Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottavat minua missä kuljenkin. Mistä johtuu? Ennen tällaista ei ollut.

Vierailija
08.09.2025 |

Tässä viime aikoina olen huomannut tällaisen muutoksen. Ihan missä ikinä menenkin niin ihmiset kiinnittävät minuun huomiota huomattavasti aiempaa enemmän.

En ole ulkoisesti varsinaisesti muuttunut paljoakaan mutta olen tehnyt kovan sisäisen työn. Minä olen muuttunut ja vain parempaan. Olen tosi vahva sisäisesti ja muutama tuttu sanonut, että vaikka ulkonäköni ei ole muuttunut niin näytän silti todella erilaiselta.

Mielenkiintoista. Voiko siis pelkästään sisäinen muutos tosiaan aiheuttaa tällaista? 

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä aika elämässä menossa ja silloin jaksat huomioida ympäristöäsi. Mullakin oli joskus näin, mutta sitten iski sairaus ja alamäki. Vieläkin joku saattaa katsella, mutta en kiinnitä niin huomiota ja luikin pakoon. Itselläni ei ole hyvä olla enkä viihdy ihmisten katseltavanakaan. Yritän myös tahallani näyttää mahdollisimman rumalta, että kukaan ei kiinnittäisi huomiota. 

Vierailija
42/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puutteessa tai rakastanut? Puutteessa huomioi ihmisiä enemmän ympärillään ja rakastunut taas levittää hyvänolon hormoneja muuhunkin suuntaan kuin rakkauden kohteelle. Tutkittu juttu. Rakastunut ihminen hehkuu sisäistä valoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sisäinen hyvä olo kerää huomiota. Sitä voi tälläytyä kuinka hienoksi hyvänsä, mutta jos on huono päivä kukaan ei kiinnostu seurastasi. Ihmiset ovat sillein eläimiä ja kulkevat vaistonsa varassa. 

Vierailija
44/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itsekin tuijotat heitä, kun kerran tiedät.

Ei pidä paikkaansa. 🙄 Minä olen monet kerrat nostanut katseen maasta, puhelimesta tai jostain ja huomannut tuijotuksen. Viimeksi pari päivää sitten tulin ulos kaupasta ja joku nuori tyttö (ehkä teini) poikaystävänsä (?) kera meni sisälle kauppaan samalla hetkellä. Nostin katseeni ja tyttö tuijotti minua hyvin intensiivisesti. Oikein hämmennyin, vaikka tuijotus on ihan arkipäivää minulle. Siis tuijotuksen kohteena oleminen. Kiva että minua halutaan katsoa, mutta paniikkihäiriöisenä tuijotus on hieman häiritsevää. Äskettäin toisessa kaupassa huomasin, että aina kun katsoin yhteen mieheen päin, hän käänsi päänsä. Tätä tapahtui useamman kerran, joten veikkaan hänen tuijotelleen minua. Tämä on ajatuksena toki hieman karmiva, mutta se mitä en näe, ei ahdista minua sillä hetkellä. Saa minua katsoa toki, mutta en kaipaa liian tunkeilevia katseita.

Vierailija
45/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rakastunut...

Vierailija
46/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet tai sitten pukeudut todella huomiota herättävästi esim fasistiseen päärättiin taikka kommandopipoon.

Vierailija
47/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkoesimerkki psykologisesta ilmiöstä nimeltään vahvistusharha. Sitä näet mitä odotat näkeväsi; kun tuijotat muita, bongaat niiden katsovan takaisin. Ja mitä pitempään mulkoilet, sitä useammin ne katsoo takaisin varuillaan sinun suhteesi.

Vierailija
48/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its hard to be a tonttu

Vierailija
49/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa. Siitä saa myös ihan kommenttia, että näytät voivan hyvin, elämääsi tyytyväiseltä jne. Vanhenemisen, paremman itsetuntemuksen ja ihmisenä kehittymisen etuja tämä:)

Vierailija
50/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kuvittelee, että mies ja kitarasolistitkin katselee heitä suoraan silmiin koko konsertin ajan, sitten rakastuvat.

Vierailija
51/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en huomiosta välitä,en ole koskaan tykännyt,raivostuttavat,että kaikki tuijottaa ärsyttävää,ettei saa olla rauhassa!

Vierailija
52/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen lopettakaa se tuijottaminen ärsyttää!T:as

Vierailija
53/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kerään välillä naisten huomiota koska ihailen naiskauneutta. En katsele kuitenkaan läheskään joka naista. Enemmän nuoria.

Hyvä analyysi: kerään huomiota, koska tuijotan ihmisiä näkyvästi. Eihän sitä huomaa ihmisten katseita ellei itsekin katsele jatkuvasti ihmisiä.

Vierailija
54/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on epäkohteliasta,te raiskaatte henkisesti minua,tuijottelemala julkeasti,ärsyttää!

Vierailija
55/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ärsyttävä toljotus,t:as!

Vierailija
56/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää mennä hindujen uskontokokouksiin siellä on ammattihuijarit !!!    

Kerro toki lisää

Vierailija
57/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä sana tuo tuijotus, argh 

Vierailija
58/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn hiirulaisena ja seinäruusuna omaan sisäiseen maailmaan uppoutunerna,suljen koko maailman pois näkökentästäni ja katselen tyhjyyteen en halua huomata ketään!T:as

Vierailija
59/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vastaantulevia hymyileviä ihmisiä katselisin vaivihkaa pitempään, siitä tulee itsekin hyvälle mielelle ja hymy piristää sateisenkin päivän. 

Vierailija
60/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule hymyile katselen kiukkuisesti muualle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä