Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet

Vierailija
11.09.2025 |

Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat? Ei näy, ei kuulu. Kun katsoo ympärilleen, tuntuu että jokainen mies on joko sitoutumiskammoinen, mammanpoika tai ikuinen teinipoika, joka osaa kyllä pelata pleikkaa mutta ei hoitaa edes omia pyykkejään. Oikeasti, mitä tapahtui?

En minä kaipaa mitään ritaria valkoisella hevosella, mutta voisiko joku edes osata avata oven, maksaa vuokran ajallaan tai kohdata naisen niin kuin tämän vuosisadan ihminen, eikä niin kuin Tinderin kulutus- ja vaihtotalouden varasto?

Nykyään miehistä on tullut joko liian pehmeitä, jotka eivät uskalla sanoa mitään ettei vain kukaan loukkaannu, tai liian koviksia, joilla ei ole hajuakaan empatiasta. Missä ovat ne tavalliset, luotettavat, kunnolliset miehet, jotka tietävät keitä ovat ja seisovat sen takana? Heistä on tullut myytti, vähän kuin yksisarvinen.

Miesmateriaaliksi tarjolla on lähinnä kasa puolivalmiita pojankloppeja, joista kukaan ei uskalla kasvaa aikuiseksi.

Ehkä on aika myöntää, että me emme enää jaksa etsiä.

Kommentit (251)

241/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen ja tavallinen mies on naisille täysin näkömättömiä kun naisille kunnollisen ja tavallisen miehen määritelmät ja vaatimukset on nostettu niin korkealle

Höpö höpö. Jos sinä et kelpaa, siihen löytyy syyt. Jos olet itse niille sokea, se ei ole muiden ongelma.

Mitä ne syyt ovat naisilla?

Anna kun arvaan, miesten syytä kun sinä et kelpaa?

No kuule minä olen löytänyt seuraa helposti aina. Ei ole ollut ottajista pulaa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
242/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska kunnollista naista on vaikea löytää.

Harvat kunnolliset naiset ovat pariutuneet nuorina kunnollisten miesten kanssa, ja ovat yhä onnellisesti naimisissa.

Jäljellä on juoksunsa juosseita, jotka haluaisivat seikkailujen jälkeen purjehtia keskiluokkaiseen suojasatamaan miehen kanssa, joka hoitaa tuhlaajatytölle kunnon puitteet. Nämä naiset itsekin katsovat olleensa kolmekymppisiksi saakka lapsia.

Toki miehelle on pitkä lista minimivaatimuksia liittyen ulkonäköön, taloudelliseen tilanteeseen, luonteeseen, seksuaalisuuteen, jne. Miehen ei tarvitse olla missään asiassa huippu, mutta heikkouksia ei saisi olla. Ja minimivaatimuslista on tasan sama kuin kaikilla muillakin samanikäisillä naisilla. Ei kukaan muukaan halua lyhyttä, hintelää, korkeaäänistä, epävarmaa, vaatimatomaan elintasoon tyytyvää, seksuaalisesti alistuvaa, jne.

Jos katsoo naista itseään, ei tämä ole varsinaisesti vailla heikkouksia miehen näkökulmasta

Tässä on paljon totuutta.

Matemaattinen harjoite naisille: kuinka käy kun poissuljet miehiä useilla kriteereillä?

25% on liian lyhyitä. 25% liian hinteliä. 25% liian köyhiä. 25% liian romanttisesti epävarmoja. 25% seksuaalisesti alistuvia.

0,75 x 0,75 x 0,75 x 0,75 x 0,75 = 23,7% miehistä jää jäljelle.

Tuon takia sitä "ihan tavallista miestä" ei meinaa löytyä, kun todellisuudessa haetaan miestä siitä samasta top 20% joukosta, joka kiinnostaa muitakin naisia. Kun lisätään se, että miestä haetaan vasta kun biologinen kello tikittää ja juoksut on juostu itsevarmojen k*sipäiden kanssa, tuollaisia miehiä on sinkuista 1-2%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on mutta harvemmin laskeudumme plebeijin sekaan kiusaamaan itseämme.

Vierailija
244/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on kunnollinen mies. Mutta hän onkin parisuhteessa eikä siten ole ap:n käytettävissä.

Vierailija
245/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppu oli hyvä: Lopeta etsiminen. Ei kukaan kaipaa sinua ja etsimiäsi. Mene himaas. 

Miksi ylipäätään etsit miestä? Ethän sinä miestä mihinkään tarvitse, etkä ainakaan pysty antamaan mitä mies naiselta haluaa, jos sellaisen haluaisi.

Vierailija
246/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunollisia naisia ei ole joka haluaa kunnollisen miehen. Pesen kyllä omat pyykit aina enkä edes antais naisen pestä niitä.

Ja naiset on niitä sitoutumiskammoisia. Olen tavannut useita naisia jotka halusi vaan tapailla, läheisyyttä ja seksiä mutta eivät parisuhdetta. Tapailin 8 kk yhtä naistain ja luulin että aletaan seurustelee mutta sitten se vaan sanoi ettei halua seurustella.

Vierailija
247/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua pidetään erittäin kunnollisena miehenä. Olenko sellainen, sitä olen liian puolueellinen itse arvoimaan.

Mutta minua kiinnostaa kaltaiseni nainen. Aloittaisin näistä:

En ole koskaan juossut jännänaisten tmv perässä. Ethän sinäkään ole tuntenut vetoa huonosti tai itsekäästi käyttäytyviin miehiin. Minäkään en halua olla hyvä poika johon tyydytään kun pahat pojat on kokeiltu ensin. Se mitä valitset nuorena ja nättinä kertoo mikä sinua eniten kiihottaa. Sinäkään et ilahtuisi jos olisin rikas ja komea, ja vasta menetettyäni rahani ja ulkonäköni, alkaisin katselemaan tavallista naista kotiapulaiseksi. En myöskään halua osaani siitä, että exiesi jälkeen suhtaudut miehiin epäluuloisesti.

Pidän itsestäni huolta. En ole salijamppa tai terveysfriikki. Mutta olen hoikka, syön terveellistä arkiruokaa ja kuntoilen säännöllisesti. En puputa pullaa tai lipitä viiniä päivittäin.

Yritän parhaani käyttäytyä suoraselkäisesti ja olla kohtelias kaikille. Koska etsit herrasmiestä, olethan itse leidi. Merimiehen tapoin kiroileva ja vain komeille miehille ystävällinen nainen ei oikein sovi tähän kuvaukseen.

Olen kylläkin tasa-arvoinen. Koska teen puolet kotitöistä, tuothan sinä talouteen puolet rahoista. Sen sijaan, että kiinnostuisit lähinnä sinua enemmän tienaavista miehistä.

Vierailija
248/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen ja tavallinen mies on naisille täysin näkömättömiä kun naisille kunnollisen ja tavallisen miehen määritelmät ja vaatimukset on nostettu niin korkealle

Höpö höpö. Jos sinä et kelpaa, siihen löytyy syyt. Jos olet itse niille sokea, se ei ole muiden ongelma.

Mitä ne syyt ovat naisilla?

Anna kun arvaan, miesten syytä kun sinä et kelpaa?

No kuule minä olen löytänyt seuraa helposti aina. Ei ole ollut ottajista pulaa. 

Peukkupiireissä varmasti näin

Vierailija
249/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppu oli hyvä: Lopeta etsiminen. Ei kukaan kaipaa sinua ja etsimiäsi. Mene himaas. 

Miksi ylipäätään etsit miestä? Ethän sinä miestä mihinkään tarvitse, etkä ainakaan pysty antamaan mitä mies naiselta haluaa, jos sellaisen haluaisi.

Ei miehellä ole oikeutta haluta naisilta mitään! SIKA kun kehtaat edes sanoa noin. SIKA!

Vierailija
250/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias sinkkumies. Pidän kotini ja vaatteeni siistinä, ja muutenkin raha-asioistani huolta. En kaipaa talouteeni mäkättävää naista, jonka haaveita minun pitäisi olla toteuttamassa. Omakotitaloa, uutta autoa, lapsikatrasta, 5-6 rotukoiraa - you name it. Näin on hyvä. 

Kyllä näin on.

Vierailija
251/251 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi katosi minun puolisokseni.

On kyllä ihan esillä ja kulkee vapaana😅, mutta on sitoutunut.

Ei ne mihinkään katoa, sun tarttee kohdata sopiva.

Se on tuuria ja Keniaa ja sattumaa ja tietoisuutta siitä, että mitä sinä toivot ja etsit. 

Mistä erotit, että nyt on kunnollinen mies?