Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti menen sitten maksullisiin vain ja unohdan naiset ja teen vain töitä ja urheilen.

Vierailija
22/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmettelet ettei sinulla ole ilmaispillua jonoksi asti ovella? Hmm... Mikä olikaan siis kysymyksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mun taso on sitten jotenkin laskenut kun ikää tullut ja vanhentunut ettei vaa kertakaikkiaan kiinnosta ketään, harmi, olen miettinyt mitä sitten teen asialle.

Sä lupasit kostaa kaikille jotka ghostaa. Ehkä ne aavistaa sen ja väistävät luodin.

Mitähän tolla nyt tarkotat?

Vierailija
24/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity itseesi ja unohda ne netin naiset

Sitä teenkin ja kehitän itseäni, mutta en ymmärrä, kaipaan läheisyyttä kosketusta ja jutella naiselle.

Mistähän sinäkin juttelisit? Samoja jankutuksia kuin tällä palstalla? En jaksaisi kuunnella.

Vierailija
25/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmettelet ettei sinulla ole ilmaispillua jonoksi asti ovella? Hmm... Mikä olikaan siis kysymyksesi?

Siis mitä ihmettä, en ole etsimäs pelkkää seksiä, ihmeellisiä juttuja sinulla.

Vierailija
26/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä teenkin ja kehitän itseäni, mutta en ymmärrä, kaipaan läheisyyttä kosketusta ja jutella naiselle.

Mistähän sinäkin juttelisit? Samoja jankutuksia kuin tällä palstalla? En jaksaisi kuunnella.

Kuule ihan normaali juttuja, no en mäkää jaksa kyllä sinuakaan.

Vierailija
27/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taidan vaa unohtaa naiset kun ei kelpaa kellekkään siltä musta tuntuu.

Vierailija
28/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mitä teit sille edelliselle? Löitkö sitä, huusitko sille? Jostain syystä se varmaan sinut jätti ja nyt pitäisi uusi saada, kuka haluaa miehen joka on kohdellut jo montaa naista huonosti? Ei kukaan. Ei varmaan kannata jatkossa kaltoinkohdella jotakuta, jolta haluaa asioita.

Vierailija
29/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea. Pidä tämä.

Vierailija
30/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mitä teit sille edelliselle? Löitkö sitä, huusitko sille? Jostain syystä se varmaan sinut jätti ja nyt pitäisi uusi saada, kuka haluaa miehen joka on kohdellut jo montaa naista huonosti? Ei kukaan. Ei varmaan kannata jatkossa kaltoinkohdella jotakuta, jolta haluaa asioita.

En todellakaan tehnyt mitään sellaista, ihmiset nyt vain eroaa.

Vierailija
31/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea. Pidä tämä.

No mitä voi tehdä asialle jos ei kelpaa tälläisenä?

Vierailija
32/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea. Pidä tämä.

No mitä voi tehdä asialle jos ei kelpaa tälläisenä?

Ilmeisesti en ole tarpeeksi tasokas mies sitten, olen kuitenkin seurustellut muutaman kanssa ja nyt on todella hiljaista.

Vierailija
33/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yritän tavallisia oman ikäsiä vähän pyöreempiä muodokkaita naisia koska mäkää en ihan kukkakeppi ole.

Vierailija
34/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo ei naiset ees kerro minulle missä ois vika, niin antaa sit olla keskityn muihin juttuihin elämässä. Käyn duunissa ja tapaan kavereita.

Vierailija
35/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on kuitenkin työttömiä, ainaski mulla on töitä :D.

Vierailija
36/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti juuri naisiakin jotka ei kelpaa kellekkään, harmi tiemme eivät kohtaa.

Vierailija
37/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia. 

Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä. 

Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?

Vierailija
38/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla deittisaiteilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia. Ja ne miehet on yleensä aika epätoivoisia. 

Tämä johtaa siihen, että ihan tavis nainenkin saa siellä aivan valtavia määriä viestejä. 

Miksi se nainen siis valitsisi juuri sinut, satojen muiden miesten joukosta? Mikä sinut erottaa muista?

No mä en osaa sanoa, mä en ole alinta kastia, en käytä huumeita, alkoholin käyttö kohtuullista, käyn vakituisesti töissä en ole työtön sossuelätti, mussa on hyviä asioita, olen kiltti, rauhallinen, siniset silmät 190 cm pitkä. lenkkeilen joka päivä, en vaa ymmärrä.

Vierailija
39/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen naiset ainaski osoitti kiinnostusta mua kohtaan enempi ja ottivat yhteyttäki, nyt ei ole mitään enään.

Vierailija
40/237 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänäkin oli enempi vientiä naistenkaa kun nyt työssä käydessä, et joo ajat todellaki on muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi