Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (237)
Ilmeisesti sitten pitäs etsiä joku työtön sossuluukulla käyvä nainen joka ei tee mitään ja on tukeva ja ei oo ees kauniskaan vielä, ei oikein nappaa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.
Mua ainakin ahdistaa jos koko ajan pommitetaan ja heti halutaan nähdä. Aivan varmasti hiljenen. Tosin osaan sanoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia.
Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä.
Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?
No mä en osaa sanoa, mä en ole alinta kastia, en käytä huumeita, alkoholin käyttö kohtuullista, käyn vakituisesti töissä en ole työtön sossuelätti, mussa on hyviä asioita, olen kiltti, rauhallinen, siniset silmät 190 cm pitkä. lenkkeilen joka päivä, en vaa ymmärrä.
Jos sä et pysty antamaan yhtään konkreettista asiaa joka erottaa sut siitä muusta miesmassasta deittisaiteilla, niin sun mahdollisuudet pärjätä siellä on hyvin vähäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity itseesi ja unohda ne netin naiset
Sitä teenkin ja kehitän itseäni, mutta en ymmärrä, kaipaan läheisyyttä kosketusta ja jutella naiselle.
Niin no mitä teit sille edelliselle? Löitkö sitä, huusitko sille? Jostain syystä se varmaan sinut jätti ja nyt pitäisi uusi saada, kuka haluaa miehen joka on kohdellut jo montaa naista huonosti? Ei kukaan. Ei varmaan kannata jatkossa kaltoinkohdella jotakuta, jolta haluaa asioita.
En todellakaan tehnyt mitään sellaista, ihmiset nyt vain eroaa.
No ei se nyt ihan normaalia ole, että sulla on ollut kymmeniä naisia ja aina tulee ero.
En ole kaikkienkaa ollut suhteessa mutta on ollut naisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia.
Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä.
Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?
No mä en osaa sanoa, mä en ole alinta kastia, en käytä huumeita, alkoholin käyttö kohtuullista, käyn vakituisesti töissä en ole työtön sossuelätti, mussa on hyviä asioita, olen kiltti, rauhallinen, siniset silmät 190 cm pitkä. lenkkeilen joka päivä, en vaa ymmärrä.
Jos sä et pysty antamaan yhtään konkreettista asiaa joka erottaa sut siitä muusta miesmassasta deittisaiteilla, niin sun mahdollisuudet pärjätä siellä on hyvin vähäiset.
Mä en nyt osaa sanoa tohon mitään, ilmeisesti varakas insinööri sitten kelpaa naisille joka on menestynyt ja mennyt kunnolla eteenpäin elämässä ja on rahaaki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.
Mua ainakin ahdistaa jos koko ajan pommitetaan ja heti halutaan nähdä. Aivan varmasti hiljenen. Tosin osaan sanoa siitä.
No sitten ei kyllä itseä kiinnosta, mä tykkään laitella viestiä ja haluan nopeasti nähdä, ei ole mitää järkeä kerran viikos laittaa 1 viesti ja nähdä 6 kk päästä, ihan vääränlaisia naisia minulle.
En vaa ymmärrä mitä naiset niinku etsii nykyää. On todellaki elämä muuttunut mitä oli vielä 5-10 v sitte, pääsis melkein 5 naisenkaa treffeille per vuosi.
Sinulle on selitetty nämä asiat satoja kertoja. Ei vaan mene yhtään mikään kaaliin. Siksi sinä et kelpaakaan. Et vaan YMMÄRRÄ mitään, mitä sinulle selitetään.
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on selitetty nämä asiat satoja kertoja. Ei vaan mene yhtään mikään kaaliin. Siksi sinä et kelpaakaan. Et vaan YMMÄRRÄ mitään, mitä sinulle selitetään.
paljonkin ymmärrän ja kehitän itseäni ja teen asioille jotain, esimerkiksi kohtuu hyvin on asiat, vakityö ja kaikki löytyy, en ole sohvaperuna, liikun ja kaikkee, lapsia nyt en vaan halua.
ilmeisesti naiset etsii vain todella huom todella komeita miehiä, itse en kai sitten ole, ja tasokkaita ura miehiä juurikin niitä koulutettuja fiksuja miehiä jotka pukeutuu ns pukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljonkin ymmärrän ja kehitän itseäni ja teen asioille jotain, esimerkiksi kohtuu hyvin on asiat, vakityö ja kaikki löytyy, en ole sohvaperuna, liikun ja kaikkee, lapsia nyt en vaan halua.
Jankuti jankuti.
no enpäs sano sitten mitään, kun ei kelpaa niin en voi asialle mitään, ottakoot naiset sitten tasokkaan miehen ainahan semmonen täydellisyys kelpaa, ei naiset ole itsekkään täydellisiä, monet on työttömiä ja lihavia ja rumiakin jos suoraa sanon törkeesti ja haluankin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
no enpäs sano sitten mitään, kun ei kelpaa niin en voi asialle mitään, ottakoot naiset sitten tasokkaan miehen ainahan semmonen täydellisyys kelpaa, ei naiset ole itsekkään täydellisiä, monet on työttömiä ja lihavia ja rumiakin jos suoraa sanon törkeesti ja haluankin sanoa.
Ei sitä niivaa oteta, mutta yritys on kova 🤩
Vinkkejä.
1. Älä ole yli innokas ja kysele liikaa tai myöskään puhu liikaa itsestäsi
2. Kehu vaikka hiuksia tai jotain mistä pidät hänessä, mutta älä käytä isoja sanoja vielä alkuvaiheessa.
3. Sano suoraan, että olet ihminen joka yhteyden saamiseksi haluaa tavata. Tätä varmasti naiset myös arvostaa.
4. Sano suoraan millaista kumppania etsit ja kerro, että arvostat suorasanaisuutta , että jos ei kiinnosta niin sanoo suoraan eikä ghostaa.
5. Pyydä treffeille jonnekkin kivaan paikkaan ei omaan kotiin tms. Vaan jonnekin puistoon ja tehkää picnic.
6. Muista kuunnella ja ole oma itsesi.
Tai sitten on mahdollista sekin, että et vain ole sellainen ihminen mitä naiset noista paikoista etsii.
Kyllä sinä vielä jonkun löydät matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
En vaa ymmärrä mitä naiset niinku etsii nykyää. On todellaki elämä muuttunut mitä oli vielä 5-10 v sitte, pääsis melkein 5 naisenkaa treffeille per vuosi.
"mitä naiset niinku etsii nykyää"
Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle 10% miesjoukolle.
Eli vastaus kysymykseesi on: he haluavat niitä "10 prosentin" miehiä.
Eiköhän se ole tämä jankutus, joka naiset karkoittaa? Ootko käynyt ikinä selvittämässä oletko autismin kirjolla ja mitä voisit tehdä oppiaksesi vuorovaikutusta? Jankuttavat monologit on raskaita ja luotaantyöntäviä. Ehkä se on pahentunut iän myötä ja siksi kukaan ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Yhtäkää naista ei kiinnosta se, että juokset 5 kilometrin lenkkejä. Ne lenkit ei tee sinusta pidempää, tai muuta kasvojesi luustoa esteettisempään suuntaan.
No ei se nyt ihan normaalia ole, että sulla on ollut kymmeniä naisia ja aina tulee ero.