Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas (3mas) päivä tänään kun syön nuudelia ja tonnikalaa.

Vierailija
19.09.2026 |

Olen aikuinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nuudelia en ole ikinä syönyt ja en tonnikalaakaan kymmeniin vuosiin.

Myös aikuinen 

Vierailija
2/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nuudelin tilalle perunaa. On paljon terveellisempää ja maukkaampaa, eikä maksa paljon. Sipulia joukkoon makua antamaan ja verisuonia puhdistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosiaan pitää siitä. Onko antaa vinkkejä kuinka valmistaa parhaat nuudelit tonnikalalla?

Vierailija
4/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala on tosi hyvää myös makaronin ja perunan kanssa.

Vierailija
5/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat tosiaan pitää siitä. Onko antaa vinkkejä kuinka valmistaa parhaat nuudelit tonnikalalla?

Laitetaan nuudelit mausteineen kuppiin ja tonnikalat. Kaadetaan vedenkeittimestä kuumaa vettä päälle ja syödään kun vähän jäähtynyt. Ole hyvä.

Vierailija
6/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala alkaa olla aika kallista. 3 euroa purkki. Mä en voisi syödä joka päivä.

Vierailija
7/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Minulla ei ole vedenkeitintä.

Vierailija
8/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eka (1ka) päivä kun syön tortilloja.

Vierailija
9/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään yleensä kerralla isompi setti ruokaa, nyt kaalisoppaa on syöty 3pv, osa pakastettiin. Erittäin hyvää, halpaa ja terveellistä, kannattaa maustaa kunnolla.

Vierailija
10/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonnikala alkaa olla aika kallista. 3 euroa purkki. Mä en voisi syödä joka päivä.

Pirkka ei maksa kuin pari euroa.

Vierailija
11/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon jää kamalasti mitään epäselvää. Huone 100, jos joku haluaa käydä. Huone ei ole enää alkuperäiskunnossa vaan peruskorjattu.

On October 12th 1978, between the hours of 4am and 9am, Nancy Spungen was killed in the bathroom of room 100 by a single stab wound to the stomach (just below the navel).

According to the crime report – Sid stated that around 1am they had an argument, Nancy was sitting on the edge of the bed, flicking the knife and he went to sleep.  He woke up in the morning and the bed was wet with blood.  He thought he had pissed himself.  He found Nancy on the bathroom floor – still breathing.  He left, for the methadone clinic.  Returning, he washed off the knife, and attempted to wash her off as well.  A tidy home is a happy home.  When he couldn’t get her clean, he called for help.

He said he had no recollection of what happened to her.

Later he said she hit him and he hit her on the top of the head and knocked her onto the bed.  “I stabbed her but I didn’t mean to kill her.  I loved her, but she treated me like shit.”

Vierailija
12/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman laiska. Tai masentunut. Tai molempia. 

Vierailija
13/13 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi