Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3286)

Vierailija
2921/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, seksi. Menkää seksi palstalle vonkaamaan.

Normaalin ihmisen perstarve, tekee hyvää sosiaaliselle elämälle ettei tarvitse masentua ja tuntea yksinäisyyttä.

Tuolla logiikalla yksinäisyyden poistaa myös ne pari sanaa kaupan kassan kanssa tai naapurin tervehtiminen nyökkäämällä.

Ei sitä panemaan aleta niitten parin vaihdetun sanan jälkeen.

No mitä se muutaman minuutin nylkytys siinä muuttaa? Ei se yksinäisyyttä poista yhtään sen enempää kuin nuo muutkaan.

Vierailija
2922/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei tarviisi yksin olla, jos alkais harrastaa seksiä miesten kanssa, mutta en pysty siihen ilman tunteita. Tämmösestä kypsästä pulskasta naisestahan haaveilee 30 vuotiaatkin tuolla treffipalstoilla, ei naisen tarvii ilman seksiä olla jos sitä haluaa, eri asia sitten kenen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja erotiikka on perustarve kaiken ikäisenä. Olen itse  70+ ja monta kertaa viikossa tekee mieli,  ja seksiä on aina kun haluan, siitä pitää mieheni huolen.  Jos on terve ja limakalvot kunnossa, seksi on aina nautinnollista, vaikkei orgasmia joka kerta saisikaan. Läheisyys ja hellyys ja lähekkäin alasti makoilu antaa niin hyvän olon. Yksinäisillä se on ongelma, ja siitä voi johtua tuo alakulo ja masentuneisuus  ja vihaisuus. Miksi ei silloin kävisi maksullisissa? Naisille niitä on vähemmän, mutta löytyy kyllä. Ostammehan kampaamo- ja hierontapalvelujakin.    N71

Hienosti kirjoitettu. Seksi ja hyvät ihmis-suhteet ovat parasta elämässä.

Tällä elämänasenteella kelpaa elää eikä tarvitse pelätä masennusta ja kuoreensa käpertymistä mikä paistaa tässäkin ketjussa.

Vierailija
2924/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava mies ja ihan komeakin. Koko ajan oli kuitenkin tunne, että salaili jotain eikä ollut täysin rehellinen itsestään. Lopulta paljastui ahkeran tenttauksen jälkeen, että historiassa ei ole ainuttakaan seurustelusuhdetta eikä ilmeisesti seksikokemuksiakaan. Mies oli yli 40-vuotias. Tapailu loppui siihen. En minä tässä iässä ala ketään enää opettamaan eikä tuollainen mies tajua mitään siitä mitä on esimerkiksi perhe-elämä lapsen kanssa.

Aika julmaa kun et antanut edes mahdollisuutta. Miten pitkään tapailitte? Mistä sitä tietää vaikka olisi ollut miten hyvä. Mitä jos taustalla oli vaikka joku sairaus tai tragedia?

Miksi alapeukku? Tiedän miehen jonka tyttöystävä kuoli onnettomuudessa. Tästä on yli 20 vuotta eikä miehellä ole ollut ketään sen jälkeen, ei ainakaan että kukaan tietäisi siitä.

Vierailija
2925/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja erotiikka on perustarve kaiken ikäisenä. Olen itse  70+ ja monta kertaa viikossa tekee mieli,  ja seksiä on aina kun haluan, siitä pitää mieheni huolen.  Jos on terve ja limakalvot kunnossa, seksi on aina nautinnollista, vaikkei orgasmia joka kerta saisikaan. Läheisyys ja hellyys ja lähekkäin alasti makoilu antaa niin hyvän olon. Yksinäisillä se on ongelma, ja siitä voi johtua tuo alakulo ja masentuneisuus  ja vihaisuus. Miksi ei silloin kävisi maksullisissa? Naisille niitä on vähemmän, mutta löytyy kyllä. Ostammehan kampaamo- ja hierontapalvelujakin.    N71

Hienosti kirjoitettu. Seksi ja hyvät ihmis-suhteet ovat parasta elämässä.

Tällä elämänasenteella kelpaa elää eikä tarvitse pelätä masennusta ja kuoreensa käpertymistä mikä paistaa tässäkin ketjussa.

Siis hyvin harvalle maksullisissa käynti toisi iloa. Tuo tietty vain pieni osa ylempää viestiä, mutta kuvaa viestin sanomaa siitä, että seksi olisi aina kivaa. Ei todellakaan ole,  eikä varsinkaan maksettu seksi. Hyi. 

Vierailija
2926/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei tarviisi yksin olla, jos alkais harrastaa seksiä miesten kanssa, mutta en pysty siihen ilman tunteita. Tämmösestä kypsästä pulskasta naisestahan haaveilee 30 vuotiaatkin tuolla treffipalstoilla, ei naisen tarvii ilman seksiä olla jos sitä haluaa, eri asia sitten kenen kanssa.

Voi sitä seksiä harrastaa naisen kanssa ym. jos haluat.

Vierailija
2927/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava mies ja ihan komeakin. Koko ajan oli kuitenkin tunne, että salaili jotain eikä ollut täysin rehellinen itsestään. Lopulta paljastui ahkeran tenttauksen jälkeen, että historiassa ei ole ainuttakaan seurustelusuhdetta eikä ilmeisesti seksikokemuksiakaan. Mies oli yli 40-vuotias. Tapailu loppui siihen. En minä tässä iässä ala ketään enää opettamaan eikä tuollainen mies tajua mitään siitä mitä on esimerkiksi perhe-elämä lapsen kanssa.

Siis mies oli mukava. Mitä kaikkea tuo tarkoittaakaan, ilmeisesti monia myönteisiä asioita. Mitä hänelle olisi pitänyt opettaa. Luultavasti hän oli koko aikuisikänsä pyörittänyt omaa talouttaan. Ja jos seksiä tarkoitat, niin siihen ei mitään harjoittelua tarvita, välittäminen riittää. Ja olisitte voineet asua omissa asunnoissanne niin kauan kuin lapsesi asuvat kanssasi. Mutta halusiko mies omia lapsia. Vaikutat hieman äkkiväärältä näin kun en tiedä sinusta muuta. 

Vierailija
2928/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain menee iloisesti sekaisin parisuhdeseksi oman puolison kanssa ja kertapano satunnaisen kumppanin kanssa.

Ensimmäiseen kuuluu nuo silittelyt, pussailut ja muu hellyys tunteineen kun taas nuo kertapanot on melkoisen pikaista nylkytystä ilman tunteita ja hellyydenosoituksia.

Ja ilman molemminpuolista rakkautta seksistä puuttuu käytännössä kaikki ja jäljelle jää vain mekaaninen suoritus.

Vierailija
2929/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä seksijutut, joita ei suurimmalla osalla yksinäisistä ole kuuluu tämän otsikon alle. Ei kiinnosta kenenkään panemiset, muutenkin potuttaa yksin olo.

Vierailija
2930/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä seksijutut, joita ei suurimmalla osalla yksinäisistä ole kuuluu tämän otsikon alle. Ei kiinnosta kenenkään panemiset, muutenkin potuttaa yksin olo.

Olin just tulossa kirjoittamaan samaa! Tämä(kin) ketju lipsuu sinkkuutteen ja seksiin, vaikka yksinäisten kuulumisia kysellään.

Minä olen ostanut jouluherkut itselle ja olen nyt kipeänä. Toivottavasti paranen jouluksi, harmittaisi viettää pitkä loma sairaana.

Vierailija
2931/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin just tulossa kirjoittamaan samaa! Tämä(kin) ketju lipsuu sinkkuutteen ja seksiin, vaikka yksinäisten kuulumisia kysellään.

Minä olen ostanut jouluherkut itselle ja olen nyt kipeänä. Toivottavasti paranen jouluksi, harmittaisi viettää pitkä loma sairaana.

Hyvä, että joku on samaa mieltä kanssani, tämäkin yksinäinen päivä kääntynyt iltaan, onneks oon terve, vaikka ei ole edes työpaikkaakaan.

Vierailija
2932/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni eka tindertreffi. Nainen saapui kahvilaan ulkoilupuvussa ja lenkkareissa (ei mullakaan puku ollut päällä, mutta mielestäni hiukan tilannetajua, kiitos). Toki kertoi kahvittelun ääressä kärsivänsä mielenterveysongelmista joiden vuoksi ei ole ollut työkykyinen hetkeen(tinderissä kuitenkaan ei maininnut nykytilaansa, vaan ainoastaan ammattinsa). No ei ainakaan valehdellut, mutta ei myöskään kertonut koko totuutta.

Vierailija
2933/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostuu oma ulkopuolisuuden tunne lukiessa muiden seksijuttuja. Itse olen aseksuaali. Siksi taidan yksin ollakkin. Helpotus,  voi joku sanoa, en ymmärrä panemisen tarvetta. Mutta yksinäisyyden ymmärrän. Ja tarpeen turvallisuudelle. Tulen luultavasti olemaan loppuelämäni yksin. Olen myös köyhä. Mutta erakkona en tuhlaa paljoa tämän maan luonnon varoja. Haluaisin ottaa löytökissoja jos olisi isompi koti ja ei vuokralla. Olen aina ollut köyhä. Sekin syrjäyttää. Miten tämä elämä menikin näin. Mikä tarkoitus on että kuljen aina yhteiskunnan laidalla. Ajattelen henkisiä, mutta uskon polullakin horjun. Noh, jostain syystä tällaistakin akkaa täällä elossa pidetään.

Vierailija
2934/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen jouluvalmisteluja. Tein maustekakun. Huomenna kauppaan ostamaan jouluruokia. Siellä ruuhkassa ei ole yksinäinen olo, tuskainen kylläkin. Kirjastossa oli paketoituja yllätyskirjoja jouluksi. Jokin yllätys sitten mullekkin.

Vierailija
2935/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisen jouluvalmisteluja. Tein maustekakun. Huomenna kauppaan ostamaan jouluruokia. Siellä ruuhkassa ei ole yksinäinen olo, tuskainen kylläkin. Kirjastossa oli paketoituja yllätyskirjoja jouluksi. Jokin yllätys sitten mullekkin.

Ai että, paketoidut yllätyskirjat kirjastosta lainattavaksi ovat kyllä mahtava idea! 

Jokunen vuosi sitten ainakin oli Helsingin seudulla joku kirjasto auki koko joulun ajan. Liekö nyt? Muistaakseni ainakin Sellon kirjasto oli auki ja siellä oli työntekijöitä, joiden kanssa jutella. Jotain tarjoiluakin oli. 

Vierailija
2936/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostunut esittelemään minua äidilleen, vaikka asui samassa talossa. Vei ruokaa äidin huoneeseen mutta äitiä ei ikinä näkynyt. Lopulta mies sanoi että äiti ei halua meidän seurustelevan. Olin viimeistä iltaa miehen luona, kun äiti tuli hakkaamaan kylpyhuoneen ovea ja huo-ritteli! Onneksi ovi oli lukossa.

Vierailija
2937/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni päivä mukavasti, kävin koiran kanssa ulkoilemassa auringonpaisteessa. Sitä ihmettä ei olekaan aikoihin näkynyt. Tulin katsoneeksi myös ampumahiihtoa, vaikka en yleensä lajia seuraa.

Vierailija
2938/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korostuu oma ulkopuolisuuden tunne lukiessa muiden seksijuttuja. Itse olen aseksuaali. Siksi taidan yksin ollakkin. Helpotus,  voi joku sanoa, en ymmärrä panemisen tarvetta. Mutta yksinäisyyden ymmärrän. Ja tarpeen turvallisuudelle. Tulen luultavasti olemaan loppuelämäni yksin. Olen myös köyhä. Mutta erakkona en tuhlaa paljoa tämän maan luonnon varoja. Haluaisin ottaa löytökissoja jos olisi isompi koti ja ei vuokralla. Olen aina ollut köyhä. Sekin syrjäyttää. Miten tämä elämä menikin näin. Mikä tarkoitus on että kuljen aina yhteiskunnan laidalla. Ajattelen henkisiä, mutta uskon polullakin horjun. Noh, jostain syystä tällaistakin akkaa täällä elossa pidetään.

Oletko aina ollut aseseksuaali, minusta tuntuu, että eräiden ssr lääkkeiden syönnin jälkeen minulta lähti halut seksiin. Nuorempana olin hyvinkin innokas. N62v

Vierailija
2939/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli mukava ja komea niin kannattiko se kokemattomuuden vuoksi heittää roskiin? Jos ei nyt ihan vähä-älyinen ole ja täysin sosiaalisia taitoja vailla, niin ei parisuhde ja seksi mitään rakettitiedettä ole. Sitä paitsi vaikka olisi kuinka kokenut, niin silti uusi ihminen on aina uusi ja pitää yhdessä opetella tuntemaan toisen tavat ja hioa suhdetta yhdessä.

Minua ei haittaisi kokematon nainen. Voisi olla jopa helpompi rakentaa suhdetta sellaisen kanssa, joka ei ole vielä moneen kertaan katkeroitunut ja mielenterveytensä tuhonnut paskoissa suhteissa. Niistä vasta tuleekin ongelmia suhteeseen ja sellaista tulee valitettavasti vastaan ihan tarpeeksi.

Vierailija
2940/3286 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti paranet pian!

Mulla olis jouluherkkujen osto edessä huomenna. Hiki nousee otsalle jo nyt sitä palvelutiskille jonottelua ajatellessa. Mutta samalla oon toki kiitollinen, että on edes rahaa ostaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan