Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (335)

Vierailija
301/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitäs miettiä sen jälkee mikä on se taso mikä mulle sopii, moni mun ikäinen ei kiitos ne haluaa lapsia ovat liian tasokkaita ja menneet elämäs eteenpäin, moni ei juo alkoholia ja haluaa perhettä, no en osaa sanoa, ehkä joku työtön, tavallinen automaalari tai joku joka etsii töitä ja on myös velkaa ja yrittää saada elämää kuntoon.

Vierailija
302/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ei ketään kiinnostu, eli pitää ettiä lihava joku työtön mt ongelmainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/335 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän miehen pitää etsiä seuraa vähintään yhtä tyhmien naisten joukosta. Ruman yhtä rumien jne. Ei pidä yrittää tavoitella kuuta taivaalta. 

Miesten ongelma on tutkitusti se, että he arvioivat itsensä/tasonsa/kiinnostavuutensa liian ylös ja naiset taas liian alas. Äidit ovat hemmotelleet ja kehuneet poikansa tappiin. 

Mutta äitimuori ei voi sille mitään, että tyhmällä ja älykkäällä ei ole yhteistä kummankin mielestä mielenkiintoista keskusteltavaa.

Eikä sille, että kauniiden ja komeiden ihmisten taas ei tarvitse sietää rumia turjakkeita, koska viehättävämpiäkin on valittavissa.

Pariskunnat ovat samankaltaisia, vakkoja ja sopivia kansia. Ei tämä ole vaikeaa. Pitää olla realisti ja ymmärtää oma paikkansa. Pelkissä seksisuhteissa toki lainalaisuudet ovat toisin. 

Vierailija
304/335 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että keskustelu alkaa vapaapäivinä, mutta sitten kun käydään töissä, niin ei jää aikaa tai energiaa enää tekstailuun? Sitten jos toinen tykittää koko ajan viestiä, niin alkaa kyllästyttämään ja ärsyttämään. 

Vierailija
305/335 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että keskustelu alkaa vapaapäivinä, mutta sitten kun käydään töissä, niin ei jää aikaa tai energiaa enää tekstailuun? Sitten jos toinen tykittää koko ajan viestiä, niin alkaa kyllästyttämään ja ärsyttämään. 

No sitä en miehenä ymmärrä, itse tykkään kyl laitella viestiä ja jopa pommittaakin, ei naiset ole ennen tälläisiä olleet, nykyää ei heitä kiinnosta, ennen he ottivat yhteyttä itsekkin ja pääsi treffeille. mikäs siis naisia vaivaa?

Vierailija
306/335 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mäkään en tajua tuota, että ventovieraan ihmisen kanssa aletaan deittailla 😅

Hui kamala ventovieras 😬

Vierailija
307/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo o en tiedä ei naista saa oikein, deittijutut ei mun juttu, pitää kai lähtee johki baariin kattelemaan.

Vierailija
308/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks muakin haukutaan alemman tason mieheksi ja heikkolahjaiseksi vaikka en ole kehitysvammainen ja minulle menee hyvin.

Vierailija
309/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miks muakin haukutaan alemman tason mieheksi ja heikkolahjaiseksi vaikka en ole kehitysvammainen ja minulle menee hyvin.

Ihmiset osaa vain olla ilkeitä täälä vauva palstalla

Vierailija
310/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä en miehenä ymmärrä, itse tykkään kyl laitella viestiä ja jopa pommittaakin, ei naiset ole ennen tälläisiä olleet, nykyää ei heitä kiinnosta, ennen he ottivat yhteyttä itsekkin ja pääsi treffeille. mikäs siis naisia vaivaa?

Älä pommita missään nimessä viesteillä ketään. Tulee tunne, että viestittelijä on pakkomielteinen ja mt-potilas. 

Vierailija
311/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pommita missään nimessä viesteillä ketään. Tulee tunne, että viestittelijä on pakkomielteinen ja mt-potilas. 

Siis mitä ihmettä miksen? Eikö saisi ees ottaa yhteyttä, miten sitä ees tutustuu jos ei laita viestiä, en nyt ymmärrä sua?

Vierailija
312/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset koskaan laita itse viestiä ikinä, ei heitä vain kiinnosta.

Vierailija
313/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hiljainen sivusto.

Vierailija
314/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli näitä asioita nyt kumpi sukupuoli tahansa niin aina kannattaa lähteä siitä, että vika löytyy sinusta itsestäsi. Olet joko liian ruma, liian vanha, liian laiha/ylipainoinen, huonosti tai tilanteisiin väärinpukeutuva, liian köyhä/rikkautesi on tehnyt sinusta superkoppavan, olet liian tyhmä/älyllään brassaileva besserwisser, asenteesi vastakkaiseen sukupuoleen on liian toksinen, arvosi ovat omituiset, harrastuksesi herättävät sääliä tai epätoivo loistaa sinusta ulospäin kilometrin säteelle. Kaikki nämä heikentävät mahdollisuuksiasi pariutua jonkun tietyn ihmisen kanssa ja on kosmista sattumaa jos joku tuntematon pitää sinusta niin paljon, että haluaa toisille deiteille.

Oliko muuta?

Vierailija
315/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteli näitä asioita nyt kumpi sukupuoli tahansa niin aina kannattaa lähteä siitä, että vika löytyy sinusta itsestäsi. Olet joko liian ruma, liian vanha, liian laiha/ylipainoinen, huonosti tai tilanteisiin väärinpukeutuva, liian köyhä/rikkautesi on tehnyt sinusta superkoppavan, olet liian tyhmä/älyllään brassaileva besserwisser, asenteesi vastakkaiseen sukupuoleen on liian toksinen, arvosi ovat omituiset, harrastuksesi herättävät sääliä tai epätoivo loistaa sinusta ulospäin kilometrin säteelle. Kaikki nämä heikentävät mahdollisuuksiasi pariutua jonkun tietyn ihmisen kanssa ja on kosmista sattumaa jos joku tuntematon pitää sinusta niin paljon, että haluaa toisille deiteille.

Oliko muuta?

Varmasti on jotain vikaa minussa sitten, en sitä kiellä.

Vierailija
316/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laittaa edes yhtä viestiä vs. pommittaminen. Ovatko tosiaan sinusta aivan sama asia?

Vierailija
317/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia. 

Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä. 

Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?

No mä en osaa sanoa, mä en ole alinta kastia, en käytä huumeita, alkoholin käyttö kohtuullista, käyn vakituisesti töissä en ole työtön sossuelätti, mussa on hyviä asioita, olen kiltti, rauhallinen, siniset silmät 190 cm pitkä. lenkkeilen joka päivä, en vaa ymmärrä.

Oisko asenneongelma? Käytät halventavia ilmaisuja "alinta kastia" ja "työtön sossuelätti". En haluaisi tavata miestä, joka puhuu noin. 

Vierailija
318/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista Allu v ittu

Vierailija
319/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia. 

Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä. 

Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?

No mä en osaa sanoa, mä en ole alinta kastia, en käytä huumeita, alkoholin käyttö kohtuullista, käyn vakituisesti töissä en ole työtön sossuelätti, mussa on hyviä asioita, olen kiltti, rauhallinen, siniset silmät 190 cm pitkä. lenkkeilen joka päivä, en vaa ymmärrä.

Oisko asenneongelma? Käytät halventavia ilmaisuja "alinta kastia" ja "työtön sossuelätti". En haluaisi tavata miestä, joka puhuu noin. 

No mutta miksi sitten minua haukutaan näistä syöstä koska tuo ei ole totta?

Vierailija
320/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä sinua haluaisi tavata ei kiitos.