Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia antaa tissiä kolmevuotiaalle?

Vierailija
11.09.2025 |

Kaveri hakee lapsensa päiväkodista. Heti kotiin tultua lapsi alkaa repiä äidin paitaa ja haluaa tissiä, ja äiti antaa..

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnossa naaraat ja koiraat eivät hupiparittele, eivätkä naaraat anna astua itseään koiraiden mieliksi. Ehkäisyä ei siis tarvitse miettiä."

Ai sinä oikeasti uskot, että metsästä-keräilijäkansat eivät harrasta seksiä huvikseen?

Vierailija
22/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalimpaa kuin esim. vauvan häkkisänkyyn ja omaan huoneseen siirtyminen miesvauvan tieltä.

Tämä. Jotenkii sairasta hylätä lapsi "omaan huoneeseen" ja eiiihän se meillä huuda kuin yhden tunnin, sitten se rauhoittuu ja nukahtaa, on se niin ihana ja helppo......mutta miksi kauhuissaan käpertyy?

Lapsi kokee hylkäämistrauman joka yö. Ja tiedeukot sekä miehet söpöttävät, että koliikki ja vatsavaivoja, kun käytännössä kiduttavat lasta.

Jos itse tekisin lapsen, en päästäisi miestä tai lääkäreitä sen lähellekään. Niin sairas on nykyajan perhe- ja "terveys"kulttuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luonnossa naaraat ja koiraat eivät hupiparittele, eivätkä naaraat anna astua itseään koiraiden mieliksi. Ehkäisyä ei siis tarvitse miettiä."

Ai sinä oikeasti uskot, että metsästä-keräilijäkansat eivät harrasta seksiä huvikseen?

En tiedä ihmisapinoista, vaan eläimistä yleensä. Ihmisapina on erittäin vammainen laji, mistä ei kannata hirväesti ottaa mallia. Ihmisestä vielä vähemmän.

Vierailija
24/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kerran olen ulkomailla nähnyt, kun 4-5-vuotiasta poikaa syötettiin tuttipullolla. Aivan outoa ja aika kuvottavaa.

Vierailija
25/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Viivi imettää kolmea lasta. Viimeisin on vastasyntynyt.

Vierailija
26/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kerran olen ulkomailla nähnyt, kun 4-5-vuotiasta poikaa syötettiin tuttipullolla. Aivan outoa ja aika kuvottavaa.

Mihin perustat ajatuksesi siitä, että kolmevuotiaan imettäminen ei ole normaalia?

Vierailija
27/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa, onko olemassa jotain suositusta siitä, milloin imettäminen pitäisi lopettaa.

Kun lapsella on hampaita.

Vierailija
28/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa, onko olemassa jotain suositusta siitä, milloin imettäminen pitäisi lopettaa.

Kun lapsella on hampaita.

Mä sanoin, että googlaa, älä keksi itse. 

Vierailija
29/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan yhtä outoa kuin se, että jotku naiset pumppaavat tissejään ja tunkevat tätä omaa tissimaitoaan esim. sairaaloihin omilta äideiltään kaapattujen vauvojen ruuaksi. Perversoitunutta ja sairasta. Mutta ihmislaji on erittäin perversoitunut ja sairas monessakin mielessä, missä lisääntyminen ei ole ainoa vinouma.

Vierailija
30/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia

Vierailija
31/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia

Mihin perustuu tämä tieto, että 3-vuotiaan imettäminen ei ole normaalia?

Vierailija
32/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalimpaa kuin esim. vauvan häkkisänkyyn ja omaan huoneseen siirtyminen miesvauvan tieltä.

Tämä. Jotenkii sairasta hylätä lapsi "omaan huoneeseen" ja eiiihän se meillä huuda kuin yhden tunnin, sitten se rauhoittuu ja nukahtaa, on se niin ihana ja helppo......mutta miksi kauhuissaan käpertyy?

Lapsi kokee hylkäämistrauman joka yö. Ja tiedeukot sekä miehet söpöttävät, että koliikki ja vatsavaivoja, kun käytännössä kiduttavat lasta.

Jos itse tekisin lapsen, en päästäisi miestä tai lääkäreitä sen lähellekään. Niin sairas on nykyajan perhe- ja "terveys"kulttuuri.

Jep jep 🤣

Vierailija
33/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epänormaaliksi se muuttuu siinä vaiheessa kun lapsi oppii kävelemään ja riuhtoo itse tissin esiin.

Kerro mikä siinä on epänormaalia ,,,,,

Vierailija
34/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta 

Vierailija
35/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ei ole hyväksi. Ei ravinnon, eikä muunkaan kannalta.

Perustuuko se, että ei ole hyväksi, johonkin esim. tutkittuun tietoon vai pelkästään mielipiteeseesi?

Eikö jenkeissä yks äiskä imettänyt pojat koulun jälkeen ja sanoi et pärjäävät hyvin iltapäivään asti. Pojat olivat 11 ja 3 vuotta. Eikö se ole samalla ihan käytetty ehkäisykeino vanhoilta ajoilta?

En ole kuullut. Imetys ei toimi ehkäisynä, ei ainakaan länsimaisen yhteiskunnan ravitsemuksellisissa olosuhteissa. Ei ole mahdotonta, että olosuhteissa, joissa ravitsemus on erilaista, voisi toimiakin. Täysimetys usein pitää kuukautiset poissa, mutta sitähän ei tiedä, koska ensimmäinen kierto alkaa. Metsästäjä-keräilijäkansoilla muistaakseni luonnollinen väli lap

Uskoisin et entisinä hyvempinä aikona syntymisen aikataulutus kesälle on ollut hyvinkin kohtuullista äidin ja poikasen (lapsen) hengissä pysymiselle talven ruokien ollessa lähinnä suolattua silahkaa. Kaikenlaisia juureksia lie käyttäneet ehkäisyyn mutta varmaan huomattu et tuo se aina imettää ja eihän sillä ole kuin yksi pentu...

Vierailija
36/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma ole. Naisen hormonitasapainon vuoksi eikä hyvä lapsellekaan roikkua vielä äidin rinnoissa.

Vierailija
37/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat ajatuksesi siitä, että kolmevuotiaan imettäminen ei ole normaalia?

3  vuotiaan  pitää syödä jo kiinteää ruokaa

eri-

Vierailija
38/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia.

Miksi et kerro miki ei ole normaalia  ???

Vierailija
39/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta 

Miksi?

Vierailija
40/98 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan yhtä outoa kuin se, että jotku naiset pumppaavat tissejään ja tunkevat tätä omaa tissimaitoaan esim. sairaaloihin omilta äideiltään kaapattujen vauvojen ruuaksi. Perversoitunutta ja sairasta. Mutta ihmislaji on erittäin perversoitunut ja sairas monessakin mielessä, missä lisääntyminen ei ole ainoa vinouma.

Jäikö aamulääkkeet ottamatta ? Niin sairasta tekstiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi