Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän koirista, mutta ne v*tun koiranulkoiluttajat

Vierailija
07.09.2025 |

Asumme omakotitaloalueella, ja jalkakäytävä menee talomme edestä.

Ja siis tiedän, että tonttiamme ei ole käytävään saakka vaan raja menee käytävän ja tonttimme välisen ojan meidän puolella.

Olemme istutteet kasveista aidan, reippaasti omalle puolellemme.

Ulkoiluttajat päästävät koiransa paskomaan meidän aidan tyvelle. Eli ihan reippaasti tonttimme puolelle.

Kun trimmerillä siistii aidan tyveä, ei ole kiva kun paska lentää trimmeristä joka suuntaan.

Ja jos huomaat sen etukäteen, eipä sekään ole kiva sitä sieltä erikseen siivoilla

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan myös koiria.

Vierailija
2/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varman vaikea ottaa puheeksi muiden asujien kanssa asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa puinen tai metallinen aika tasan rajalle tai siis vaikka pari senttiä teidän puolelle. Sellainen matalampi kuin pensasaita. Onko muuten sähköpaimenia vielä olemassa? Meillä oli kotona rautalanka-aita ja sähköpaimen lehmille

Vierailija
4/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkilanka tasan rajalle, korkeus vaikka joku 40 cm ja kaksi tai kolme lankaa päällekkäin, puutolpissa kiinni metrin välein. 

Vierailija
5/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähistöllä on ilmeisesti ukrainalainen nainen, joka antaa valkoisen venäjänvinttikoiransa lorottaa puoli sangollista pissaa,  järjettömät tötteröt tai ripulit porttimme, ovien tai bussipysäkin eteen. Nainen vain ummistaa silmänsä, kun häntä tuijottaa kauhistuneena. Ärsyttää.

Vierailija
6/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo varman vaikea ottaa puheeksi muiden asujien kanssa asiaa?

Ihana ajatus :)

Ajatteletko että ap kyttäisi ikkunassa ja aina kun joku menee ohi, syöksyy pihalle juttelemaan.

Vierailija
7/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähistöllä on ilmeisesti ukrainalainen nainen, joka antaa valkoisen venäjänvinttikoiransa lorottaa puoli sangollista pissaa,  järjettömät tötteröt tai ripulit porttimme, ovien tai bussipysäkin eteen. Nainen vain ummistaa silmänsä, kun häntä tuijottaa kauhistuneena. Ärsyttää.

Tämä  on todella ärsyttävää. Siihen mihin yksi koira pissaa, pissaa muutkin.

Ja kyseinen puska kuolee

Vierailija
8/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidanjuureen voi jättää kanssa koirille itse tehtyjä yllätyksiä, seuraava ripulisatsi tuleekin kotona matolle. Keinot on monet.

Vierailija
9/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpaimen, piikkilanka-aita, myrkkylihapullat ja nastanakit. Loppuu se kuseminen ja paskominen.

Vierailija
10/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aidanjuureen voi jättää kanssa koirille itse tehtyjä yllätyksiä, seuraava ripulisatsi tuleekin kotona matolle. Keinot on monet.

Tämä on kyllä kohtuu turhaa. Makupala katoaa koiran suuhun alta aikayksikön omistajan huomaamatta.

Eipä sitten tiedä omistaja, että mistä ripuli saatu. Tai tajuaako edes ajatella että hmm..joku ei nyt tykännyt että päästin koiran pissalle puskaan 

Vierailija
11/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpaimen, piikkilanka-aita, myrkkylihapullat ja nastanakit. Loppuu se kuseminen ja paskominen.

Etköhän lopettele jo hullu tältäpäivältä 

Vierailija
12/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta on kiva antaa koiran purra tollaista kusipäätä ja katella kun huudat kivusta.

Vierailija
13/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta koiraa purru jo tänää jankuttaja huoraaa

Vierailija
14/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin koira varasti mun auton ja huomenna pitäisi mennä töihin.

Vierailija
15/15 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naapurin koira varasti mun auton ja huomenna pitäisi mennä töihin.

No varasta sen koiranomistajan auto ja muista kolaroida;)