Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottavat minua missä kuljenkin. Mistä johtuu? Ennen tällaista ei ollut.

Vierailija
08.09.2025 |

Tässä viime aikoina olen huomannut tällaisen muutoksen. Ihan missä ikinä menenkin niin ihmiset kiinnittävät minuun huomiota huomattavasti aiempaa enemmän.

En ole ulkoisesti varsinaisesti muuttunut paljoakaan mutta olen tehnyt kovan sisäisen työn. Minä olen muuttunut ja vain parempaan. Olen tosi vahva sisäisesti ja muutama tuttu sanonut, että vaikka ulkonäköni ei ole muuttunut niin näytän silti todella erilaiselta.

Mielenkiintoista. Voiko siis pelkästään sisäinen muutos tosiaan aiheuttaa tällaista? 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste ennen oo nähny ihmistä!Ärsyttää!

Vierailija
62/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni on silloin onnistunut kun kukaan ei ole kiinnittänyt minuun mitään huomiota ja saan sulautua massaan,se on kaikkein turvallisinta,näinä turvattomina aikoina! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:päiväni

Vierailija
64/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität vielä että maalittaa ja seuraa? Usko jo, mitään tuollaista ei ole ollut eikä ole! 

Vierailija
65/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saat kyllä vauvelilta oman diagnoosin sillekin. näyttää tulleen jo.

Psykoosin merkkejä. Lisäksi Jeesus puhuu ap:lle.

Vierailija
66/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio on kauheaa ja vastenmielistä!

Vierailija
67/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP vaan AS

Vierailija
68/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole huomioon tottunut ei siitä nyt yli viisikymppisenäkään osaa nauttia,olen aisti yliherkkä!

Vierailija
69/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää minut rauhaan!T:AS

Vierailija
70/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin jo lyhyesti, mutta lisään kokemukseni lapsuudestani sähkölaitteiden kanssa. Itseni lisäksi äitini, isäni sekä mummini kiinnittivät huomionsa jatkuvasti toistuvaan ilmiöön: FM-pöytäradio alkoi säristä minun lähelläni, kanava ikäänkuin lipui pois paikaltaan. Tämä oli aika hämmentävää.

Ei silloin kukaan kirjoittanut teoksia auravibraatioista, vaikka toki metafysiikan ja hengellisyyden teemoista silloinkin puhuttiin. Mutta ei juurikaan annettu tietoa esimerkiksi siitä, että ihmisen läpikäymä evoluutio muuttaa hänen frekvenssejään, mihin hänen ympäristönsä saattaa reagoida monella tapaa.

[Toiset omaavat jo syntyessään hyvin intensiivisen, korkeavärähteisen elektromagneettisen kentän - aka auran].

Tietäjät tietää.. 🤫

Vierailija
71/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joko kaiken läpäisevä valkoinen aura tai sitten violetti joka kuvastaa herkkyyttä !Kärsin niin paljon erityisherkkyydestäni!:(as

Vierailija
72/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin jo lyhyesti, mutta lisään kokemukseni lapsuudestani sähkölaitteiden kanssa. Itseni lisäksi äitini, isäni sekä mummini kiinnittivät huomionsa jatkuvasti toistuvaan ilmiöön: FM-pöytäradio alkoi säristä minun lähelläni, kanava ikäänkuin lipui pois paikaltaan. Tämä oli aika hämmentävää.

Ei silloin kukaan kirjoittanut teoksia auravibraatioista, vaikka toki metafysiikan ja hengellisyyden teemoista silloinkin puhuttiin. Mutta ei juurikaan annettu tietoa esimerkiksi siitä, että ihmisen läpikäymä evoluutio muuttaa hänen frekvenssejään, mihin hänen ympäristönsä saattaa reagoida monella tapaa.

[Toiset omaavat jo syntyessään hyvin intensiivisen, korkeavärähteisen elektromagneettisen kentän - aka auran].

Tietäjät tietää.. 🤫

Jospa näistä puhuttaisiin avoimemmin ja voisi käydä kunnollista keskustelua ihmisten kanssa. Nämä ovat todella mielenkiintoisia asioita. 

Kiitos jälleen viestistäsi. 

Vierailija
73/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miehet katselevat kadulla kun en huomioi ulkomaailmaa. Luulen että oma itse ja persoonallisuus näkyy silloin paremmin ja se herättää miesten kiinnostuksen. 

Vierailija
74/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkelen niskojani,olen välinpitämätön!

Vierailija
75/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, yksinkertaiset ihmiset ja maalaiset katsovat tavallista pidempään. He myös töllistelevät suu auki kaikkia nähtävyyksiä yms. Samoin joudut katseiden kohteeksi, jos käyt hoitokodeissa tai palvelukodeissa, joissa uusi ihminen herättää huomiota. 

"Tuijotus" on suomalaisille jotenkin ominaista.

Suurissa metropoleissa saa olla oma itsensä ja rauhassa. 

Vierailija
76/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itseluottamus joks näkyy ulospäin. Itse huomannu samaa. Olen käynyt kovat henkiset taistelut ja sielun mustat yöt. Vuosia meni. Mut nyt on hyvä fiilis. Vaikuttaa myös siltä että ihmiset jotenkin lähestyy helpommin tai yrittää kontaktia. Varmaan joku aura vetää puolensa. Lisäksi minulla on näitä sähkölaitteiden kans hieman erikoisia kokemuksia. Kuten valot räpsyy siä mis olen. Puhelin siis omani jumittaa. Läppäri jumittaa välilä. 

Sit kun itse katson takasin näitä minua katsoneita niin mun katse kai on niin intiimi että nää ihmiset jotenkin sekoilee sanoissa tai tekemisissä. Jää jotenkin "jumiin" ajatusten kans.

Tätä on jatkunut varmaan alkukesästä.. Tai jo pitempään. Varmaan jotai vuoden max. Ite vasta alkanut huomaamaan viime aikoina. Eikä pelkästään miehet vaan naiset. 

Niihin laitteisiin vois tehdä virustarkistuksen.

Vierailija
77/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuijottaa puhelimia eivät sinua, toki nostavat päätään puhelimesta kun sinä tuijotat heitä ja ihmettelevät mitä tuijotat 

Vierailija
78/78 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän