Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3287)

Vierailija
2881/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti telkkaria katsoessa miettii, että omasta "täydellisestä" elämästä puuttuu ainakin ihan kokonaan se sekoitus onnenhetkiä ja surullisia vaiheita. Samoin myös haaveilee siitä, että huomenna tosiaan olisi ihan tavallinen päivä eikä seuraava onnenhetki olisi ehkä jossain vuoden päässä.

Joku kuvasi ketjussa yksinäisyyttä seisahtuneeksi vedeksi ja sitä tämä tosiaan on. 

Vierailija
2882/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein jo näin hyvissä ajoin uudenvuodenlupauksen ja lopetan kahvinjuonnin. Vähän tuli extempore tämä idea ja sitten ei enää olekaan mitään pahetta jäljellä. Tuosta avatusta keittää vielä huomenna ja yksi täysi paketti on kaapissa eli voi olla että ei ihan päivälleen osu uuteen vuoteen, mutta ei se ole niin nokonuukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein jo näin hyvissä ajoin uudenvuodenlupauksen ja lopetan kahvinjuonnin. Vähän tuli extempore tämä idea ja sitten ei enää olekaan mitään pahetta jäljellä. Tuosta avatusta keittää vielä huomenna ja yksi täysi paketti on kaapissa eli voi olla että ei ihan päivälleen osu uuteen vuoteen, mutta ei se ole niin nokonuukaa.

Määkii tein. Ei pisaraakaan 1.1.2027 alkaen.

Vierailija
2884/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määkii tein. Ei pisaraakaan 1.1.2027 alkaen.

Sinä olet sitten vielä aikaisemmassa kuin minä.

Vierailija
2885/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin tylsässä seurassa.

Vierailija
2886/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun harrastuspiireissä, joissa on itseäni jonkun verran vanhempia miehiä. Olen ihan viehättävän näköinen ja miehistä monet tuntuvat kiinnostuvan minusta. He lähestyvät minua romanttisessa mielessä ja siten pakottavat minut ottamaan kantaa, olenko kiinnostunut heistä vai en. Pakotettuna reaktiona naisen vastaus on tietysti ei. Harmillisesti tuon keskustelun käyminen pilaa harrastusystävyyden. Olisi ilmeisesti sosiaalisen dynamiikan kannalta helpompaa, jos seurustelisin, jolloin miehet voisivat olla seurassani rennosti, ilman että pitää yrittää.

Vierailija
2887/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun harrastuspiireissä, joissa on itseäni jonkun verran vanhempia miehiä. Olen ihan viehättävän näköinen ja miehistä monet tuntuvat kiinnostuvan minusta. He lähestyvät minua romanttisessa mielessä ja siten pakottavat minut ottamaan kantaa, olenko kiinnostunut heistä vai en. Pakotettuna reaktiona naisen vastaus on tietysti ei. Harmillisesti tuon keskustelun käyminen pilaa harrastusystävyyden. Olisi ilmeisesti sosiaalisen dynamiikan kannalta helpompaa, jos seurustelisin, jolloin miehet voisivat olla seurassani rennosti, ilman että pitää yrittää.

Tässä tulee näkyväksi se, että miehet harvoin kykenevät ystävyyteen naisen kanssa. Varattujakin yrittävät, kun mitään menetettäväähän heillä ei ole - joten ihan turha on alkaa valehtelemaan. Pysy omana itsenäsi.

Miesten, tai kenenkään, ystävyyden/kaveruuden takia ei kannata opetella valehtelemaan!

Vierailija
2888/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sormus vasempaan nimettömään.

Vierailija
2889/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sairaita!

Vierailija
2890/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa on tosi vaikea ystävystyä. Vaikka kuinka yrittäisi jutella vain niitä näitä, ja vaikka olisi ikäeroa suuntaan tai toiseen kuinka paljon, niin aina ne yrittävät kääntää tuttavuuden johonkin seurustelun ja suhteen suuntaan. Ja sitten loukkaantuvat kun en lähde siihen. Niitten kanssa olisi ihan mukava jutella kaikenlaista, mutta ilman mitään paineita suhteisiin. N55

Vierailija
2891/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten eilen baariin yksin, yksin siellä melkein sain istuakkin, ne on noissa baareissa omat sisäpiiri porukkansa tuli huomattua. En enää yksin mene baariin, kyllä pitää tällä iällä olla jo älliä pysyä kotona. N61v

Vierailija
2892/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa on tosi vaikea ystävystyä. Vaikka kuinka yrittäisi jutella vain niitä näitä, ja vaikka olisi ikäeroa suuntaan tai toiseen kuinka paljon, niin aina ne yrittävät kääntää tuttavuuden johonkin seurustelun ja suhteen suuntaan. Ja sitten loukkaantuvat kun en lähde siihen. Niitten kanssa olisi ihan mukava jutella kaikenlaista, mutta ilman mitään paineita suhteisiin. N55

Normaali miehellä on aina mielessä seksi tai sitten raha, minun ystävistäni suurin osa on miehiä.

Vierailija
2893/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sitten eilen baariin yksin, yksin siellä melkein sain istuakkin, ne on noissa baareissa omat sisäpiiri porukkansa tuli huomattua. En enää yksin mene baariin, kyllä pitää tällä iällä olla jo älliä pysyä kotona. N61v

Sanos muuta, ikää pitäisi olla 40v vähemmän niin ei yksin tarvitse istua.

Vierailija
2894/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut seksiä 20 vuoteen, eikä tee mielikään. Tiedä sit jos vielä joskus halut palaisi takaisin, epäilen. N61v

Vierailija
2895/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Itsekin kävin yhdellä ja ensin mua mulkoiltiin ja lopulta käytiin kertomassa, että baarissa ei ole yhtään vapaata miestä. 

Vierailija
2896/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole itsekään mikään base-hyppääjä tai tulennielijä saati joten mulle kyllä kelpaisi kunhan ollaan samalla aaltopituudella muuten. Se kun ei riitä että kumpikin on tylsiä.

Vierailija
2897/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, seksi, seksi. Menkää seksi palstalle vonkaamaan.

Vierailija
2898/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ihmisen perstarve, tekee hyvää sosiaaliselle elämälle ettei tarvitse masentua ja tuntea yksinäisyyttä.

Vierailija
2899/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet että on pelkkää nussimista. Kyllä on ajateltava tärkeäksi osaksi elämää ja ihmistenvälistä kanssakäymistä.

Vierailija
2900/3287 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ihmisen perstarve, tekee hyvää sosiaaliselle elämälle ettei tarvitse masentua ja tuntea yksinäisyyttä.

Tuolla logiikalla yksinäisyyden poistaa myös ne pari sanaa kaupan kassan kanssa tai naapurin tervehtiminen nyökkäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi