Ylistäkääpäs omaa värivoidettanne
Olen etsimässä uutta värivoidetta. Ikää 28 ja rasvainen sekaiho. Ostin juuri L' orealin Infallable ja ei kun roskiin koko tuote. Naama kiiltää ja kuultaa, väri on kellertävä ja iho tuntuu tahmealta. Siis aivan järkyttävä tuote!
Aina yhtä epätoivoista jonkun tietyn tuotteen löytäminen. Sitten kun sen vihdoin ja viimein löytää, niin kas kummaa, kun valmistus lopetetaankin vuoden päästä.
Mutta kysyn teiltä nyt mielipidettä, mikä teidän mielestänne on hyvä tuote ja merkki sekä perustelut sille, miksi näin?!
Kommentit (25)
halpaa kun saippua, mutta ei kiillä, ei putoile, ei tahmaa, ei tunnu paksulta ja ennen kaikkea, helppo puhdistaa!
Voi kamaluus, mitä mä teen kun tuo purkki loppuu? Vuosien jälkeen löysin tuon ja olen ollut erittäin tyytyväinen, miksi sen tuotanto loppui?
Että voi ottaa päähän pienet asiat, tämä on yksi niistä.
suositteli, Lancomen vissiin. Ja sit on tuo Infallible ja en ole huomannut juuri eroa. Jälkimmäinen on hiukan peittävämpi, muuta eroa en huomaa.
Noin yleensä meikkivoiteita on vaikea löytää, kun valmistajat olettavat että kaikilla on maidonvalkoinen iho. No, minulla ei ole normaalistikaan ja Infalliblesta se tummin sopii tällä hetkellä ruskettuneille kasvoilleni
Voi tilata netin kautta vaikkapa ulkomailta. Googlettakaa!
Vierailija:
Se on öljytön ja tarkoitettu nimenomaan sekaiholle/ rasvaiselle iholle. Tuote on lasipullossa ja täytyy levittää ohuesti sienellä. Meikkivoide " kuivaa" ihoon, joten sen poispyyhkiminen mm. paperilla on mahdotonta. Eli kestää todellakin muuttumattomana koko päivän.
Eikä ole kallis, maksaa n. 17¿.
jos väri on keltainen niin itsehän sinä olet siinä mokannut.
Vierailija:
suositteli, Lancomen vissiin. Ja sit on tuo Infallible ja en ole huomannut juuri eroa. Jälkimmäinen on hiukan peittävämpi, muuta eroa en huomaa.Noin yleensä meikkivoiteita on vaikea löytää, kun valmistajat olettavat että kaikilla on maidonvalkoinen iho. No, minulla ei ole normaalistikaan ja Infalliblesta se tummin sopii tällä hetkellä ruskettuneille kasvoilleni
Vierailija:
Maybelinen sitä color moussea? Millainen se on?
Make Up Storen (Sokoselta) nappi meikkivoidetta. On saman näköinen kun Joe Blasco, mutta halvempi (23e) ja PAREMPI!!!:)
Ainoa mikä pitää kiillon poissa, jo vuosia ollut minulla käytössä:) Myyjän mukaan osa ihmisistä käyttää sitä ilman puuteria, mutta itse laitan aamuisin irtopuuteria päälle (koska tosiaan nene-leuka-otsa alkaa muuten kiiltämään...)
Kannattaa pyytää myyjältä näyte (yleensä antavat sellaisen) pieneen purkkiin, voit testata tuotetta parin päivän ajan:) Värivalikoimaa on, ja myyjät neuvovat (kannattaa mennä siihen aikaan kun Make Up Storen oma myyjä on paikalla, hän on todella asiantunteva!:)
Mene nyt hyvä ihminen vaikka Stokkan meikkiosastolle tai kunnon kosmetiikkamyymälään hankkimaan kunnolliset meikit! Eihän tuommoista sontaa voi naamaansa lykkiä.
Iho ei kiillä ja sävyistä löytyy täydellisesti omaan ihooni sopivat kesä- ja talvivärit.
Se on öljytön ja tarkoitettu nimenomaan sekaiholle/ rasvaiselle iholle. Tuote on lasipullossa ja täytyy levittää ohuesti sienellä. Meikkivoide " kuivaa" ihoon, joten sen poispyyhkiminen mm. paperilla on mahdotonta. Eli kestää todellakin muuttumattomana koko päivän.
Eikä ole kallis, maksaa n. 17¿.
mä olen sitä mieltä, että hinta ei välttämättä ole laadun tae. Olis harmittanut, jos olisin ostanut jonkun 50 ¿:n voiteen, joka menisi nyt roskiin. Itselle sopivan tuotteen löytäminen on vain kauheaa hakemista. Ennen käytin L' orealin Ideal Balancea, joka oli mielestäni loistava, mutta sekin sitten lopetettiin, eikä vastaavaa tuotetta ole enää tuolla merkillä.
Sama poru ripsiväreissä. Kertakaikkiaan en löydä enää vastaavaa, kun oli joskus Ricils Extreme! Lancome on toiseksi paras, mutta ei sitä raskis ihan joka kerta ostaa, kun tota ripsariakin kuluu tuubitolkulla.
Miksi kaikkien hyvien tuotteiden valmistus lopetetaan?
Ja minä olen kokeillut lähes kaikki merkit Chanelista lähtien... Tällä hetkellä mulla on käytössä Helena rubinsteinin Spectacular, hyvä tuote, peittävä ja pitää ihon suht kiillottomana. On kestomeikkivoide. Samoin Lancomen Teint idole ultra on hyvä valinta. Mutta tuo colorstay on ehkä paras, tosin on paksumpi kuin nuo em. tuotteet. Ja tuo blasco: se on aivan hirveä!! Kiiltää jo puolen tunnin päästä kuin olisi lenkiltä tullut!!
ja se Maybellinen mousse on aivan loistavaa, varsinkin kun löysin oman värini. SIinä on heikkoutena se ettei sitä koskaan saa kaupasta (enkä tosiaankaan missään stokkalla jaksa näiden perässä juosta), kun se on AINA loppu. Ärsytys.