Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylistäkääpäs omaa värivoidettanne

Vierailija
10.04.2007 |

Olen etsimässä uutta värivoidetta. Ikää 28 ja rasvainen sekaiho. Ostin juuri L' orealin Infallable ja ei kun roskiin koko tuote. Naama kiiltää ja kuultaa, väri on kellertävä ja iho tuntuu tahmealta. Siis aivan järkyttävä tuote!

Aina yhtä epätoivoista jonkun tietyn tuotteen löytäminen. Sitten kun sen vihdoin ja viimein löytää, niin kas kummaa, kun valmistus lopetetaankin vuoden päästä.

Mutta kysyn teiltä nyt mielipidettä, mikä teidän mielestänne on hyvä tuote ja merkki sekä perustelut sille, miksi näin?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värillinen päivävoide

Vierailija
22/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelinen sitä color moussea? Millainen se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin, olen kokeillut käytännössä kaikki tuon tyyppiset meikkivoiteet, sarjasta riippumatta.... ;-) Rahaa palanut hurjasti, mutta etsintä yhä käynnissä... Tuo HR ja Lancome tällä hetkellä parhaat, mutta nekään ei täydelliset...

Vierailija
24/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli myös ripsiväriä...

Olen aivan ihastunut uuteen Chanelin Inmitable-ripsariin...

ikinä ei ole tullut näin luonnollista, tuuheaa, eroiteltua ja näyttävää tulosta....eikä möykkyjä!!! Suositelen lämpimästi!

AP:lle, suosittelisin enemmin jotain laadukasta kosmetiikkamyymälää ja sieltä asiantuntevia neuvoja. Tälläisessä AV:n huutoäänestyksessä kaikki mainostaa omaansa, mutta se ei taas välttämättä sovi sulle!

Myyjät tuntevat ihotyyppisi ja osaavat suositella mikä sopii juuri sinulle.

Jos vielä epäilet, pyydä näyte.

Voit varsin hyvin perustella sen, koska olet tehnyt niin lukuisia hukkaostoksia " hankalan" ihosi takia..

Vierailija
25/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ja notkea, mutta peittää silti aika hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi