Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia viestejä, ei pelkästään tässä, vaan koko sivustolla. Tässä varmaan on joku inside-ymmärrys, ja kaikki p.erseilee kieli poskella, purkavat oloaan. En tiedä.
No, toivotan kaikille onnea, jotka haluaisivat puolison kanssa kulkea tässä ikävässä maailmassa. Kaikissa meissä on vikoja, joita voi joko kehittää tai opetella elämään niiden kanssa. Itse olin esimerkiksi tunnekylmä ja henkisesti lukkoinen tapaus, empatiakyvytönkin. Olen parantanut tapojani ulkopuolisella avulla, sekin oli työmaa, että suostuin olemaan autettavana ja itkemään toisen ihmisen nähden. Ja ihan vuosien kuluminenkin on kasvattanut järkeä päähän, kun ei ole enää kaksikymppisen aivot. Nyt on kolkyt veen hurjan aikuiset aivot ja todennäköisesti 40 vuotiaana nauran taas menneisyyden itselleni.
Toisten syyttely ei vie mihinkään. Eipä myöskään itsensä syyttely. Kunnioita itsesi lisäksi toisia. Jos et pysty, mieti mikä pitäisi olla toisi
Ala sinä lässyttäjä tälle Allulle sitten nyrkkeilysäkiksi kun jaksat ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Kaikki ei halua mitään pelejä pelata
eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Kaikki ei halua mitään pelejä pelata
eri-
Itse kieltäydyin pelaamasta pelejä eli en niihin lähtenyt mukaan vaan olin oma itseni alusta asti. Jos (kun) näin missasin "tilaisuuksia" niin se oli vain hyvä asia. Peliharrastajat sitten löysivät itselleen yhteensopivampaa seuraa kuin minut.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen nimetön, vaikka en ymmärrä miksi tällä sivustolla ei käytetä nimimerkkejä. :-) .
Osa meistä käyttää nimimerkkejä. Vähentää meidän kohdallamme sitä palstalla yleistä trollausta, jossa esiinnytään toisena ja kirjoitellaan hänen nimissään puutaheinää tarkoituksena pilata keskustelua.
Eräs ongelma on toki se, että ajan kuluessa koko ajan samalla nimimerkillä kirjoittavasta kertyy tietoa, joka voi paljastaa kirjoittajan henkilöllisyyden. Eli kirjoittaessaan joutuu viestit laatimaan siten, ettei nimen paljastuminen olisi mikään katastrofi.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mun taso on sitten jotenkin laskenut kun ikää tullut ja vanhentunut ettei vaa kertakaikkiaan kiinnosta ketään, harmi, olen miettinyt mitä sitten teen asialle.
Ei se taso laske iän myötä jos edelleen etsii samalla ikäerolla kuin esim. 10 vuotta sitten.
Kuka mies etsii deittejä netistä?
Lasten touhuja
Allu on tuttu palstalainen, kyselee täällä joka päivä samoja asioita. Välillä joku hyväsydäminen erehtyy häntä oikeasti kuuntelemaan ja yrittää auttaakin, ja sitten saa raivokasta uhkailua niskaansa.
Näissä ketjuissa suojellaan nuita ihmisiä. Ihan hyväsydämisiä ihmisiä tässäkin on, monella vain on tähän tyyppiin mennyt hermo sen verran että tykittää sitten takaisin samalla mitalla. Moni varmaan tämänkin ketjun kirjoittajista on yrittänyt auttaa. Sitten saanut tyyliin tappouhkaukset niskaansa.
Tuo ihminen ei kykene keskustelemaan normaalisti.