Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa lento Bangkokiin ja samalla Shanghaihin!

Vierailija
23.10.2025 |

350 e maksaa menolento, pysähtyy Shanghaissa 13 tuntia. Muuten suora lento olisi 600 e Bangkokiin tai Shanghaihin! uskomatonta. Aion jäädä pois Shanghaissa ja olla siellä 2 viikkoa! ja sitten lento Bangkokiin 50-100 eurolla ja koko talvi Aasiassa

työttömän osa on ihanaa

tv andy

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangtits

Vierailija
2/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis jää sinne lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomielitautinen lentää helposti samalla Bangkokiin ja Shanghaihin.

Vierailija
4/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen koukun joudut tekemään.

Vierailija
5/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen koukun joudut tekemään.

no ei mulla oo kiire, Shanghai on kiva nähdä samalla, uskon että se onkin paljon jännempi kuin Bangkok. Ja suomalaisena saa olla kuukauden kiinassa ilman viisumia. Thaikkulassa 2 kuukautta.  Lentohan on Suomesta suoraan Shanghaihin joka tapauksessa. se 1 välilasku on Shanghaissa. ei ole pakko jatkaa siitä heti jos ei jaksa. eli syökää kaikki paskaa!

Andy

Vierailija
6/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon päästä istun koneessa jo matkalla lämpöön tällä hetkellä, valohoitoa syksyn pimeyteen. Onnistuu se ihan työssäkäyvältäkin.

Vierailija
7/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa paljon matkustelleena voin sanoa että siellä on vaikeaa jos et puhu Kiinaa :D muista ladata alipayt ja vpn:t valmiiksi, jos ilman niitä sinne meet niin kusessa oot.

Shanghai todella tylsä mesta verrattuna Bangkokiin.

Vierailija
8/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa paljon matkustelleena voin sanoa että siellä on vaikeaa jos et puhu Kiinaa :D muista ladata alipayt ja vpn:t valmiiksi, jos ilman niitä sinne meet niin kusessa oot.

olen käynty Bangkokissa 3 kertaa välilaskujen takia ja ollut aina max viikon kerrallaan. tosi tylsä paikka oli sekin, ehkä pitäs painua vaan Vietnamiin, Hanoissa en ole vielä käynyt mutta Saigonissa olen

ap Andy

Vierailija
9/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen käynty Bangkokissa 3 kertaa välilaskujen takia ja ollut aina max viikon kerrallaan. tosi tylsä paikka oli sekin, ehkä pitäs painua vaan Vietnamiin, Hanoissa en ole vielä käynyt mutta Saigonissa olen

ap Andy

Bangkok on yhtä tylsä kuin siellä käyvä. Upeita nähtävyyksiä, pingpong showta, huumeita, laittomia eläintappelirinkejä ym. Siellä on kaikkea. Pidän Kiinasta ja olen matkustanut sen läpikotaisin mutta kaikki laiton on oikeasti laitonta siellä, mikä tekee siitä vähän tylsän mestan.

Vierailija
10/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis jää sinne lopullisesti.

Saatan jäädäkin jos korotetut tuet jatkuvat tai varhaiseläke myönnetään.

Vierailija
11/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden viikon päästä istun koneessa jo matkalla lämpöön tällä hetkellä, valohoitoa syksyn pimeyteen. Onnistuu se ihan työssäkäyvältäkin.

Onnistuu onnistuu kun jätit näköjään taas elarit maksamatta. T ex vaimo ja lapset

Vierailija
12/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap Andy

Bangkok on yhtä tylsä kuin siellä käyvä. Upeita nähtävyyksiä, pingpong showta, huumeita, laittomia eläintappelirinkejä ym. Siellä on kaikkea. Pidän Kiinasta ja olen matkustanut sen läpikotaisin mutta kaikki laiton on oikeasti laitonta siellä, mikä tekee siitä vähän tylsän mestan.

vihaan kaikkea kumimaista teatteria, jospa sellaista ei olisi. kaikki feikki ja turistikrääsä on paskaa. siksi bangkokissakin asun yleensä bella bella riverview hostellissa, 10 eurolla saa oman huoneen ja siitä on 1 km kävellä kaho san roadille turistipaskaan mutta siellä syönkin aina israelilaisen shawarma-annoksen shoshanna ravintolassa. no siitä pääsee myös sille laivalle helposti ja kiertää muuta bangkokia

10 e huone ja se on siisti. viereinen bamboo hostel myös halpa mutta hieman kuuma. en tajua backbnackereita jotka maksaa 7 e yö jostain yhteismajoituskesta.

ap andy

Vierailija
13/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja käy vähän panemassa 12-14 vuotiaita ja suomen Kela vaan iloisesti tällaista tukee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän