Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3283)

Vierailija
3161/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Etippäs sitä miesseuraa harrastuksesta, töistä tai opiskeluista, älä Tinderistä tai IG:sta.

Vierailija
3162/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?

Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.

No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee h

Koska vastenmielisenkin tyypin kanssa on parempi olla kuin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mun kohdalla ollut niin että olen ihan hyvä tyyppi, mutta ei kyllä mitään kemiaa ollut. Itse en todellakaan ymmärrä miten on parempi olla jonkun kanssa, ihan sama kenen, kunhan ei ole yksin. Tiedän kyllä että moni tyytyy tällaiseen. Itse en pystyisi.

Vierailija
3164/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei yksinäisellä ole nuo seksijutut ollenkaan mielessä, vastaat kaikesta yksin, talous ym.sairaudet. Näin vanhemmalla iällä sitä haluaa toisen ihmisen jakamaan elämänsä ilot ja surut.

Vierailija
3165/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on paljon vihaa sisällä. Toivottavasti en törmää kaltaisiinne ikinä. Osoitettu molemmille sukupuolille ketkä täälä toisiaan haukkuu. Ei oo fiksujen ihmisten hommaa.

Vierailija
3166/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu normaalin ihmisen arkeen ja ajauksiin, myös yksinäisten. Tämä on arkikeskustelu. Seksi kuuluu tänne. 

Samaa mieltä.  Arkisia asioitahan seksi on, toivottavasti, ja sitä kohti yksinäisetkin  pyrkivät.  Totta kai se kuuluu tänne siinä kuin kävelyretkistä kirjoittaminen tai masennuksesta kertominen.

Mikä tarkoitus siis on jonkin vuosien takaisen seksikumppanin vehkeen haisemisen kertomisella monen viestin voimalla?

Jos se fjösä maistuu tai haisee miehen mielestä pahalle, niin kannattaa ehkä tarkastella omaa seksuaalisuuttaan - kaikille meistä ei tyttöjen kanssa touhuilu sovi ollenkaan

Vierailija
3167/3283 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun näitä lukee niin rupeaa ällöttämään suhde kenen tahansa kanssa esim. kun lukee noita hygieniajuttuja jne.

Vierailija
3168/3283 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin näitä, päätin, haluan elää ikuisesti yksin!

Vierailija
3169/3283 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta "Kun päivä pitenee niin mieli masentuu" pitää minun kohdalla paikkansa.

Ihmettelin eilen, että miten on niin ihmeellinen olo, sit tajusin,että on vieläkin valosaa  vaikka oli jo yli iltapäivän.

Tämä tuntuu monesta oudolta, kun toiset innostuvat valoisuudesta mutta minä olen aina ollut pimeyden yksinäinen lapsi,

Vierailija
3170/3283 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
3171/3283 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uusintapostaus.

Vierailija
3172/3283 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Vierailija
3173/3283 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.

Vierailija
3174/3283 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä  "asiantuntijat" antaa neuvoja. 😂

Vierailija
3175/3283 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole harrastanut seksiä kohta 20 vuoteen, lääkkeet varmaan veivät haluni, bentsot  ja ketipinor.

Siksi on vaikea edes yrittää saada mieskaveria, kun mieshän tarvitsee juurikin naista siihen seksi asiaan, vai onko sellasia miehiä jotka tyytyvät suhteeseen ilman seksiä, ei varmaan?

Vierailija
3176/3283 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoit siis joka treffiukolle paljaala, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Vierailija
3177/3283 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken mansikkarahkaa ja nyt värjottelen viltin alla.

Vierailija
3178/3283 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaoit siis joka treffiukolle paljaala, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Vierailija
3179/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta "Kun päivä pitenee niin mieli masentuu" pitää minun kohdalla paikkansa.

Ihmettelin eilen, että miten on niin ihmeellinen olo, sit tajusin,että on vieläkin valosaa  vaikka oli jo yli iltapäivän.

Tämä tuntuu monesta oudolta, kun toiset innostuvat valoisuudesta mutta minä olen aina ollut pimeyden yksinäinen lapsi,

Olen samanlainen. Syksyllä pimeydessä tunsin olevani jotenkin turvassa, ja maailma tuntui pehmeämmältä paikalta. Vaeltelin ja lenkkeilin hämärässä, ja nautin yksinäisyydestä.  Ehkä nyt tämä kylmyyskin vaikuttaa ja hanget vielä heijastavat lisää kovaa valoa, että haluaisi pysyä mieluummin sisätiloissa.  Tulee suorastaan voimaton ja toivoton olo, kun pitäisi tietysti aktivoitua.  Unikin katkeilee. 

Vierailija
3180/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa poissa tästä yksinäisten ketjusta.  Hämmästyin, kun tästäkin oli tullut treffipalsta, suorastaan härski.  Kai tännekin ovat osanneet myös jo ne ilkeilijät, jotka purkavat pahaa oloaan viattomiin ja hyvän tahtoisiin ihmisiin.  Anonyyminä on helppo loukata muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä