Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma luonnollinen hiusväri on harvoin se imartelevin valinta suomalaiselle

Vierailija
08.09.2025 |

Koska matalakontrastisen värimaailman omaavalla henkilöllä ihon, silmien ja hiusten sävyt ovat usein hyvin lähellä toisiaan, mikä voi saada luonnollisen hiusvärin näyttämään vaisulta tai "häviämään" kokonaisuuteen. Tällöin luonnollinen hiusväri ei aina tuo kasvojen piirteitä esiin parhaalla mahdollisella tavalla. Hieman enemmän kontrastia tai vivahdetta sisältävä hiusväri voi korostaa silmiä ja tuoda kasvoille eloa ilman, että lopputulos näyttää epäluonnolliselta.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minuun vetoaa nainen jolla on oma aito hiusväri oli se maantienharmaa tai mikä vaan sellainen. Myös jos kulmat on ilman väriä.

Vierailija
22/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja haljun värinen juurikasvu se vasta kaunis onkin.

Ihan turhaa kemikaaleilla läträämistä ja ympäristörasitusta värjätä jotain ihokarvoja. Ei kukaan värjää myöskään kotieläintään vaikka miten 'puuttuisi kontrastia' siitä lapsen hamsterista.

Jokaisen synnyinvärit on itselle sopivimman väriset ja loput voi ratkaista meikillä.

Ei tietenkään ole mikään pakko värjätä, hyvänen aika sentään! Mä laitan mieluummin sävyttävää hoitoainetta kerran kahdessa viikossa kuin meikkiä päivittäin. Mutta voi olla myös laittamatta kumpaakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minuun vetoaa nainen jolla on oma aito hiusväri oli se maantienharmaa tai mikä vaan sellainen. Myös jos kulmat on ilman väriä.

Et vaan voi mistään tietää mikä se oikea sävy tarkalleen on.

Vierailija
24/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä värjätään niin kauas omasta väristä ja myös kulmat värjätään. Oikein hyppää esiin nuo luonnon kauniit.

Vierailija
25/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ruokaa mieluummin ostan kun itteeni puunaan sirkuspelleks

Vierailija
26/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä värjätään niin kauas omasta väristä ja myös kulmat värjätään. Oikein hyppää esiin nuo luonnon kauniit.

Eikä värjätä ja siksi et tajuakaan kuinka monella on jotain vaaleaa raitaa tai sävytettä päässä. Erotat vain ne räikeimmät ja muita pidät ihanan luonnollisina.

Vierailija
28/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama imarteleeko hiusteni väri (tummanruskea) minua vai ei. En vain viitsi tuhlata rahojani ja aikaani hiusten värjäämiseen. Luontokin kiittää. Annan hiusteni myös harmaantua omia aikojaan.

Se ei ole laiskuutta eikä välinpitämättömyyttä.

Vierailija
29/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama imarteleeko hiusteni väri (tummanruskea) minua vai ei. En vain viitsi tuhlata rahojani ja aikaani hiusten värjäämiseen. Luontokin kiittää. Annan hiusteni myös harmaantua omia aikojaan.

Eikä ole mikään pakko. 

Ap

Vierailija
30/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiuksesi ovat tummanruskeat, niin värimaailmasi ei ole matalakontrastinen. Ellei sitten ihosi ole myös tumma.

Vierailija
31/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa kemikaaleilla läträämistä ja ympäristörasitusta värjätä jotain ihokarvoja. Ei kukaan värjää myöskään kotieläintään vaikka miten 'puuttuisi kontrastia' siitä lapsen hamsterista.

Jokaisen synnyinvärit on itselle sopivimman väriset ja loput voi ratkaista meikillä.

Mä kyllä mielummin värjään hiuksiani kuukauden kahden välein kasviväreillä kuin hieron meikkiä naamaan päivittäin. 

Samoin ja tukka kiittää .On halpojakin

Vierailija
32/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘

Vierailija
33/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Mulla on tummanruskea tukka ja tummanruskeat silmät. Pitääks nyt värjätä hiukset?

No mitäs sä itse ajattelet?

Olen tyytyväinen mun hiusväriin. On hyvä väri.

Vierailija
34/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä värjätä ja siksi et tajuakaan kuinka monella on jotain vaaleaa raitaa tai sävytettä päässä. Erotat vain ne räikeimmät ja muita pidät ihanan luonnollisina.

90% naisista värjää ja menee hiekkaan p#lluun kun mies sanoo että tekee sitä aivan turhaan.

Vierailija
35/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap väärässä. Jokaiselle sopii parhaiten oma hiustenväri, vaikka se olisi mikä. Raidat riittävät oikein hyvin, jos haluaa piristystä omaan väriin, kokonaan värjääminen on turhaa 

Vierailija
36/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen aina ollut näitä, jotka omassa värissä on ihan pahvilaatikonvärisiä, siis iho, silmät ja hiukset kaikki sitä samaa valjua likaisenvaaleanruskeaa. Sitten kun värjään tukan tummaksi, tulee kasvojen piirteet esiin eikä ihokaan tumman rinnalla näytä jotenkin suttuisen väriseltä vaan eksoottisen tummahkolta suomalaiselle. Olenkin sitten 13-vuotiaasta asti värjäillyt, lukuun ottamatta muutaman vuoden oman värin kasvatusinnostusta jossain 35 ikävuoden paikkeilla. Totesin, että ei se oma väri vaan vieläkään sovi, ja aloin värjätä taas. Nyt ikää 51 ja harmaitakin jo on, aion värjätä ainakin eläkkeelle jäämiseen asti.

Vierailija
37/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ratkaista meikillä? Mutta eihän kukaan meikkaa hamsteriaankaan.

Luodaan "ongelma", jotta voidaan myydä turhia tuotteita ihmisille. Toki huvin vuoksi voi värjätä hiuksia tai meikata, mutta ei siihen mitään tarvetta ole. -eri

Vierailija
38/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 90% miehistä sanoo näin. Mutta kumma kyllä, jos lähden viihteelle, ja on värjätty tukka ja meikkiä, niin kiinnostuneita miehiä on ympärillä pörräämässä ihan eri tavalla kuin luomulookissa (maantienvärinen tukka, vaaleat kulmakarvat ja silmäripset, punakka iho).

Vierailija
39/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mä perin isältäni sen tylsimmän suomalaisen värityksen, joka ei ole tumma eikä vaalea, vaan jotain mitäänsanomatonta siltä väliltä. Ei myöskään lämmin eikä kylmä, on sekä tuhkanväristä hiusta että kellertävään taittavaa. Siihen sitten vielä porsaanpinkki ihonväri, niin ei ole kyllä luomuna kauhean viehättävä näky :D 

Vierailija
40/90 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap väärässä. Jokaiselle sopii parhaiten oma hiustenväri, vaikka se olisi mikä. Raidat riittävät oikein hyvin, jos haluaa piristystä omaan väriin, kokonaan värjääminen on turhaa 

Raidat toimii paremmin niille, joille vaalea sopii hyvin. Itselle esimerkiksi aina on ollut se pari sävyastetta tummempaan meno, joka tekee paremman näköiseksi. Ei tummennus raidoittamalla ole kovin kivan näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi