Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4806)

Vierailija
3161/4806 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun näitä lukee niin rupeaa ällöttämään suhde kenen tahansa kanssa esim. kun lukee noita hygieniajuttuja jne.

Vierailija
3162/4806 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin näitä, päätin, haluan elää ikuisesti yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4806 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta "Kun päivä pitenee niin mieli masentuu" pitää minun kohdalla paikkansa.

Ihmettelin eilen, että miten on niin ihmeellinen olo, sit tajusin,että on vieläkin valosaa  vaikka oli jo yli iltapäivän.

Tämä tuntuu monesta oudolta, kun toiset innostuvat valoisuudesta mutta minä olen aina ollut pimeyden yksinäinen lapsi,

Vierailija
3164/4806 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
3165/4806 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uusintapostaus.

Vierailija
3166/4806 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.

Vierailija
3167/4806 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä  "asiantuntijat" antaa neuvoja. 😂

Vierailija
3168/4806 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole harrastanut seksiä kohta 20 vuoteen, lääkkeet varmaan veivät haluni, bentsot  ja ketipinor.

Siksi on vaikea edes yrittää saada mieskaveria, kun mieshän tarvitsee juurikin naista siihen seksi asiaan, vai onko sellasia miehiä jotka tyytyvät suhteeseen ilman seksiä, ei varmaan?

Vierailija
3169/4806 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken mansikkarahkaa ja nyt värjottelen viltin alla.

Vierailija
3170/4806 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaoit siis joka treffiukolle paljaala, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Vierailija
3171/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta "Kun päivä pitenee niin mieli masentuu" pitää minun kohdalla paikkansa.

Ihmettelin eilen, että miten on niin ihmeellinen olo, sit tajusin,että on vieläkin valosaa  vaikka oli jo yli iltapäivän.

Tämä tuntuu monesta oudolta, kun toiset innostuvat valoisuudesta mutta minä olen aina ollut pimeyden yksinäinen lapsi,

Olen samanlainen. Syksyllä pimeydessä tunsin olevani jotenkin turvassa, ja maailma tuntui pehmeämmältä paikalta. Vaeltelin ja lenkkeilin hämärässä, ja nautin yksinäisyydestä.  Ehkä nyt tämä kylmyyskin vaikuttaa ja hanget vielä heijastavat lisää kovaa valoa, että haluaisi pysyä mieluummin sisätiloissa.  Tulee suorastaan voimaton ja toivoton olo, kun pitäisi tietysti aktivoitua.  Unikin katkeilee. 

Vierailija
3172/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa poissa tästä yksinäisten ketjusta.  Hämmästyin, kun tästäkin oli tullut treffipalsta, suorastaan härski.  Kai tännekin ovat osanneet myös jo ne ilkeilijät, jotka purkavat pahaa oloaan viattomiin ja hyvän tahtoisiin ihmisiin.  Anonyyminä on helppo loukata muita. 

Vierailija
3173/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan outoa että tähän ketjuun pesiytynyt nuo seksijankkaajat!!

Niille asioille löytyy kyllä muita ketjuja, eikö tämä olisi voinut pysyä yksinäisille otsakkeen mukaisesti?

Vierailija
3174/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan outoa että tähän ketjuun pesiytynyt nuo seksijankkaajat!!

Niille asioille löytyy kyllä muita ketjuja, eikö tämä olisi voinut pysyä yksinäisille otsakkeen mukaisesti?

Tuntuu, ettei nykyään hävetä enää mitään. Ei edes huonoa käytöstä. Sitä ajattelee väkisinkin, ettei ilkeilijöillä ole kyllä kaikki kohdallaan, kun sitä pahaa oloaan pitää kaataa aivan tuntemattomien niskaan. Varsinkin somessa on liiankin helppoa ladella törkeyksiä, ja sitten joutuu itse poistumaan joistain ketjuista jonkun halveksijan vihamielisyyden takia. Joskus olisi tosin ihan mielenkiintoista nähdä tuo ongelmallinen, että millaisesta ihmisestä on kyse.

Vierailija
3175/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjun alkuvaiheessa näin tämän, osasin jo ennustaa, että tästä tulee riitaisa ketju.

Alku oli kivaa jakamista, sitten alkoi tappelu.

Voisiko tässä olla teille tappelijoille vähän vinkkiä, miksi olette yksinäisiä? 

Vierailija
3176/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee että nainen syttyy pelkästään siitä että penis jyystää vaginassa ja saa tästä orgasmin. *huokaus* 🙄

Vierailija
3177/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaoit siis joka treffiukolle paljaala, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.

Vierailija
3178/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että itsensä yksinäisiksi mieltää ketjun perusteella pääasiassa ne jotka ei saa seksiä sekä ne jotka saa seksiä vääränlaisilta kumppaneilta. Ihan kuin seksittömyys / sinkkuus olisi synonyymi yksinäisyydelle.

Samoin näiden edellämainittujen arki vaikuttaa pyörivän seksin / seksittömyyden ympärillä eikä mitään muuta sisältöä ole.

Aika surkeaa, jos yksinäisyys ei vaikuta mihinkään muuhun eikä sitä yksinäisyyttään edes huomaa muusta kuin tuosta että seksiä ei ole tai sitä on vain jonkun haisulin kanssa. Muuten elämä on ihan normaalia ja mukavaa vaikka ikinä ei ole ketään kenen kanssa jutella, ei ketään kenelle kertoa murheitaan, ei ketään kenen kanssa tehdä mitään tai ketään kenen kanssa viettää aikaa. Nököttää vaan aina yksinään mykkänä ja murehtii kuinka sen yhden vehkeet haisi vuonna -97.

Vierailija
3179/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minun vehkeeni haluaisi käsittelyä joka päivä. Viime vuonna oli muutaman kerran mutta ei koskaan vaimon aloitteesta. Yhdessä on oltu jo liian kauan. Miksi enään kärsiä tässä suhteessa. Arki rullaa jotenkuten, mikään muu ei

Sanopas sinä miehenä toiselle, että mitä se arjen rullaaminen tarkoittaa sinun mielestäsi? Minulla on ilmeisesti siinä jotain puutetta, mutta naisista ei saa irti että mitä se käytännössä tarkoittaa, mitä pitäisi korjata.

Vierailija
3180/4806 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mun kohdalla ollut niin että olen ihan hyvä tyyppi, mutta ei kyllä mitään kemiaa ollut. Itse en todellakaan ymmärrä miten on parempi olla jonkun kanssa, ihan sama kenen, kunhan ei ole yksin. Tiedän kyllä että moni tyytyy tällaiseen. Itse en pystyisi.

Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä