Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (2844)

Vierailija
2801/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.

Olisit laittanut sille hyvää ruokaa ja lihottanut sen!  Voi kun meni pikkujutusta elämänrakkaus ohi. 

Vierailija
2802/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.

Ootko itte kehopositiivisen lihava? Olisit laihduttanut  itsesikin laihaksi. Terveellisempää se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yöhukiin..väsyttää..

Vierailija
2804/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä keskustelusta yhtäkkiä tuli parisuhde- ja seksiongelmien kuvailuketju?

Ihmettelin samaa muutama päivä sitten. Eipä tätä ketjua peukutusten määrän perusteella taida enää kovin moni jaksaa seurata.

Vierailija
2805/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pommiin tai en nyt välttämättä kun ei tarvitse mennä mihinkään mutta ei ole nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon ja toissa yönä nukkui vain 4 tuntia ja unohti eilen illalla laittaa herätyksen normaaliin aikaan kun oli aikaisempi herätys eilen kun oli meno mutta heräisi siihen ja nukahti kyllä uudestaan siitä ja pääsi ylös vasta siinä melkein kello 10. Muuten ollut aika tylsä päivä. Aloitin vähän siivousta kun en yhdessä päivässä jaksa kaikkea siivota kerralla niin tänään osa ja loput huomenna. Ei meinaa jaksaa löytää mitään katseltavaakaan netistä tai telkkarista. No onneksi huomenna tulee taas ampumahiihtoa. Harvoja juttuja mitkä vielä kiinnostaa ja innostaa.

Vierailija
2806/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuoden jouluna sitkeässä flunssassa, joka kehittyi lopulta keuhkokuumeeksi, joka ei mennyt ohi ilman antibioottikuuria. Siksi olen tänä jouluna iloinen ihan vain sen takia, jos pysyn terveenä. 

Viime jouluna ei ollut ollenkaan joulumieltä kipeän olon takia. Olin onneksi ostanut valmiiksi jouluruokia, joten sain ruokaa vain lämmittämällä ne, mutta ne eivät sairaana maistuneet oikein miltään. 

Vierailija
2807/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisit laittanut sille hyvää ruokaa ja lihottanut sen!  Voi kun meni pikkujutusta elämänrakkaus ohi." 

Minäkin ihmettelen miksi takertua tuollaiseen helposti muutettavissa olevaan pikkuseikkaan. En itsekään pidä ohutraajaisista ihmisistä, mutta sehän on helposti muokattavissa ravinnolla ja pienellä treenaamisella. Olisit innostanut unelmiesi miehen vähän treenaamaan kanssasi ja keräämään massaa, niin siitähän olisi tullut adonis. 

Vierailija
2808/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olet plösö ja tarvitset massiivisemman miehen, koska normipainoisen miehen rinnalla korostuu se että miten iso olet?

Vierailija
2809/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosiaan omituisen näköistä jos mies on laiha ja nainen yli 50 kg ylipainoinen, eli kutakuinkin kaksi kertaa miehen painoinen.

On siinä sekstatessakin tiettyä haastetta.

Vierailija
2810/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime vuoden jouluna sitkeässä flunssassa, joka kehittyi lopulta keuhkokuumeeksi, joka ei mennyt ohi ilman antibioottikuuria. Siksi olen tänä jouluna iloinen ihan vain sen takia, jos pysyn terveenä. 

Viime jouluna ei ollut ollenkaan joulumieltä kipeän olon takia. Olin onneksi ostanut valmiiksi jouluruokia, joten sain ruokaa vain lämmittämällä ne, mutta ne eivät sairaana maistuneet oikein miltään. 

Terveys on sellanen asia, että sen menettäminen ja sairastaminen antaa vähän nökökulmaa pikkuasioihin joista olen minäkin valittanut. Tänään olen yhä yksinäinen, mutta terve, olen tyytyväinen .

Vierailija
2811/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣   👍🙏

Vierailija
2812/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naurunaamat oli sille keittiön oven korjaajalle. Niin tuttu juttu!

Vierailija
2813/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksikö koet olevasi yksinäinen?

Vierailija
2814/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäksi mennyt tämäkin ketju. Alkuun oli lupaava. Sori.

En jaksa kirjotella.

Vierailija
2815/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri. Olin nukahtanut vahingossa istualleni ja nukkunut melkein kolme tuntia. Kyynärpää on vääntynyt ja silmissä on kuin hiekkaa. Nyt taitaa mennä yö piloille, samoin huominen.  :(

Vierailija
2816/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta alkoholista. Luin just puuilon omasta oluesta joka osui niin omaan huumorintajuun, että taidan käydä vähän pidemmällä lenkillä ja hakea jouluolueksi pari oispa kaljaa.

Yleensä olen ollut kotikalja-linjalla mutta sen kaveriksi pari. Oispa sauna..

Vierailija
2817/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tuo r linkittelevä tyyppi. Hyi hitto kuka oletkaan, mene muualle!

Vierailija
2818/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää tuo r linkittelevä tyyppi. Hyi hitto kuka oletkaan, mene muualle!

Kaikki saa olla täällä. Ei ole sinulla oikeutta ajaa ketään pois.  Hypi yli viestien, joista et tykkää tai mene itse pois!

Vierailija
2819/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, tässäkin ketjussa on ollut monta outoa vaihetta, kyllä tää taas palaa itse asiaan lopulta.

Vierailija
2820/2844 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen yöhukiin..väsyttää..

Tsemppiä yöhön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme