Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitajat haluavat istua lääkäreiden lounaspöydässä?

Vierailija
07.09.2025 |

En tajua.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taukohuoneessa vain yksi iso, pyöreä pöytä. Sen äärellä on kaikki. Julkisella. 

Näin meilläkin, mutta lounasruokalassa tämä hierarkisuus edelleen kyllä näkyy.

Edelleen kysyn miksi ne lääkärit ei saa syödä keskenään?

Kuka ylipäänsä haluaa katsella toisen suussa olevaa ruokaa. 

Vierailija
142/180 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihme juttuja. Miksi ajattelette, että akateemiset eivät arvosta teitä, jos itse halveksitte akateemisia niin, että ette anna heidän olla rauhassa keskenään edes lakisääteisillä tauoilla?

Miten akateemisuus tähän liittyy? Olen itsekin akateeminen. 

No kun lääkäri ja insinööri eivät ole ihan samanarvoisia. Lääkäri on ylintä kastia, toisin kuin joku hikinen juntti-insinööri. 

Se on ihan totta ettei insinööri osaa leikata kasvainta pois, tosin, harva lääkärikään osaa (ei ne edes löydä niitä)

Samalla voi kuitenkin todeta ettei lääkäri saisi suunniteltua toimivaa sähköistystä sairaalaan, tai ilmastointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lääkärit ovat yhteiskunnan kruunu. Kuten Kelan johtajakin on.

Vierailija
144/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että alempiarvoisten huono-osaisuus tarttuu minuun. Haluan sosiaalisen ympyräni sisältyvän vain menestyjistä.

Tämä

Terkuin lääkäri. 

Sama. Kyllä niitä hoitsuja ja laitsuja kerran pikkujoulujen jatkoilla sutasee, mutta ei niiden kanssa viitsi kahtakaan sanaa vaihtaa. Mieluummin olen vertaisteni kanssa, ja heitä on harvassa.

Verisuonikirurgi, Vantaa

Vierailija
145/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekurit etsivät panoseuraa näin. Parempi se on hoitajien kanssa peuhata kuin häiritä asiakkaita/potilaita. 

Vierailija
146/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että alempiarvoisten huono-osaisuus tarttuu minuun. Haluan sosiaalisen ympyräni sisältyvän vain menestyjistä.

Tämä

Terkuin lääkäri. 

Sama. Kyllä niitä hoitsuja ja laitsuja kerran pikkujoulujen jatkoilla sutasee, mutta ei niiden kanssa viitsi kahtakaan sanaa vaihtaa. Mieluummin olen vertaisteni kanssa, ja heitä on harvassa.

Verisuonikirurgi, Vantaa

Seisooko sulla helposti? 

Vierailija
147/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri syystä tai toisesta menisi hoitajien pöytään, heti oltaisiin liittoon soittamassa. Mikään ei kelpaa.

Niin että lääkärimies kuvittelee lääkärinä saavansa ahdistella hoitajia seksuaalisesti. 

No minua on kylläkin naislääkäri ahdistellut seksuaalisesti aikoinaan ja stalkannutkin hetken. Loppui melko nopeasti hänen löydettyä uuden kohteen. Asia jäi meidän väliseksemme.

Vierailija
148/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai miksi pikkupomot haluaa isojen pomojen pöytään joka alalla. Siksi että pikku pomot on perseen nuolijoita, joille isot pomot ja työntekijätaso naureskelee.

Vierailija
149/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Terkuin lääkäri. 

Verisuonikirurgi, Vantaa

Seisooko sulla helposti? 

Järki ainakin. Psyk.sh.

Vierailija
150/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lääkäreiden pöydässä", onko porukka siellä terveydenhuollossa kasvanut henkisesti ollenkaa sitten yläasteen jälkeen? 

Vierailija
151/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa on kiva syödä.

Sullako ei ole töitä eikä kavereita, saati naista? Syyn huomaa heti.

Vierailija
152/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Ei ole koulutus ainakaan aikuismaisuutta tuonut lääkäreille, jos tällainen asia on ongelma. Luulisi, että kun on kouluja käynyt, niin osaisi käyttäytyä ihmisten kanssa, mutta aina se ei näköjään näin ole. 

Vierailija
153/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä oli tilaa, paska-pasi. Ja koska kukaan ei halua istua sun vieressä. Sinä haiset  ja olet outo.

Vierailija
154/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taukohuoneessa vain yksi iso, pyöreä pöytä. Sen äärellä on kaikki. Julkisella. 

Ei sitä näe jos syöt suu kiinni, ap.  Opettele olemaan mässyttämättä turpa levällään. Se on ällöttävää.

Vierailija
155/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi? Ei ole koulutus ainakaan aikuismaisuutta tuonut lääkäreille, jos tällainen asia on ongelma. Luulisi, että kun on kouluja käynyt, niin osaisi käyttäytyä ihmisten kanssa, mutta aina se ei näköjään näin ole. 

Minä olen sosiaalityöntekijä ja istun kyllä lounaani sosiaalityöntekijöiden kanssa mieluiten. Opettajatkin istuvat mieluiten toisten opettajien kanssa eivätkä koulun kanslistin tai ohjaajien kanssa. Rehellisesti sanottuna ne työkaverit yleensä ihmisillä ovat juuri ne, jotka tekevät samaa työtä kuin itse. Niin se vaan menee. Vastaavasti vaikka olisin yksin, en haluaisi tunkea toisen ammattialan pöytään. 

Vierailija
156/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kesken on hauskempaa. Suurin osa lääkäreistä on naisia, ap. Ne, joita sinä luulet lääkäreiksi, on hoitajia, ne pojut.

Vierailija
157/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä katselee? Yleensä syödessä katsotaan omaa annosta ja syödään suu kiinni, mutta aina teiltä paskajunteilta oppii uutta.

Vierailija
158/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Niillä voi olla juttu kesken vaikka omasta esimiehestään tai muuttuneesta toimenkuvastaan. Miksi sinne pitäisi jonkun muun ängetä?

Vierailija
159/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihme juttuja. Miksi ajattelette, että akateemiset eivät arvosta teitä, jos itse halveksitte akateemisia niin, että ette anna heidän olla rauhassa keskenään edes lakisääteisillä tauoilla?

Miten akateemisuus tähän liittyy? Olen itsekin akateeminen. 

No kun lääkäri ja insinööri eivät ole ihan samanarvoisia. Lääkäri on ylintä kastia, toisin kuin joku hikinen juntti-insinööri. 

Se on ihan totta ettei insinööri osaa leikata kasvainta pois, tosin, harva lääkärikään osaa (ei ne edes löydä niitä)

Samalla voi kuitenkin todeta ettei lääkäri saisi suunniteltua toimivaa sähköistystä sairaalaan, tai ilmastointia.

Ei sitä osaa lvi-insinöörikään.

Kasvain löytyy kun oikeasta paikasta oikeilla välineillä etsitään ja se on tarkkarajainen. Ei lääketiede ole eksaktia.

Vierailija
160/180 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on 10 hoitajaa, 2 lääkäriä, sihteeri ja esihenkilö. On vain yksi pöytä. 

Meidän työpaikalla työskentelevät myös  laitoshuoltajat. Tauko-/ruokailutila yhteinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän