Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Yhtäkää naista ei kiinnosta se, että juokset 5 kilometrin lenkkejä. Ne lenkit ei tee sinusta pidempää, tai muuta kasvojesi luustoa esteettisempään suuntaan.
En tiedä sitten. Unohdan naiset.
Jos pommitat niitä naisia viesteillä kuten tätä ketjua kommenteilla, niin en yhtään ihmettele että ghostaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaa ymmärrä mitä naiset niinku etsii nykyää. On todellaki elämä muuttunut mitä oli vielä 5-10 v sitte, pääsis melkein 5 naisenkaa treffeille per vuosi.
"mitä naiset niinku etsii nykyää"
Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle 10% miesjoukolle.
Eli vastaus kysymykseesi on: he haluavat niitä "10 prosentin" miehiä.
Ehkä ne 10 prosentin miehet ovat fiksuja, mitä aloittaja ei todellakaan ole. Hän juo ihan liikaa, yrittää lähennellä naisia ja kun nämä eivät lämpene, ryhtyy väkivaltaiseksi. Tällä jantterilla on kymmenien tuhansien pelivelat, ei varaa eikä halua tehdä mitään muuta kuin juopotella kapakoissa viikonloppuisin. Hän on heikkolahjainen eikä häntä kiinnosta opetella mitään uutta.
Mitä yksikään nainen tällaisella miehellä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu nykyään kaikkialla ja kaikille. Mä en ole ghostannu koskaan ketään paitsi yhden joka ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa EI.
Inhottaa ku ihmiset yhtäkkiä katoaa ilman selitystä.
Miksei voi vaan laittaa nätisti jotain..
Vai pitääkö siihen jättämiseen ja lähtemiseen kaveri ja ihmissuhteista kohta keksiä joku ero sana, jos nuoriso ja kaikki on nykyään niin konflikti pelkoisia .
Aion ainakin kokeilla, jos siitä olisi apua, että sano hei sovitaan ero sana, jos tuntuu ettet enään jaksa olla väleissä niin sano edes se ero sana niin tietää ettei koskaan vastaa enää .
No naisille näköjään kelpaa vain joku komea täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaa ymmärrä mitä naiset niinku etsii nykyää. On todellaki elämä muuttunut mitä oli vielä 5-10 v sitte, pääsis melkein 5 naisenkaa treffeille per vuosi.
Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle 10% miesjoukolle.
Ehkä ne 10 prosentin miehet ovat fiksuja, mitä aloittaja ei todellakaan ole. Hän juo ihan liikaa, yrittää lähennellä naisia ja kun nämä eivät lämpene, ryhtyy väkivaltaiseksi. Tällä jantterilla on kymmenien tuhansien pelivelat, ei varaa eikä halua tehdä mitään muuta kuin juopotella kapakoissa viikonloppuisin. Hän on heikkolahjainen eikä häntä kiinnosta opetella mitään uutta.
Mitä yksikään nai
Sori mutta en kyllä juo.
Juotpa. Ai niin, lisäksi valehtelet jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksikään nai
Ihan uteliaisuudesta: tunnetko sä AP:n henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos pommitat niitä naisia viesteillä kuten tätä ketjua kommenteilla, niin en yhtään ihmettele että ghostaavat.
Miksei saisi edes laittaa viestiä? Onko se väärin.
Vierailija kirjoitti:
Juotpa. Ai niin, lisäksi valehtelet jatkuvasti.
Aika törkeä olet minua kohtaan. En kyllä juo.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole tämä jankutus, joka naiset karkoittaa? Ootko käynyt ikinä selvittämässä oletko autismin kirjolla ja mitä voisit tehdä oppiaksesi vuorovaikutusta? Jankuttavat monologit on raskaita ja luotaantyöntäviä. Ehkä se on pahentunut iän myötä ja siksi kukaan ei kiinnostu.
No voi olla adhd add en osaa sanoa.
Näin pulskana naisena harmittaa kun edes tavalliset autottomat miehet ei kiinnostu Tinderissä tai muualla.. haluavat vaan jotain salibimboja eikä tavallista työssä käyvää naista. Joskus olin työtönkin ja sillon miehet kiinnostu?? Muttei enää... mikäköhän vikana vai pitääkö vaan luovuttaa? On kumma kun miehet ei kiinnostu...
"Ihan uteliaisuudesta: tunnetko sä AP:n henkilökohtaisesti?"
Tämä sälli on jo vuosien ajan spämmännyt sekä tällä että Suomi24:llä tätä samaa itkuvirttään. Että alkaa olla jo melkoisen tuttu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se häiritsevää.
Kukaan missään feispuukissa tällä vuosikymmenellä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
no enpäs sano sitten mitään, kun ei kelpaa niin en voi asialle mitään, ottakoot naiset sitten tasokkaan miehen ainahan semmonen täydellisyys kelpaa, ei naiset ole itsekkään täydellisiä, monet on työttömiä ja lihavia ja rumiakin jos suoraa sanon törkeesti ja haluankin sanoa.
Sä puhut naisista tosi rumasti ja pelkästään objekteina. Naisviha tulee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin on.
Luovuta parisuhteen etsintä ja siirry maksullisiin naisiiin. Maksullisten käyttäminen on nykyään ihan ok ja kansanedustajatkin ylpeilevät tehneensä sitä työtä.
Säästät aikaa ja rahaa.
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä ne naiset haluaa jos sinussa on jotain. Minut haluais 8 eri naista samana päivänä. He ovat täysin vietävissäni. Yksi on jopa laittanut kalenteriinsa ensi kesälle merkinnän treffipäivästä kanssani kun en suostunut koko kesänä treffailemaan. Vkl tuli yhdeltä viestiä että tulisin käymään mutta ei pyydetä ja hänenkin kanssaan oli kuukauden hiljaiselo tuossa välissä, mutta kyllä ne naiset ottavat yhteyttä pitkänkin ajan päästä jos olet vain kiva. M40
Naisille kannattaa sanoa se mitä he haluavat kuulla.
Tätä tapahtuu nykyään kaikkialla ja kaikille. Mä en ole ghostannu koskaan ketään paitsi yhden joka ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa EI.
Inhottaa ku ihmiset yhtäkkiä katoaa ilman selitystä.
Miksei voi vaan laittaa nätisti jotain..
Vai pitääkö siihen jättämiseen ja lähtemiseen kaveri ja ihmissuhteista kohta keksiä joku ero sana, jos nuoriso ja kaikki on nykyään niin konflikti pelkoisia .
Aion ainakin kokeilla, jos siitä olisi apua, että sano hei sovitaan ero sana, jos tuntuu ettet enään jaksa olla väleissä niin sano edes se ero sana niin tietää ettei koskaan vastaa enää .