Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3287)

Vierailija
2861/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä seurustelisin niin sitten pitäisi paljastaa koko elämänsä toiselle. Se, ettei ole ketään ystäviä, sukulaiset etäisiä, rahatilanne huono, kokemukset ihmisistä huonoja, sen että jännitän kaikkea ja että olen näin täysin kokematon mitä seurusteluun tulee, enkä uskalla edes päästää toista lähelleni jne. Kaikki asiat oikein kokonaisuudessaan. Sitten voisi kysyä mitä hyvää voisin kertoa, kun tuntuu monet asiat vaan olevan rasti huonoihin vaihtoehtoihin. Näin parasta kai on jos tälläinen ihminen kuin minä ei ajattele olevansa hyvä vaihtoehto parisuhteeseen jo ihan toisenkin takia. 

Kun tutustuu uuteen ihmiseen, ei tarvitse/kannata kaataa kaikkea menneisyyttään toisen niskaan.  Ja voihan löytää toisen samanlaisessa tilanteessa elävän. Ei nykyään ole tavatonta, että on pieni suku tai ei olla yhteyksissä. Samoin monella on katkennut nuoruuden

En minä sitä tarkoittanutkaan, mutta kyllä nuo asiat kuitenkin tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin. Tämä siitäkin huolimatta, vaikka ei edes tahtoisi paljastaa niitä asioita sen enempää. En minä edes kirjoittanut niin, että edes tahtoisin toisen tietävän näitä asioita ja ei niiden paljastuminen mitään plussaa itselleni toisi. 

Vierailija
2862/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylöissä ja uimaloissa löytää yksinäinen usein ystäviä. IS juttu tänään.

IS EXTRA Eero harrastaa seksiä uimahalleissa ja kertoo nyt miksi - "Saa seksiä, jota en muuten saisi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole tuo ketä lainasit, mutta itsellä on päinvastoin niin ettei oikeastaan ole mitään mitä toiselle voisi kertoa. Menneistä en halua puhua lainkaan kun en niitä haluaisi edes muistaa ja jos saisin valita niin olisin jättänyt kokemattakin. Ei sillä että niitä olisin koskaan valinnutkaan kokemuksikseni.

Ei ole mitään mainitsemisen arvoista, puuttuu kaikki ns normaalit virstanpylväät ja se on oikeasti aika kauheaa tajuta ettei olekaan tehnyt mitään eikä saavuttanut yhtään mitään. En nyt halua pahoittaa tällä seuraavalla kenenkään mieltä, mutta toisen samanlaisen tapaaminen ei varmasti olisi minkäänlainen onnenpotku vaan just samaa jatkumoa noille aiemmille kokemuksille. Parempi siis etten edes mieti moisia, että eläisin parisuhteessa vaikka edelleen näen useinkin unta siitä että minulla on kumppani jonka kanssa on ihana elää yhdessä. Ehkä sitten seuraavassa elämässä :("

Minulla on myös tämä tilanne, että elämäni on täynnä niitä juttuja mistä en tahtoisi toiselle puhua ja toisen saavan edes tietää niitä. Sitten on tämä mistä kirjoitit, ettei minulla ole edes kerrottavaa, kun niitä hyviä asioita ja muilla tavallisia juttuja sekä kokemuksia ei ole. Eli on asiat mistä en halua puhua ja pelkään, että niiden paljastuminen johtaisi vaan kaikkeen huonoon ja sitten kun pitäisi niiden sijasta kertoa jotain hyviä asioita ja kokemuksia sekä muistoja elämään liittyen niin on melko tyhjää. 

Minulla jäi nuoruus kuin välistä. En oikeastaan käynyt missään ja tehnyt mitään sellaista mitä joku muistelee, eikä elämäni aikuisena ole muuttunut juurikaan. Tähän sitten syynä monet asiat mitä olen kirjoittanut ja nuoruuteni oli jo sellaista aikaa etten sitä halua muistella. Toisaalta itse taas koen niin, että vain samoja kokenut ihminen voisi olla helpompi "lähestyä" ja ehkä en häpeäisi itseäni niin paljon jos ajattelisin toiselle olevan tuttua samanlainen elämä ja kokemukset. Jos joku hyvin erilaista elämää viettävä ns katsoisi minun elämääni niin kyllä se huono myyden tunne olisi vielä pahempi ja vaikeampaa kertoa mitään itsestään. 

Silti ajattelen niin, ettei minusta ole iloa kenellekään ainakaan parisuhdemielessä. Taakka en halua olla ja jos riski, että olisin taakka ja esim jännittäisin liikaa kaikkea niin sitten on parempi ollakin yksin kuin rasittaa toista. Näin olen aina miettinyt. 

Vierailija
2864/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme tapailun hyvin sujuneiden nettideittien jälkeen: Tapaamistemme yeistyessä suljin profiilini netistä ja omistauduin tälle yhdelle suhteelle. Netissä tapaamani nainen tuli luokseni pitkiksi ajoiksi, jopa useiksi viikoiksi. Ihmettelin, että mikä työpaikka antaa noin pitkiä lomia, mutta luonnollinen selitys oli se, että hän on free-lancer ja tekee oman alansa keikkatöitä.

Ajan mittaan huomasin, että minä olin aina se joka maksoi laskut. Kävimme sitten ruokakaupassa tai ravintolassa, hän katosi muiden puuhien pariin aina kun menimme kassalle tai lasku tuli. Parhaimmillaan nämä maneerit olivat sitä luokkaa, että niillä olisi päässyt teatterikorkeakouluun.

Kerran minulle sitten selvisi, että hän ei käy free-lance -keikoilla sillä alalla jonka hän ilmoitti ammatikseen, vaan ne viikot hän asuu toisten miesten kanssa samalla tavalla siivellä eläen ja lokkeillen kuin hän asuu minun kanssani. Paikallistin ja tunnistin kolme miestä eri paikkakunnilta minun lisäkseni, joten "free-lance" -ammatinharjoittaminen sai luonnollisen selityksen.

Kyseinen nainen on elänyt noin 20 vuotta tällä tavalla. Taustojen tarkistus selvitti, että hänellä ei ole pysyvää osoitetta, ei verotettavia tuloja, eikä ylipäätään mitään josta hänet voisi tarvittaessa tavoittaa (puhelinkin oli pre-paid ja sähköpostiosoitteet ilmaisia, joita hän vaihtoi aika ajoittain).

Tietyllä tavalla jopa ihailen tällaista taituruutta elää miesten siivellä ja pitää itsensä niin halutessaan täysin tavoittamattomissa, mutta ystävyytemme ja tapailumme kyllä loppui kun totuus hänestä selvisi.

Jälkikäteen ajatellen, kyseessä ei ollut ystävyys lainkaan, vaan kyseessä oli hyväksikäyttösuhde jossa nainen hali uudet uhrinsa netistä ja sitten asettui vuorollaan aina kunkin elätettäväksi.

Olen pitänyt itseni erossa hänestä. Ja niin tulen pitämään jatkossakin. Minä en elätä lokkeilijoita.

Nyt kun juttu on ohitse, voin kettoa, että jo alussa epäilin "pahaa". Lähdin tahallani mukaan tähän "peliin" nähdäkseni miten ammattilainen naispuolinen Auervaara toimii. Minä en antanut hänelle rahaa, enkä suostunut erikoisiin bisnesehdotuksiin, mutta opin paljon hänen edustamastaan puolivillaisesta ja puolirikollisesta maailmasta joka elää meidän tavisten elämäntavan rinnalla, näkyvissä, mutta näkymättömissä. -Halusin nähdä kuinka pitkälle hän on valmis menemään ja miten hän sen teknisesti tekee suhteessamme. Hän tuskin on ainoa nainen alallaan.

Vierailija
2865/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua paljon on juttua yksinäisyydestä.

Podcast: Eronnut Janni Hussi puhuu avoimesti yksinäisyydestään juhlapyhinä: Tosi surullista

Hussi sanoo nauttineensa itsenäisestä elämästään, mutta kokeneensa myös vaikeampia tunteita.

Vierailija
2866/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS EXTRA Eero harrastaa seksiä uimahalleissa ja kertoo nyt miksi - "Saa seksiä, jota en muuten saisi"

Mikä ihmeen ystävä tai edes kaveri joku randompano on?

Vierailija
2867/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ystävä tai edes kaveri joku randompano on?

Mikäs oikeus sinulla on esittää mitään vaatimuksia, jokaisella oikeus tehdä omat valintansa.

Ei mikään ihme että itket täällä yksinäisyyttäsi.

Vierailija
2868/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani näitä kommentteja muutamina iltoina, tää on kyllä niin hauska mutta pahoin pelkään että näillä spekseillä meillä on tulevaisuudessa paljon vanhoja piikoja ja poikia. Sosiaalinen media tulee pilaamaan tämänkin parinetsintä keissin totaalisesti. Ei oo helppoa ei :D

Vierailija
2869/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
2870/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta menneisyydestä jota ei halua muistella tai kenellekään kertoa. Itse sinällään vielä elin nuoruuden, mutta ei se ollut ollenkaan sellainen millainen sen olisin halunnut olevan ja/tai millainen oikeasti ihmisenä olin ja olen edelleen. Siltä ajalta ihan kaikki kokemani on pelkkää p*skaa kun suoraan sanon enkä todellakaan olisi sellaisia elämänkokemuksia halunnut saada enkä ihan välttämättä haluaisi kenenkään muunkaan kokevan. Ainakaan siis vasten tahtoaan. Onhan sitä heitä jotka on kuin kala vedessä tuollaisissa porukoissa ja se kaikki p*ska aiheutuukin muille eli ovat itse sen kaiken ikävyyden ja harmin yläpuolella ja muut ihmiset on vain pelinappuloita heille. Eivät siis koekaan samoja asioita (ainakaan samalla tavalla) ja jos kokisivat niin ehkä se ei niin kivaa sitten olisikaan. 

Monesti olen sitä miettinyt että kuinka hukassa sitä olinkaan ja yrittänyt olla itselleni armollinen, mutta en pysty siltikään hyväksymään sitä mitä koin ja mikä pahinta, myös itse mahdollistin kokevani. Jotenkin sitä oli yhtäkkiä kuin joku ajopuu mikä meni vaan mukana eikä siitä osannut poiskaan vaan naiivina ajatteli, että eihän tämä nyt vaan voi olla koko ajan tällaista eikä nämä ihmiset näin perseeestä. Odotin vain kokoajan että elämäni muuttuisi paremmaksi ja itselle oikeammanlaiseksi, mutta sen sijaan kaikki meni vaan huonommaksi kun särjin itseäni. Tietyllä tapaa tuo aika on ihan vaan harmaata mössöä enkä muista mitä silloin ajattelin vai ajattelinko juuri mitään, koska tavallaan ulkoistin itseni kokonaan siitä kaikesta ja omasta elämästänikin. Tuolta ajalta puuttuu muistikuvista myös paljon sellaista yleistä, yhteiskunnallista tapahtumaa eli olen ollut ihan laput silmillä ja kuin en olisi elänytkään noita vuosia. Kai sitä yritti siten suojella itseään kun joutui elämään ihan vääränlaista elämää vääränlaisten ihmisten kanssa, mutta poiskaan ei osannut lähteä koska sitten ei olisi ollut yhtään mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna se olisi varmasti ollut parempi vaihtoehto vaikka ei hyvä tietysti sekään. Nyt sitten olen totaaliyksinäinen jolla ei ole mitään muuta kuin nuo huonot kokemukset joista mistään ei halua hiiskua kenellekään ja jotka on tehneet toisaalta ihan liian kovan, mutta toisaalta vaan aiempaakin herkemmän. Vaikka olen edelleen seurallinen ihminen niin en enää vuosikausiin olen uskaltanut antaa itsestäni mitään kenellekään tai siis en olisi uskaltanut jos sellainen tilanne olisi kohdalle osunut. Sellaisesta ei ole pelkoa koska lopulta vetäydyin aika täysin omiin oloihini enkä vuosiin edes halunnut muuta kuin saada olla yksin ja rauhassa. Turvassa.

Ei tällaisesta ihmisestä ole kaveriksi eikä varsinkaan kumppaniksi kenellekään vaikka edelleen olenkin sitä mieltä, että olisin minä nuorena ollut itselleni oikeanlaiselle ja riittävän samankaltaiselle miehelle varsin hyvä elämänkumppani. Varmasti olen itsekäs ja suvaitsematon, mutta nyt kun ajattelen millainen se oma vastinkappale olisi eli hänellä olisi samankaltainen menneisyys kokemuksineen ja nykyisyys katkeruuksineen ym niin ei kiitos kiinnosta ollenkaan. Ja sitten taas joku itseä parempi ei todellakaan ansaitse tällaista ihmisrauniota riesakseen eli se niistä parisuhdeajatuksista. En oikeastaan edes tiedä haaveilenko enää yhtään mistään muutoksesta koska vaikka totaaliyksinäisyys on karmeaa niin ei minusta enää muuhunkaan taida olla.

Vierailija
2871/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaukaa ihaillut pitkään tätä ihmistä ja olin onneni kukkuloilla kun aloimme viimein tapailla. Meni useita viikkoja ja olin ihan fiiliksissä kunnes päädyimme ekan kerran sänkyyn. Sen jälkeen suhde loppui erittäin kiusallisiin tunnelmiin. Homma alkoi hyvin kiihkeänä ja riisuimme kilpaa vaatteitamme. Olin erittäin hämmentynyt kun työnsin käteni kaverin housuihin ja löysin pelkästään karvapehkon. Tiedän mitä ajattelet - ei, kyseessä ei ollut nainen, vaan miehinen väline oli vain niin pieni että sitä oli vaikea löytää.

En ole ikinä ollut mikään seksihurjastelija, tai viivottimen kanssa deittailija. Pienelläkin pärjää, mutta se tilanne oli vain molemmille niin nolo, kun yritin löytää housuista jotain ja pengoin turhaan runsasta karvoitusta. Tapauksesta on melkein 40 vuotta, mutta vieläkin hävettää ja olen hänen puolestaan pahoillani että aiheutin kiusallisen tilanteen.

Tämä on niin noloa, itsellekin käynyt joskus noin! Kun on tottunut kokoluokkaan grillimakkara ja yhtäkkiä kaivetaankin puskan seasta prinssinakkia... Kauhean vaivaannuttavaa puolin ja toisin ja orastava suhde on kariutunut siihen.

Vierailija
2872/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne kun alkaa ymmärtää ettei itsellä oikein ole mitään annettavaa muille eikä kukaan syystäkään seurassa ihmeemmin viihdy, mutta silti sitä itse edelleen kaipaa sosiaalista elämää ja ihmissuhteita.

Vierailija
2873/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin asioihin en ota kantaa (todellakin tarpeeksi pahoja, että voi lopettaa tapailun) mutta minusta on todella ilkeää ja moukkamaista ottaa puheeksi vaikka kaljuuntumisen ja peniksen koon, nuo johtuvat täysin perimästä, eikä ihminen niille mitään voi.

No joo kaljuuntumista hidastavia lääkkeitä on, mutta toimintavarmuutta ei ole, ja ne saattavat aiheuttaa impotenssia nekin.

Käytöstä ja elämäntapoja voi muuttaa, mutta ei sitä sille voi oikein mitään jos sattuu olemaan pieni pippeli tai löysä pimppi, tai harvemmat hiukset. lyhyet jalat, mitä näitä nyt on.

Vierailija
2874/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut naisia joka lähtöön: ilkeitä ja ihania. Joskus nuoruudessa sydänkin pääsi särkymään mutta nykyisin yli pääsee asenteella "uutta matoa koukkuun".

Viime vuonna eräs tapaus jäi kuitenkin mieleeni. Nainen oli ihan kiva kaikin puolin mutta hänellä oli pakkomielle herättää minut yön aikana tökkimällä minua kylkeen. Ei koskaan kertonut syytä tälle. Ei vaan halunnut että nukun.

Terveisiä vaan, jos luet ja tunnistat itsesi!

Vierailija
2875/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun liityin tinderiin, en ole pystynyt sitoutumaan yhtään mihinkään. Enkä kyllä haluakkaan.

En voinut kuvitellakaan, kuinka estottomia ja halukkaita naisia tinder on pullollaan. Nyt saa seksiä niin paljon kuin haluaa, joten en tarvitse suhdetta mihinkään. Monesta eronneesta naisesta on paljastunut tapaamisissa oikeita seksipetoja kiltin naisen kuorissa. Aika moni haluaa tavata seksin merkeissä useamman kerran, kun en ole mikään ripustautuja.

Kuulemma aika moni mies haluaa tinder tapaamisten jälkeen, että nainen olisi vain hänen kanssaan, eikä tapaisi muita.

Varmaan kiusallinen tilanne naisille tuollainen.

Vierailija
2876/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne kun alkaa ymmärtää ettei itsellä oikein ole mitään annettavaa muille eikä kukaan syystäkään seurassa ihmeemmin viihdy, mutta silti sitä itse edelleen kaipaa sosiaalista elämää ja ihmissuhteita.

Minulla olisi vielä annettavaa muille, mutta tavalla, joka ei minulle enää sovi. Oli aika karvasta aikoinaan huomata, että minua pidettiin verkoston laidalla siltä varalta, että tarvittaisiin autokuskia tai käsistään kätevää. Joku toinen voisi karsia tuollaiset kontaktit pois ja pitää vain ns. oikeat kaverit, mutta minulta tyhjeni koko puhelinmuistio. 

En väitä, että olisin toivottoman huonoa seuraa. Ihmisillä vain sattuu jo olemaan parempaa. 

Vierailija
2877/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut naisia joka lähtöön: ilkeitä ja ihania. Joskus nuoruudessa sydänkin pääsi särkymään mutta nykyisin yli pääsee asenteella "uutta matoa koukkuun".

Viime vuonna eräs tapaus jäi kuitenkin mieleeni. Nainen oli ihan kiva kaikin puolin mutta hänellä oli pakkomielle herättää minut yön aikana tökkimällä minua kylkeen. Ei koskaan kertonut syytä tälle. Ei vaan halunnut että nukun.

Terveisiä vaan, jos luet ja tunnistat itsesi!

Hyvä yöuni on terveyden perusta ja aivotoiminnalle välttämätöntä. On todella itsekästä olla hoitamatta kuorsaamista pois ja pakottaa toinen valvomaan. Sitten viellä ihmettelet sitä tökkimistä? hyvää loppuelämää - yksin.

Vierailija
2878/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi vielä annettavaa muille, mutta tavalla, joka ei minulle enää sovi. Oli aika karvasta aikoinaan huomata, että minua pidettiin verkoston laidalla siltä varalta, että tarvittaisiin autokuskia tai käsistään kätevää. Joku toinen voisi karsia tuollaiset kontaktit pois ja pitää vain ns. oikeat kaverit, mutta minulta tyhjeni koko puhelinmuistio. 

En väitä, että olisin toivottoman huonoa seuraa. Ihmisillä vain sattuu jo olemaan parempaa. 

Todella nyreä, huonotuulinen mies, joka syytti kaikesta aina muita ja valitti aivan kaikesta, koko ajan. Todella rumaa kielenkäyttöä ja ilkeitä, vastenmielisiä juttuja. Omista kavereistaankin ja perheestäänkin puhui välillä niin inhottavasti että nousi karvat pystyyn. Hyvin raskas ja ikävä ihminen.

Raukka vielä tosissaan oli etsimässä elämänkumppania ja ei tuntunut ymmärtävän miksi sellaista ei meinannut hänelle löytyä.

Vierailija
2879/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella nyreä, huonotuulinen mies, joka syytti kaikesta aina muita ja valitti aivan kaikesta, koko aj

En se minä ollut. Miksi siis kommentoit juuri minun kirjoitustani?

Vierailija
2880/3287 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä