Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet
Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat? Ei näy, ei kuulu. Kun katsoo ympärilleen, tuntuu että jokainen mies on joko sitoutumiskammoinen, mammanpoika tai ikuinen teinipoika, joka osaa kyllä pelata pleikkaa mutta ei hoitaa edes omia pyykkejään. Oikeasti, mitä tapahtui?
En minä kaipaa mitään ritaria valkoisella hevosella, mutta voisiko joku edes osata avata oven, maksaa vuokran ajallaan tai kohdata naisen niin kuin tämän vuosisadan ihminen, eikä niin kuin Tinderin kulutus- ja vaihtotalouden varasto?
Nykyään miehistä on tullut joko liian pehmeitä, jotka eivät uskalla sanoa mitään ettei vain kukaan loukkaannu, tai liian koviksia, joilla ei ole hajuakaan empatiasta. Missä ovat ne tavalliset, luotettavat, kunnolliset miehet, jotka tietävät keitä ovat ja seisovat sen takana? Heistä on tullut myytti, vähän kuin yksisarvinen.
Miesmateriaaliksi tarjolla on lähinnä kasa puolivalmiita pojankloppeja, joista kukaan ei uskalla kasvaa aikuiseksi.
Ehkä on aika myöntää, että me emme enää jaksa etsiä.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miespuolinen ystävä, sinkku, 35v, vakituisessa työssä käyvä, todellallakin kunnollinen, suorastaan joka naisen unelma :)
Komea, fiksu, huumorintajuinen ja hauska, todella romanttinen, läheisyyttä kaipaava, seksistä paljon nauttiva, urheilullinen, eläin- ja lapsirakas, kodista täydellisesti huoltapitävä, huippu kokki ja ennen kaikkea omasta perheestä haaveileva.
Eikö kuulostakin uskomattomalta, mutta totta :)
Sinä et voi tietää, miten nyrkki heiluu suljettujen ovien takana. Suomi on Euroopan väkivaltaisin maa naisille.
Ongelma johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että suominaiset tappelevat kännissä keskenään ja näkyvät näin aina tuplana tilastoissa.
Suomessa on Euroopan väkivaltaisimmat naiset.
Minulla on yksinkertainen mutta viihtyisä sisustus, sävyt tärkeitä. Pyykit pesen käsin. Pleikkarin rikoin, kun alkoi ärsyttämään se. Kunnon naisia vaan ei ole. On röökimuijaa, epävakaata uhriutujaa, lössähtänyttä sohvaperunaa, mutta ei kunnollisia naisia.
Jos ne miehet tekee mitä haluavat ja elävät kuten haluavat, niin eikö se ole hyvä asia? Ei kenenkään tehtävä tällä pallolla ole elää miellyttääkseen muita. Jos tuollaiset miehet ei sua miellytä, niin jatka matkaa.
Jos taas sellaista miestä kuin sinä toivoisit ei löydykään, niin ei vika ole miehissä, vaan sun vaatimuksissa. Niitä sitten päivittelet tai olet yksin, simppeliä.
Voisiko olla niin, että kiinnostut vääränlaisista miehistä? Ja heivaat potentiaalisia?
Tässä hiljan eräs 50+ nainen tunnusti antaneensa turhan helposti ts. melko mitättömien asioiden takia pakkeja ensimmäisten treffien jälkeen miehille. Josko sinulla olisi syytä muuttaa toimintaasi jollakin tapaa?
M50+
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä akateemisissa, työssäkäyvissä ja itsestäään huolehtivissa miehissä on? Mikseivät he kelpaa?
Koska me ei olla jänniä. 🤷🏼
Itse olen boheemi mies ja viihdyn itseni kanssa parhaiten. Naisia ei jaksa. Enkä väitä olevani hyvä mies. Tai riippuu siitä että mitä se sellainen edes tarkoittaa. En minä ainakaan tiedä.
Sellaista naista ei ole olemassakaan jonka kanssa jakaa oma boheemi maailmani. Ja fyysiset ja maalliset miehen tarpeet nyt ovat mitä ovat. Olen aika hengellinen mies.
Todennäköisyys sille että olisi olemassa nainen jonka kanssa voisin jakaa maailmani ja näyttää itseni aidosti; on käytännössä pyöreä nolla. Olen kyllä kerran ollut naimisissa ja kerran haavoittuvasti näyttänyt itsestäni rehellisesti kaiken, ja rakastanut vilpittömästi ja aidosti ja pyyteettömästi.
Ei olisi kannattanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten naiset tämän kokevat:
Ongelmani on liian kiltti ja kunnollinen mies. Olemme tavanneet jo alle parikymppisinä, lukiossa. Ei se varsinaista rakkauden suurta huumaa ollut, vaan enemmänkin hauskaa yhdessäoloa, kaveruutta ja samanlaisia arvoja. Muutimme yhteen aika pian, rakensimme kotia ja teimme kaikkea tavallista mitä nuoret parit tekevät; matkustelimme, vietimme aikaa urheillen sekä kavereiden kanssa. Kaikki toimi kuin junan vessa, ei mitään moitetta. Silti olin koko ajan jotenkin levoton ja kaipasin enemmän. Lopulta minun toiveesta otimme aikalisän ja muutimme erillemme. Vietin liki vuoden villiä sinkkuelämää, menin kukasta kukkaan ja baarista toiseen. Oli mielettömän hieno kokemus saada seksuaalisia kohtaamisia ja kasvoin naiseksi ihan eri tavalla kuin aiemmassa, turvallisessa suhteessani. Olin todellakin villi ja vapaa jokaisessa mahdollisessa suhteessa. Sitten tämä mies, joka oli koko ajan odo
Toi muuten löytyy googlella ja taitaa olla oikeasti se naisen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miespuolinen ystävä, sinkku, 35v, vakituisessa työssä käyvä, todellallakin kunnollinen, suorastaan joka naisen unelma :)
Komea, fiksu, huumorintajuinen ja hauska, todella romanttinen, läheisyyttä kaipaava, seksistä paljon nauttiva, urheilullinen, eläin- ja lapsirakas, kodista täydellisesti huoltapitävä, huippu kokki ja ennen kaikkea omasta perheestä haaveileva.
Eikö kuulostakin uskomattomalta, mutta totta :)
Kysymys vain kuuluu: MIKSI ETTE TE OLE YHDESSÄ?
Ei ole kipinää eikä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa.
tämä. ne kunnolliset on napattu pois markkinoilta jo opiskeluaikoina.
Samaa voisi kysyä naisista. Mihin on ne kaikki täysipäiset naiset menneet, kaikki on jotain paniikkihäiriöissä opamoxia syöviä hermoraunioita.
Vierailija kirjoitti:
Kuten naiset tämän kokevat:
Ongelmani on liian kiltti ja kunnollinen mies. Olemme tavanneet jo alle parikymppisinä, lukiossa. Ei se varsinaista rakkauden suurta huumaa ollut, vaan enemmänkin hauskaa yhdessäoloa, kaveruutta ja samanlaisia arvoja. Muutimme yhteen aika pian, rakensimme kotia ja teimme kaikkea tavallista mitä nuoret parit tekevät; matkustelimme, vietimme aikaa urheillen sekä kavereiden kanssa. Kaikki toimi kuin junan vessa, ei mitään moitetta. Silti olin koko ajan jotenkin levoton ja kaipasin enemmän. Lopulta minun toiveesta otimme aikalisän ja muutimme erillemme. Vietin liki vuoden villiä sinkkuelämää, menin kukasta kukkaan ja baarista toiseen. Oli mielettömän hieno kokemus saada seksuaalisia kohtaamisia ja kasvoin naiseksi ihan eri tavalla kuin aiemmassa, turvallisessa suhteessani. Olin todellakin villi ja vapaa jokaisessa mahdollisessa suhteessa. Sitten tämä mies, joka oli koko ajan odottanut minua kiltisti, rukoili uutta mahdollisuutta
Niin onhan sellainen hyvätuloinen lapatossu varmasti käytännöllinen.
Toki se kertoo ei niin kovin kaunista kieltä sun luonteesta, että käytät sitä mahdollisuutta "pitkin hampain" hyväksesi, mutta jos sä sen kanssa olet sujut, niin ei kai kukaan voi miestä estää syöksemästä itseään melko vääjäämättömään pettymykseen.
Täällä. Mutta olen tavannut juuri sinun kaltaisia naisia joilla on tuo perus negatiivinen asenne miehiä kohtaan jo alussa ja se paistaa heti puheista läpi. Jos nainen aiheuttaa jo noin paljon päänvaivaa alussa niin ei se siitä helpotakaan. Voisinkin kysyä että, missäs ne hyvät ja henkisesti vakaat naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisi kysyä naisista. Mihin on ne kaikki täysipäiset naiset menneet, kaikki on jotain paniikkihäiriöissä opamoxia syöviä hermoraunioita.
Joko ajat sitten pariutuneet ja naimisissa tai eivät edes etsi parisuhdetta.
Tietääkseni miehet osaavat avata ovia, ainakin he kulkevat niistä jatkuvasti ilman, että naiset pitävät niitä heille auki.
Oletko varma siitä, kummalla sukupuolella se ongelma on?
Uskotaan. 3-kymppiset naiset yrittää 6-kymppistä allekirjoittanutta.
Kyllä itse ainakin eilen avasin asuntoni oven ulos lähtiessäni. Ja palatessani myös! Olenko kunnon mies? T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin eilen avasin asuntoni oven ulos lähtiessäni. Ja palatessani myös! Olenko kunnon mies? T. Mies
Olet, selvisit ap:n paskatestistä ja avasit oven.
Minulla on vuokran (no, vastike) maksu automaatisesti joka kuukausi. Ei tarvitse osata maksaa ajallaan. Ovatko nuo toiminnot ap:lle uusia?
Me ollaan oltu suhteessa jo piiiitkän ajan.
Oli tittelit mitä tahansa, niin ajatus siinä oli yksinkertaisuudessaan se, että suurin osa ihmisistä yksinkertaisesti on niin itsekeskeisiä ja muuta ikävää, että he eivät ole minkään ylimääräisen hienostelun arvoisia. Ihan sama kuseeko ne seisaaltaan vai istualtaan.
Ja ei tietenkään ole mitään mitä jokaisen tulisi noudattaa. Se on ihan turha odottaa mitään prinsessan kohtelua, jos kuulostaa ja monesti näyttääkin ihan joltain entisaikain merimieheltä. Ihanko tosissaan sä kuvittelet, että nämä paljon puhutut herrasmiehet liehitteli jotain piikoja yms samaan tapaan kuin "omaa porukkaansa"?