Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet
Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat? Ei näy, ei kuulu. Kun katsoo ympärilleen, tuntuu että jokainen mies on joko sitoutumiskammoinen, mammanpoika tai ikuinen teinipoika, joka osaa kyllä pelata pleikkaa mutta ei hoitaa edes omia pyykkejään. Oikeasti, mitä tapahtui?
En minä kaipaa mitään ritaria valkoisella hevosella, mutta voisiko joku edes osata avata oven, maksaa vuokran ajallaan tai kohdata naisen niin kuin tämän vuosisadan ihminen, eikä niin kuin Tinderin kulutus- ja vaihtotalouden varasto?
Nykyään miehistä on tullut joko liian pehmeitä, jotka eivät uskalla sanoa mitään ettei vain kukaan loukkaannu, tai liian koviksia, joilla ei ole hajuakaan empatiasta. Missä ovat ne tavalliset, luotettavat, kunnolliset miehet, jotka tietävät keitä ovat ja seisovat sen takana? Heistä on tullut myytti, vähän kuin yksisarvinen.
Miesmateriaaliksi tarjolla on lähinnä kasa puolivalmiita pojankloppeja, joista kukaan ei uskalla kasvaa aikuiseksi.
Ehkä on aika myöntää, että me emme enää jaksa etsiä.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Te itse pilasitte tämän feminismillä, enää kunnollisuudesta ja hyvyydestä ei saa palkinnoksi parisuhdetta tai seksiä. Meillä ei ole enää mitään syytä olla kumpaakaan. Komeita alfoja ei teille kaikille riitä, siksipä paras veto kunnon miehenä on kadota hiljaa oman kodien seinien sisälle videopelaamaan yksin koska ikinä ei ole kenellekään kelvannut eikä tule kelpaamaan.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi etteivät naisetkaan saa mitään palkinnoksi kunnollisuudesta ja hyvyydestä?
Täällä 40-kymppinen kunnon mies. Mutta tässä iässä jo moni nainen alkaa olemaan kaiken kokenut. Itse kaipaisin jotain freesimpää suhdetta. Myös avarakatseisuus olisi hyvä juttu ja uskovaisuus.
Yksi katosi minun puolisokseni.
On kyllä ihan esillä ja kulkee vapaana😅, mutta on sitoutunut.
Ei ne mihinkään katoa, sun tarttee kohdata sopiva.
Se on tuuria ja Keniaa ja sattumaa ja tietoisuutta siitä, että mitä sinä toivot ja etsit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kadonneet. Tulee päivittäin useita sinua vastaan mutta tavalliset kunnolliset miehet on täysin näkymättömiä nykyajan naisille kun naiset näkevät vain ne top 10% miehet. Naiset hakevat modernia tasa-arvoista parisuhdetta missä on perinteisten sukupuoliroolien romantiikkaa
Aivan kuten suurin osa naisistakin on näkymättömiä miehille.
Mies puolestaan haluaa perinteisen suhteen, jossa nainen tasa-arvoisesti maksaa puolet laskuista ja hoitaa myös ne perinteiset miesten työt. Ilman romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi katosi minun puolisokseni.
On kyllä ihan esillä ja kulkee vapaana😅, mutta on sitoutunut.
Ei ne mihinkään katoa, sun tarttee kohdata sopiva.
Se on tuuria ja Keniaa ja sattumaa ja tietoisuutta siitä, että mitä sinä toivot ja etsit.
Äh. Näpy. Ei Kenia vaan KEMIA! 😲😅😅
Vierailija kirjoitti:
Se että kutosen miehet etsivät vain kympin missejä ja kutosen naiset kympin palomiehiä pitää vain puoliksi paikkansa. Mies on pääsääntöisesti ihan tyytyväinen tavalliseen ja tasapainoiseen naiseen
Tavallinen ja tasapainoinen on monelle naiselle pallo jalassa. Tässä on ongelman ydin. Odotukset elämältä. Miehet haluavat mutkatonta rauhallista elämää ja nykynaiset somen värittämään kokemuksellista ja stimuloivaa seikkailua. Jos sitä ei saa miehen kanssa, niin sitten sinkkuna.
Miesten on nykyään vaikeampi löytää naista, joka olisi ns. seesteinen. Ei se tietenkään mahdotonta ole, mutta tällainen jakauma on pitkälti ollut kehityssuuntana.
Niin, mies tyytyy kyllä siihen tavalliseenkin naiseen, jos ei muuta saa. Ottaa hyödyn irti, mutta ei itse vaivaudu panostamaan suhteeseen. Ja lähtee heti, jos paremman löytää.
Ei näihin naisen kannata tuhlata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te itse pilasitte tämän feminismillä, enää kunnollisuudesta ja hyvyydestä ei saa palkinnoksi parisuhdetta tai seksiä. Meillä ei ole enää mitään syytä olla kumpaakaan. Komeita alfoja ei teille kaikille riitä, siksipä paras veto kunnon miehenä on kadota hiljaa oman kodien seinien sisälle videopelaamaan yksin koska ikinä ei ole kenellekään kelvannut eikä tule kelpaamaan.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi etteivät naisetkaan saa mitään palkinnoksi kunnollisuudesta ja hyvyydestä?
Kuolkaa siis yksin, ilman masuasukkia.
Ap tekee hyvin selväsi avautumisessaan, ettei edes ansaitse kunnollista miestä.
Muutenkin aikamoista incel-retoriikkaa: "Minä ansaitsen! Minulle kuuluu!"
Niin no, mitä kourallisen kertoja olen omanikäisille, tuntemattomille "naisille" pitänyt esim. ovea, en ole saanut edes kiitosta. Ei paljoa kiinnosta esittää herrasmiestä, jos toisella ei ole edes käytöstapoja. Ongelma on siinä että nainen monesti olettaa ansaitsevansa jotain prinsessakohtelua pelkästään siksi, että on nainen. Käyttäydy sen mukaisesti, että ansaitset sen ja kunnioita miehiä kuten odotat heidän kunnioittavan sinua, ei se yksisuuntainen tie ole.
Olen tullut miehenä siihen tulokseen että naiset haluavat aivan erilaista elämää kuin itse elän. Tämä vastakohtaisuus on kasvanut viimeaikoina ja siis sanon sillä kokemuksella, että on jo useampi pidempi parisuhde ja avioliitto takana. Eli odotusarvo on että uuden naisen kanssa löytyy taas samat ongelmat. Siksi miellummin olen keskittynyt työuraani, minimalistiseen talooni ja vanhoihin klassikkoautoihini sekä urheiluharrastuksiini. Kun mies on elänyt värikkään nuoruuden ja harrastanut seksiä elämässä tarpeekseen. Naisella on oikeasti vähemmän tarjottavaa. Miksi jakaisin tämän kaiken jonkun kanssa, joka sen potentiaalisesti tulee viemään perikatoon?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mitä kourallisen kertoja olen omanikäisille, tuntemattomille "naisille" pitänyt esim. ovea, en ole saanut edes kiitosta. Ei paljoa kiinnosta esittää herrasmiestä, jos toisella ei ole edes käytöstapoja. Ongelma on siinä että nainen monesti olettaa ansaitsevansa jotain prinsessakohtelua pelkästään siksi, että on nainen. Käyttäydy sen mukaisesti, että ansaitset sen ja kunnioita miehiä kuten odotat heidän kunnioittavan sinua, ei se yksisuuntainen tie ole.
Miehen pitää näyttää ansaitsevansa naisten kunnioitus. Naisille riittää että omistaa vulvan.
Itke senkin incel
Miehet vastasivat tähän kysymykseen jo vuosia sitten, mutta te naiset ette kunnelleet.
Siksi, koska naiset eivät halua enää sitoutua sen kunnollisen miehen kanssa nuorina.
Nuorina naiset haluavat kokea juuri sen kuvaamasi koviksen kanssa, joka on itsevarma eikä kysele naisen tunteista vaan ottaa naisen.
No, entä siinä vaiheessa kun naiset haluaisivat sitoutua? Mikä tapahtuu yleensä kun lasten hankkiminen alkaa tulla biologisen kellon tikittöessä ajankohtaiseksi. No siinä vaiheessa kovikset ovat paljon naisia kaataneita pelimiehiä jotka eivät ole kehittäneet tunnetaitojaan, koska sille ei ole ollut tarvetta. Loput ovat jääneet paitsioon, eivätkä ole kehittäneet itsevarmuutta koska naismenestys on ollut nolla. NYT haluan kunnollisen miehen. Miksi et halunnut aikaisemmin? Miksi kunnollinen mies pariutuisi juoksunsa juosseen naisen kanssa, joka haluaa kunnollisen miehen vasta kun tarvitsee sellaisen hää-, lapsi-, ja asuntounelmiaan toteuttamaan?
Te olette saaneet mitä tilasitte.
Ja vielä vastaus kysymykseesi:
Kunnoliset miehet katosivat, koska kunnolliset naiset katosivat.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Kuten 121212 on hyvin sanonut, se on "ladies and gentlemen". Ei "women and gentlemen". Ymmärrä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kadonneet. Tulee päivittäin useita sinua vastaan mutta tavalliset kunnolliset miehet on täysin näkymättömiä nykyajan naisille kun naiset näkevät vain ne top 10% miehet. Naiset hakevat modernia tasa-arvoista parisuhdetta missä on perinteisten sukupuoliroolien romantiikkaa
Mies puolestaan haluaa perinteisen suhteen, jossa nainen tasa-arvoisesti maksaa puolet laskuista ja hoitaa myös ne perinteiset miesten työt. Ilman romantiikkaa.
Mitä saat irti valehtelusta? Tiedät itsekin, ettei suurin osa naisista ole näkymättömiä miehille. Miksi siis valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat irti valehtelusta? Tiedät itsekin, ettei suurin osa naisista ole näkymättömiä miehille. Miksi siis valehtelet?
No katsos kun samaan aikaan kaikki miehet ahdistelee naisia 24/7 ja silti naiset ovat näkymättömiä kaikille miehille.
Tervetuloa vauva.fi palstalle, missä ei ole miesvihaa vaan naiset keskustelevat asiallisesti parisuhteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa olla kyse naisen "logiikasta", jossa miehiksi ylipäätään tunnistetaan vain ne haluttavimmat top 20% miehistä. Muut miehet ovat näkymättömiä tai tuskin elukoita parempia. Eli alemman tason naisella on sitten tenkkapoo, kun ne parhaat miehet eivät halua tätä, ja näin ollen alemman tason nainen kokee, että hänenlaisensa naiset ovat näkymättömiä miehille, koska tämän mielessä "mies" tarkoittaa vain niitä parhaita miehiä. Todellisuudessa tietenkin tavalliselle miehelle riittää hyvinkin erinomaisesti tavallinen nainen, tai jopa itseään kohtalaisesti vähemmän tasokas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti osaa olla normaaleja naisen seurassa. Tai tähän päätelmään mä olen tullut. Joko yritetään aivan liikaa, tai sitten ei osata yrittää yhtään mitään. Muutama vinkki noille ensin mainituille: Kukkia ei tuoda ekoille treffeille. Se ei ole romanttista vaan creepyä. Jokaisille treffeille ei tarvitse olla mitään hohtokeilausta tai drinkkibaaria, vaan ihan pelkkä yhdessäolo usein riittää. Ja jos otteet naisen vaikka halaamisessa ei ole varmat, niin sitä ei tee varmaksi se että yrität jotenkin voimalla. Jälkimmäisille vinkit: jos ei keksi mitä naiselle kirjoittaa, niin kerro vaan mitä olet puuhaillut. Se on ok että jännittää, mutta jossain vaiheessa pitää uskaltaa vaikka edes yrittää ottaa kädestä kiinni.
Eikö sillä laulajalla joka kuoli tsunamissa ollut tästä aiheesta joku biisi?
Ei ole kadonneet mihinkään Eivät vaan pidä paljon meteliä itsestään. Tulevat toimeen omillaan, hoitavat asiansa ja itsensä. Tietävät arvonsa tässä nykypäivässä, jossa on paljon miesvauvoja. Eli ns miehiä, jotka ei osaa hoidella edes omia pyykkejään, tai itseään.
Videopelit ovat täysin normaali harrastus. Et ansaitse hyvää miestä jos siihen suhde kaatuu.
Kadonneet? Täällähän mä olen kotona ja juon aamukahvia. Kohta ulos lenkille ja sitten ruuanlaittoa ja lasten kanssa leikkimistä. Tapasin vaimoni parikymppisenä opiskelijabileissä ja hän on kunnon nainen.
Jos jotakin on kadonnut, niin deittitaidot ovat pahasti ruosteessa. Jos meille ero tulisi, niin en yhtään tiedä, mistä aloittaisin ja seuraa etsisin. Laittaisin varmaan ilmoituksen Keltaiseen pörssiin.