Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottavat minua missä kuljenkin. Mistä johtuu? Ennen tällaista ei ollut.

Vierailija
08.09.2025 |

Tässä viime aikoina olen huomannut tällaisen muutoksen. Ihan missä ikinä menenkin niin ihmiset kiinnittävät minuun huomiota huomattavasti aiempaa enemmän.

En ole ulkoisesti varsinaisesti muuttunut paljoakaan mutta olen tehnyt kovan sisäisen työn. Minä olen muuttunut ja vain parempaan. Olen tosi vahva sisäisesti ja muutama tuttu sanonut, että vaikka ulkonäköni ei ole muuttunut niin näytän silti todella erilaiselta.

Mielenkiintoista. Voiko siis pelkästään sisäinen muutos tosiaan aiheuttaa tällaista? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava psykoosi.

Vierailija
2/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä kiinnität huomiota niihin katselisin paremmin.

Masentuneena sitä on siinä omassa luokassaan ja välttelee katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kääntyä nyt lääkärin puoleen. 

Vierailija
4/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itsekin tuijotat heitä, kun kerran tiedät.

Vierailija
5/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerään välillä naisten huomiota koska ihailen naiskauneutta. En katsele kuitenkaan läheskään joka naista. Enemmän nuoria.

Vierailija
6/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sä kiinnität huomiota niihin katselisin paremmin.

Masentuneena sitä on siinä omassa luokassaan ja välttelee katseita.

Niin se voi olla. Olen ainakin tilassa enemmän läsnä. 

Enkä tuijota muita mutta havaitsen kyllä ympäristöä. - ap

Vierailija
7/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kerään välillä naisten huomiota koska ihailen naiskauneutta. En katsele kuitenkaan läheskään joka naista. Enemmän nuoria.

Naiset on rumia. Niissä ei ole mitään katseltavaa. Ennemmin katsoisin eläimiä. Eläimet on kauniita.

Vierailija
8/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva aura voi herättää heikommissa auroissa ärsytystä.

Vierailija
9/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tänä kesänä huomannut, että moni mies on tuijottanut minua, tosin hymyillen jotenkin tosi myönteisesti. En ole nuori enää, joten se ihmetyttää. Sivuutan tuollaiset katseet tosi nopeasti, enkä jää niitä miettimään. 

Vierailija
10/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet tullut hulluksi ja kuvittelet koko asian?

Vierailija
11/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva aura voi herättää heikommissa auroissa ärsytystä.

Olen nykyään todella vahva sisäisesti. Olen käynyt niin isoja juttuja läpi ja edelleen käyn. Elän hyvin itsenäistä elämää ja minulla hyvin erilaiset arvot nykyään. En enää suostu epärehelliseen elämään missään muodossa ja siten myös päihteet jääneet pois, kuten kaikki muukin mikä ei millään muotoa ole hyväksi.

Olen itsevarmempi mutta kuitenkin menen ihan normaalisti. En yritä kiinnittää kenenkään huomiota. Kuitenkin nykyään niin tapahtuu. Saa nähdä mihin tämä tie vielä minut johdattaa. - ap

Vierailija
12/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itseluottamus joks näkyy ulospäin. Itse huomannu samaa. Olen käynyt kovat henkiset taistelut ja sielun mustat yöt. Vuosia meni. Mut nyt on hyvä fiilis. Vaikuttaa myös siltä että ihmiset jotenkin lähestyy helpommin tai yrittää kontaktia. Varmaan joku aura vetää puolensa. Lisäksi minulla on näitä sähkölaitteiden kans hieman erikoisia kokemuksia. Kuten valot räpsyy siä mis olen. Puhelin siis omani jumittaa. Läppäri jumittaa välilä. 

Sit kun itse katson takasin näitä minua katsoneita niin mun katse kai on niin intiimi että nää ihmiset jotenkin sekoilee sanoissa tai tekemisissä. Jää jotenkin "jumiin" ajatusten kans.

Tätä on jatkunut varmaan alkukesästä.. Tai jo pitempään. Varmaan jotai vuoden max. Ite vasta alkanut huomaamaan viime aikoina. Eikä pelkästään miehet vaan naiset. 

Vierailija
13/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tallinovi kiinni ... ori kurkistelee.

Vierailija
14/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja se on outoa, koska olen ihan tavis. olen aika pitkä (yli 180cm) niin uskon että sen takia moni tuijottaa 

Vierailija
15/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kyllä vauvelilta oman diagnoosin sillekin. näyttää tulleen jo.

Vierailija
16/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itseluottamus joks näkyy ulospäin. Itse huomannu samaa. Olen käynyt kovat henkiset taistelut ja sielun mustat yöt. Vuosia meni. Mut nyt on hyvä fiilis. Vaikuttaa myös siltä että ihmiset jotenkin lähestyy helpommin tai yrittää kontaktia. Varmaan joku aura vetää puolensa. Lisäksi minulla on näitä sähkölaitteiden kans hieman erikoisia kokemuksia. Kuten valot räpsyy siä mis olen. Puhelin siis omani jumittaa. Läppäri jumittaa välilä. 

Sit kun itse katson takasin näitä minua katsoneita niin mun katse kai on niin intiimi että nää ihmiset jotenkin sekoilee sanoissa tai tekemisissä. Jää jotenkin "jumiin" ajatusten kans.

Tätä on jatkunut varmaan alkukesästä.. Tai jo pitempään. Varmaan jotai vuoden max. Ite vasta alkanut huomaamaan viime aikoina. Eikä pelkästään miehet vaan naiset. 

Kiitos kun tulit vastaamaan. 

Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen aihe. Itsellä ei kuitenkaan sähkölaitteet ole toistaiseksi reagoineet mutta tavallaan en ihmettelisi vaikka niinkin tapahtuisi koska minä itsekin joskus huomaan miten vahva energiani on. Tavallaan tuntuu kuin kävelisin täysin omassa linjassa itseni kanssa ja se tuntuu erittäin hyvältä.

Minullakin samaa taustaa. Tosi paljon työstämistä ollut ja hyvin monesta olen päästänyt irti. Ihmissuhteissa merkittävä muutos. Enää yksikääm myrkyllinen suhde ei tule elämääni jäädäkseen kun on selvinnyt millainen todellisuudessa on.

Elän todella rehellistä elämää tai pyrin siihen. Tahdon kehittyä ihmisenä ja löytää tarkoitukseni tässä elämässä muutenkin.

Paljon erilaisia uusia asioita tapahtuu vähän väliä ja sitä on mukava havannoida. Tietää olevansa oikealla polulla kun uutta ja ihmeteltävää tulee eteen. - ap 

Vierailija
17/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun tälläisessä kaupungissa jossa ihmiset kyylää. Viime aikaisia tapahtumia:

Olin jättänyt pyöräni kauppakeskuksen eteen ja kun menin avaamaan pyörään, joka tyyppi tuli ihan siihen viereen ja tuijotti minua kun avasin pyörääni. Oli tosi ahdistavaa.

Sitten kassalla moni yrittänyt ottaa katsekontaktia, huomaan sen sivusilmällä. 

sitten kun lähtee ulos talosta, pihalla penkeillä istuu yleensä ihmisiä ja ne tuijottaa.

Vierailija
18/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvoimaantuminen!!!!!1!1! <3

Vierailija
19/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen hullunkiilto silmissä kuin maria nordinilla. Tai kävelet oudosti, hitaasti tms. Jokin mikä saa ihmiset luulemaan ettei ole kaikki hyvin.

Vierailija
20/44 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä erikoistapaus mutta stressi ja ahdistus ilmoittavat itsestään sillä tavalla että alan kuvitella kaikkien tilanteiden koskevan juuri henkilökohtaisesti minua. Tätä tapahtuu niin usein että tiedän olevani stressaantunut kun tuntuu että tuntemattomat ihmiset alkavat tuijottamaan tai alan miettimään mitä muut ihmiset muka ajattelevat minusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä