Ihmiset tuijottavat minua missä kuljenkin. Mistä johtuu? Ennen tällaista ei ollut.
Tässä viime aikoina olen huomannut tällaisen muutoksen. Ihan missä ikinä menenkin niin ihmiset kiinnittävät minuun huomiota huomattavasti aiempaa enemmän.
En ole ulkoisesti varsinaisesti muuttunut paljoakaan mutta olen tehnyt kovan sisäisen työn. Minä olen muuttunut ja vain parempaan. Olen tosi vahva sisäisesti ja muutama tuttu sanonut, että vaikka ulkonäköni ei ole muuttunut niin näytän silti todella erilaiselta.
Mielenkiintoista. Voiko siis pelkästään sisäinen muutos tosiaan aiheuttaa tällaista?
Kommentit (78)
Pääni on silloin onnistunut kun kukaan ei ole kiinnittänyt minuun mitään huomiota ja saan sulautua massaan,se on kaikkein turvallisinta,näinä turvattomina aikoina!
Väität vielä että maalittaa ja seuraa? Usko jo, mitään tuollaista ei ole ollut eikä ole!
Vierailija kirjoitti:
saat kyllä vauvelilta oman diagnoosin sillekin. näyttää tulleen jo.
Psykoosin merkkejä. Lisäksi Jeesus puhuu ap:lle.
Huomio on kauheaa ja vastenmielistä!
Jos ei ole huomioon tottunut ei siitä nyt yli viisikymppisenäkään osaa nauttia,olen aisti yliherkkä!
Kommentoin jo lyhyesti, mutta lisään kokemukseni lapsuudestani sähkölaitteiden kanssa. Itseni lisäksi äitini, isäni sekä mummini kiinnittivät huomionsa jatkuvasti toistuvaan ilmiöön: FM-pöytäradio alkoi säristä minun lähelläni, kanava ikäänkuin lipui pois paikaltaan. Tämä oli aika hämmentävää.
Ei silloin kukaan kirjoittanut teoksia auravibraatioista, vaikka toki metafysiikan ja hengellisyyden teemoista silloinkin puhuttiin. Mutta ei juurikaan annettu tietoa esimerkiksi siitä, että ihmisen läpikäymä evoluutio muuttaa hänen frekvenssejään, mihin hänen ympäristönsä saattaa reagoida monella tapaa.
[Toiset omaavat jo syntyessään hyvin intensiivisen, korkeavärähteisen elektromagneettisen kentän - aka auran].
Tietäjät tietää.. 🤫
Minulla on joko kaiken läpäisevä valkoinen aura tai sitten violetti joka kuvastaa herkkyyttä !Kärsin niin paljon erityisherkkyydestäni!:(as
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin jo lyhyesti, mutta lisään kokemukseni lapsuudestani sähkölaitteiden kanssa. Itseni lisäksi äitini, isäni sekä mummini kiinnittivät huomionsa jatkuvasti toistuvaan ilmiöön: FM-pöytäradio alkoi säristä minun lähelläni, kanava ikäänkuin lipui pois paikaltaan. Tämä oli aika hämmentävää.
Ei silloin kukaan kirjoittanut teoksia auravibraatioista, vaikka toki metafysiikan ja hengellisyyden teemoista silloinkin puhuttiin. Mutta ei juurikaan annettu tietoa esimerkiksi siitä, että ihmisen läpikäymä evoluutio muuttaa hänen frekvenssejään, mihin hänen ympäristönsä saattaa reagoida monella tapaa.
[Toiset omaavat jo syntyessään hyvin intensiivisen, korkeavärähteisen elektromagneettisen kentän - aka auran].
Tietäjät tietää.. 🤫
Jospa näistä puhuttaisiin avoimemmin ja voisi käydä kunnollista keskustelua ihmisten kanssa. Nämä ovat todella mielenkiintoisia asioita.
Kiitos jälleen viestistäsi.
Olen huomannut miehet katselevat kadulla kun en huomioi ulkomaailmaa. Luulen että oma itse ja persoonallisuus näkyy silloin paremmin ja se herättää miesten kiinnostuksen.
Nakkelen niskojani,olen välinpitämätön!
Lapset, yksinkertaiset ihmiset ja maalaiset katsovat tavallista pidempään. He myös töllistelevät suu auki kaikkia nähtävyyksiä yms. Samoin joudut katseiden kohteeksi, jos käyt hoitokodeissa tai palvelukodeissa, joissa uusi ihminen herättää huomiota.
"Tuijotus" on suomalaisille jotenkin ominaista.
Suurissa metropoleissa saa olla oma itsensä ja rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itseluottamus joks näkyy ulospäin. Itse huomannu samaa. Olen käynyt kovat henkiset taistelut ja sielun mustat yöt. Vuosia meni. Mut nyt on hyvä fiilis. Vaikuttaa myös siltä että ihmiset jotenkin lähestyy helpommin tai yrittää kontaktia. Varmaan joku aura vetää puolensa. Lisäksi minulla on näitä sähkölaitteiden kans hieman erikoisia kokemuksia. Kuten valot räpsyy siä mis olen. Puhelin siis omani jumittaa. Läppäri jumittaa välilä.
Sit kun itse katson takasin näitä minua katsoneita niin mun katse kai on niin intiimi että nää ihmiset jotenkin sekoilee sanoissa tai tekemisissä. Jää jotenkin "jumiin" ajatusten kans.
Tätä on jatkunut varmaan alkukesästä.. Tai jo pitempään. Varmaan jotai vuoden max. Ite vasta alkanut huomaamaan viime aikoina. Eikä pelkästään miehet vaan naiset.
Niihin laitteisiin vois tehdä virustarkistuksen.
Ihmiset tuijottaa puhelimia eivät sinua, toki nostavat päätään puhelimesta kun sinä tuijotat heitä ja ihmettelevät mitä tuijotat
Ettekste ennen oo nähny ihmistä!Ärsyttää!