Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (335)

Vierailija
281/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa jos ei naisia ees kiinnosta vastata tai kirjottaa niin antaapa olla.

Vierailija
282/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä "allulle" sanotte, olen huomannut ihan saman. Tällä hetkellä chättäilen 8-9 suomimimmin kanssa, ja on niii-iin vaikeaa saada sovittua niistä treffeistä. Vaikka viikkotolkulla juttelee ja kertoo vaikka mitä satuja, niin treffit on kuin sateenkaren päässä odottava arkku (joka on lukossa). 

Tuntuu että suomalaiset naiset ei oikeasti halua edes treffailla. Muutama toki silloin tällöin lähtee, kiitokset heille! 

Ulkomaalaisten mimmien kanssa riittää pari mukavaa viestinvaihtoa, ja treffit saadaan sovittua muitta mutkitta parin päivän päähän. Tämä on joku iso kulttuuriero. Ulkomailla on ollut deittailun kulttuuri pidempään.

T. Ohis

Minä voin kertoa omasta puolestani miksi viestittelen mielellään vähän pidempään ensin. Olen jo yli 40-vuotias ja ollut pari-kolme kertaa hyvässä parisuhteessa ja kertaalleen huonossa. Jokaisesta olen oppinut paljon. Tiedän todella hyvin minkälainen yhteys miehen kanssa pitäisi löytyä jotta voin kuvitella olevani yhdessä loppuelämän. Enkä siis tarkoita mitään pitkää kriteerilistaa vaan tietynlaista keskusteluyhteyttä. Sen yhteyden alkutekijät pystyy tunnistamaan jo viestittelemällä ennen tapaamista, ja jos sitä ei ole, on turha lähteä tapaamaan ihmistä kun hommasta ei tule kuitenkaan mitään kestävää. Nopea, kevyt juttu voi tulla, mutta kun minua ei nyt sellaiset enää kiinnosta niin en halua myöskään sitoa niihin aikaani.

Tästä syystä lähden nykyään ulos vain jos olen viestitellyt miehen kanssa jo jonkin aikaa ja todennut että tämä lähtökohta on kunnossa. Joskus teen poikkeuksen jos mies on ns. paperilla huomattavan lupaava ja haluaa ehdottomasti tavata nopeasti. Niistä ei ole kuitenkaan toistaiseksi koskaan tullut mitään erityisempää, joten luotan hyvin vahvasti siihen viestitellessä ilmenevään ns. keskustelukemiaan. Sekään ei vielä takaa että livenä yhteys olisi riittävän hyvä, syvä ja monipuolinen, mutta näiden joukosta se "oikea" on kuitenkin aina löytynyt.

Se ajatus, että pitäisi lähteä nopeasti tapaamaan kaikenkarvaisia miehenpuolikkaita jonkun pintapuolisen jutustelun pohjalta, jotta voidaan todeta onko fyysistä kemiaa, on mielestäni aivan nurinkurinen idea. Minulle ei ole koskaan käynyt niin että jos olen kokenut miehen muuten lupaavaksi niin fyysistä kemiaa ei olisikaan ollut. Se on siis helpoin palanen tässä yhtälössä, johon minun ei tarvitse kiinnittää erityisemmin huomiota. Vaikeinta on löytää oikeanlainen keskusteluyhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kertokaa jos haluaa kehittää mitä pitäs tehdä? Että miten kasvattaa tasoa että naiset kiinnostuisi?

- Älä ikinä ajattele ihmissuhteita ja ihmisiä "tasoina",

- mieti miltä pohjalta miehet sinusta kiinnostuvat - eli mitä annettavaa sinulla on ihmissuhteissa - ja tajua että naisetkin ovat ihmisiä joiden kiinnostusta ohjaa melko samat asiat,

- jos sinulla ei ole ollenkaan kavereita niin sitten esim. terapiaan pohtimaan miten aloitat isomman henk. koht. kasvuprojektin,

- jos sinulla on kavereita mutta et voi ajatella naisen olevan kaverisi, niin siihenkin varmasti terapia olisi paras apu.

Vierailija
284/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kertokaa jos haluaa kehittää mitä pitäs tehdä? Että miten kasvattaa tasoa että naiset kiinnostuisi?

- Älä ikinä ajattele ihmissuhteita ja ihmisiä "tasoina",

- mieti miltä pohjalta miehet sinusta kiinnostuvat - eli mitä annettavaa sinulla on ihmissuhteissa - ja tajua että naisetkin ovat ihmisiä joiden kiinnostusta ohjaa melko samat asiat,

- jos sinulla ei ole ollenkaan kavereita niin sitten esim. terapiaan pohtimaan miten aloitat isomman henk. koht. kasvuprojektin,

- jos sinulla on kavereita mutta et voi ajatella naisen olevan kaverisi, niin siihenkin varmasti terapia olisi paras apu.

En tiedä. Olen miettinyt kaikkea.

Vierailija
285/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyvin asiat, olen pitkä 190 +-- komea vähän ylipainoa mahaa, velkaa on,velkaa maksetaan, mitäs muuta, työ mistä tienaa yli 2000 € kk. millanen sitten pitäs olla? Pitääkö urheilla käydä salilla, olla haaveita, haluta lapsia?

Vierailija
286/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaatii mahdottomuuksia niinku tässä elämässä, ei tommosia koskaan täytä heidän ihme vaatimuksiaan. Ihan hyvä olla yksin, keskityn omaa hyviinvointiini, unohdan naiset toistaksi ja vois laihduttaa ja urheilla.

Vierailija
287/335 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi löytyä aivan äkkiarvaamatta ja yllättävällä tavalla. Hyvä esimerkki on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
288/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä naisia voi ollenkaa ymmärtää, helpompi luovuttaa ja ei eti mitään ja on yksin kun ei kerta kelpaa.

Vierailija
289/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa a mies on käynyt korkeakoulun tai yliopiston, haluaa tehdä elämälleen jotain, opiskelee tai töissä, mutta tavallinen automekaanikko ei kelpaa. Sitten pitäs olla suht hyvä palkka 3000 € kk ja tottakai omistaa melko hienon auton 5-10 v käy ihan hyvin mutta ei 20 v vanha auto. Sitten pitäs olla säästöjä, matkustellakkin sopivasti ja siihenkin pitäs olla rahaa, haluta lapsia ja on fiksu vielä, ei saa olla päihteitä ei saa juoda alkoholia ei mitään, hoitanu hyvin elämässä asiat+ jos käy vielä salilla.

Vierailija
290/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa a mies on käynyt korkeakoulun tai yliopiston, haluaa tehdä elämälleen jotain, opiskelee tai töissä, mutta tavallinen automekaanikko ei kelpaa. Sitten pitäs olla suht hyvä palkka 3000 € kk ja tottakai omistaa melko hienon auton 5-10 v käy ihan hyvin mutta ei 20 v vanha auto. Sitten pitäs olla säästöjä, matkustellakkin sopivasti ja siihenkin pitäs olla rahaa, haluta lapsia ja on fiksu vielä, ei saa olla päihteitä ei saa juoda alkoholia ei mitään, hoitanu hyvin elämässä asiat+ jos käy vielä salilla.

Minä juon alkoholia ja mulla on 45 tuhatta velkaa. Piste. Ja vanha ruosteinen auto.

Vierailija
291/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
292/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon alkoholia ja mulla on 45 tuhatta velkaa. Piste. Ja vanha ruosteinen auto.

Ja olet heikkolahjainen. Piste. Ei siinä pituus auta,

Vierailija
293/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vaikka olisinkin ? Kukaan ei ole täydellinen ja monet muutkin ihmiset ovat jollain tapaa ongelmatapauksia, on add jne.

Vierailija
294/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vaikka olisinkin ? Kukaan ei ole täydelli

Jos se on syy, niin sitä voisit katsoa peiliin miten törkeä olet ja kusipää, kukaan meistä ei ole täydellinen.

Vierailija
295/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo o ei ole muuta sanottavaa.

Vierailija
296/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneksi voi kehittää ja muuttua ja hakee apua ja hoitaa asiat ottaa vastuuta elämästä ja muuttua niin naisetkin alkais kiinnostumaan.

Vierailija
297/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut onneksi voi kehittää ja muuttua ja hakee apua ja hoitaa asiat ottaa vastuuta elämästä ja muuttua niin naisetkin alkais kiinnostumaan.

Siis yritätkö tältä palstalta saada naisseuraa? En usko että onnistuu. Täällä vain keskustellaan.

Vierailija
298/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ajatellut kehittää itseäsi?

Vierailija
299/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö tältä palstalta saada naisseuraa? En usko että onnistuu. Täällä vain keskustellaan.

Öö en tietenkää vaan keskustelen, mutta onneksi ihminen voi muuttua diagnooseille ei voi mitään, pitää etsiä samanlainen ja sopiva.

Vierailija
300/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ajatellut kehittää itseäsi?

Urheilla enempi, laihduttaa, mahaa pienemmäksi vähän, syödä paremmin. teen lisätöitä rahaa ja makselen velkaani. En juo alkoholia enää, nämä asiat vie mua eteenpäin ja teen kaikkeni et muutun.