Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha tänne ei haluta edes kirjottaa, joten lopetan sit.
Miksi ketään kiinnostaisi nämä samat jankutuksesi? Eilen jo lupasit, ettet enää jankuta, ja taas tämä alkoi.
Miksi mua kiinnostaisi kauheet ihmiset jotka vain haukkuu, ja eivät tiedä sitä totuutta juurikin sitä totuutta niin en ymmärrä, aina vain haukutaan, onneksi tiedän itsestäni että olen jo muuttunut ja mennyt parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha tänne ei haluta edes kirjottaa, joten lopetan sit.
Miksi ketään kiinnostaisi nämä samat jankutuksesi? Eilen jo lupasit, ettet enää jankuta, ja taas tämä alkoi.
Miksi mua kiinnostaisi kauheet ihmiset jotka vain haukkuu, ja eivät tiedä sitä totuutta juurikin sitä totuutta niin en ymmärrä, aina vain haukutaan, onneksi tiedän itsestäni että olen jo muuttunut ja mennyt parempaan suuntaan.
Jos joku tulis sanomaa naama etteen voisin vetää ihmistä lättyyn koska haukutaan vain minua jatkuvasti en jaksa tommosta kuunnella, menkää te luuserit ees hakemaan töitä, mä väännän töitä ihan hitosti ja makselen velkaa.
Otta niin päähän tommoset hiton haukkujat. En jaksa enää heido.
Joo ei tänne kukaan kirjota mitään.
Harva nainen haluaa tommosta jankkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa tommosta jankkaajaa.
Harva haluaa työtöntä luuseria joka on ulosotossa. Olen sit hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä "allulle" sanotte, olen huomannut ihan saman. Tällä hetkellä chättäilen 8-9 suomimimmin kanssa, ja on niii-iin vaikeaa saada sovittua niistä treffeistä. Vaikka viikkotolkulla juttelee ja kertoo vaikka mitä satuja, niin treffit on kuin sateenkaren päässä odottava arkku (joka on lukossa).
Tuntuu että suomalaiset naiset ei oikeasti halua edes treffailla. Muutama toki silloin tällöin lähtee, kiitokset heille!
Ulkomaalaisten mimmien kanssa riittää pari mukavaa viestinvaihtoa, ja treffit saadaan sovittua muitta mutkitta parin päivän päähän. Tämä on joku iso kulttuuriero. Ulkomailla on ollut deittailun kulttuuri pidempään.
T. Ohis
Ongelma on todellinen, mutta et varmaankaan notku täällä aloittamassa joka päivä uutta ulinaa, mikset kiinnosta naisia. Ja Allun ongelma on myös se, että hänelle on noin 3 miljoonaa kertaa kerrottu naisten suulla, miksi naiset ei kiinnostu hänestä, niin hän suuttuu ja alkaa uhkailemaan. Teetkö säkin näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä "allulle" sanotte, olen huomannut ihan saman. Tällä hetkellä chättäilen 8-9 suomimimmin kanssa, ja on niii-iin vaikeaa saada sovittua niistä treffeistä. Vaikka viikkotolkulla juttelee ja kertoo vaikka mitä satuja, niin treffit on kuin sateenkaren päässä odottava arkku (joka on lukossa).
Tuntuu että suomalaiset naiset ei oikeasti halua edes treffailla. Muutama toki silloin tällöin lähtee, kiitokset heille!
Ulkomaalaisten mimmien kanssa riittää pari mukavaa viestinvaihtoa, ja treffit saadaan sovittua muitta mutkitta parin päivän päähän. Tämä on joku iso kulttuuriero. Ulkomailla on ollut deittailun kulttuuri pidempään.
T. Ohis
Ongelma on todellinen, mutta et varmaankaan notku täällä aloittamassa joka päivä uutta ulinaa, mikset kiinnosta naisia. Ja Allun ongelma on myös se, että hänelle on noin 3 miljoon
Ihminen ei ole täydellinen, ei ole mies eikä nainenkaan.
Mulla on paljon velkaa juon alkoholia ei kai tämmönen sit kelpaa, ihan sama!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko "allu" Alex Kivimäki?
En ole Allu
Kyllä osumia tulee mutta eipä naisia vain oikee kiinnosta, ymmärrän toki, mutta kuitenkin välillä niitä tulee ja ovat osa kauniitakin ei kaikki toki.
Tässä on vain tullut siihen lopputulokseen ettei kiinnosta ketään, ja parempi kehittää vain itseään ja jotenki todella miettiä elämää ja miten pääsisi ylöspäin tässä.
Koska käy töissä on väsynyt nukkuu ja lepää, ja takas töihin se toki hyvä että töissä käy, mutta missä tutustua naisiin ei oikein missään, ei ole sillain harrastusta ja mitään, salilla on vähän liian hoikkia ja tasokkaita naisia ei siis sinne, sitten pitäs miettiä missä on oman tasosia naisia ei oikein löydy täältäpäin tavallisia ammattikoulun käyneitä naisia joilla on jonkinlaisia ongelmia elämässä tai ei halua lapsia tai muutenkin on vaikka päihde ongelmia sun muuta.,
Vierailija kirjoitti:
Koska käy töissä on väsynyt nukkuu ja lepää, ja takas töihin se toki hyvä että töissä käy, mutta missä tutustua naisiin ei oikein missään, ei ole sillain harrastusta ja mitään, salilla on vähän liian hoikkia ja tasokkaita naisia ei siis sinne, sitten pitäs miettiä missä on oman tasosia naisia ei oikein löydy täältäpäin tavallisia ammattikoulun käyneitä naisia joilla on jonkinlaisia ongelmia elämässä tai ei halua lapsia tai muutenkin on vaikka päihde ongelmia sun muuta.,
Liian tasokkaat naiset unohdan samantien koska en kiinnosta heitä koskaan ja ymärrän sen, niin sitten pitäs miettiä ihan toista.
mutta varmaan se on sitten oltava yksin ja mietittävä miten saa tasoaan ylöspäin ja miten kehittää itseään, ehkä tarvin jonkinlaisen ammattilaisen apua, en halua kouluttautua en halua lapsia, on velkaa paljon monta kymmenttä tuhatta makselen käyn töissä. Mutta miten sitten päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
Ei kait siinä mitään, mutta onko sen ääneen sanominen niin kohtuuton pyyntö? Ihan vaan joku perus "mä en usko että tämä toimii" tms. Jos alkaa jankuttaa, niin blokkaa sitten.
Ja tämä nyt ei ole mitenkään erityisesti naisille osoitettu, epäilemättä miehetkin sitä tekee.
Naiset kertokaa jos haluaa kehittää mitä pitäs tehdä? Että miten kasvattaa tasoa että naiset kiinnostuisi?
Onneksi voi ihailla kauniiden naisten peppuja ja kasvoja, siihen se jääkin.