Onko pelkät harhaluulot/vainoharhat syy diagnosoida skitsofrenia?
Epäilen diagnoosiani koska aistiharhoja ei ole koskaan ollut (edes lääkärin mielestä). Olen vielä nuori, 20v.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä myös näitä stalkkiporukoita, netistä levinnyt muoti-innostus narsisteille, puliväelle ym. Lisänä nähtävästi jotain s-nanpalvontaa ja noituutta. Uskaltaako joku tutkia? Kännyköistä kyllä löytyisi matskua, joillakuilla on kaksikin. Siinä on huonokuntosta sakkia.
No ei, kyllä tuo on juuri sitä vainoharhaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei diagnosoitu skitsofreniaa vaikka mulla on harhaluuloja/vainoharhaisia ajatuksia. Se on varmasti lääkäristä kiinni antaako sellaisen diagnoosin vai ei. Sain diagnoosiksi harhaluuloisuushäiriön.
Ovatko kaikki ongelmat siis häiriöitä? Niitähän tulee kaikille, täysin normaalia. Kannattaa kiinnittää huomiota omaan ajatusmaailmaan ja psyykkiseen vointiin.
No kun lähiöissä kiusataan ihmisiä koodilla woodol ja muulla Simsalabim . Joka uskontoa joka turha joka jehovaa ja wiccaa menee. Huumehörhöt laittaa huumeita muihinkin kuin itseensä. Silloin kokee että voi lentää. Nehän syöttää pillereitä muillekin jotka ei tiedä. Harvoin on otettu huumetestiä kun hulluksi diagnosoidaan. Psykiatri voi olla itsekin huumeissa. Ja pihalla. Harvoissa kuin Roope. Tai kuvitella turhia. Jos joku vainoaa sua se on usein totta . Riippuu uskonnosta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että viranomaiset salakuuntelee ja kaikki tuntuvat tietävän kuka olen.Siksi skitsofrenia diagnoosi.
Jokainen huumemaailmassa elävä täyttäisi skitsofrenian kriteerit helposti, vaikka siellä se on rationaalista ja realitstista arkea. Heitä tosiaan tarkkaillaan. Psyk.sh.
Mitäs kun en käytä huumeita enkä ole edes kokeillut niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaan kyllä sairastutaan juuri nuorena. Sisareni oli 19 kun sairastui. Sitä ennen hänellä oli esim. tilanteeseen epäsopivaa käytöstä, ja eli ihan omassa todellisuudessaan. Yöt valvoi ja naureskeli, koki voimakasta pahan olon tunnetta. Lopulta tilanne eskaloitui siihen että vietiin pakkohoitoon. Nykyään on jo lähes 60-vuotias, koko ikänsä eläkkeellä ollut.
Tässä en osaa vastata onko muita kriteereitä, kuin harhaluulot mutta lähinnä vastasin tuohon nuoruuteen kun kirjoitit että olet vasta 20. Se on aika tyypillinen sairastumisikä. Luulisi ettei diagnooseja kevein perustein laiteta. Tämä on vakava psykiatrinen sairaus ja aiheuttaa aika usein työkyvyttömyyseläkkeen, tosin nykyään lääkkeet on kehittyneet mitä ne oli esim. 90-luvulla. Sisareni ei myöskään, edes diagnoosin jälkeen, koskaan tuntenut itseään sairaaksi vaan väitti olevansa kunnossa, jonka myötä ei syönyt lääkke
Nyt kun minulla on uusi mielialakääkitys. Saatan naureskella itsekseni, hekotella oikein kovaa jollekin tv-ohjelmalle. Tai yhtenä päivänä olin ajamassa autoa, ja liikevaloissa käveli mies. Jostain syystä aloin nauraa ja naurusta ei tullut loppua.
Lääkkeettömänä kävi niin, että joidenkin ihmisten lähellä aloin vain nauraa ja minulla oli hyvä olo. Nämä olivat muiden mielestä sekakäyttäjäidiootteja. Ja muutenkin monisairaita. Vetivät kipulääkkeitä kaksi käsin. Mistähän tuokin nauru oikein kumpusi.
Minua ei saa tarkkailla se ärsyttää minua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä myös näitä stalkkiporukoita, netistä levinnyt muoti-innostus narsisteille, puliväelle ym. Lisänä nähtävästi jotain s-nanpalvontaa ja noituutta. Uskaltaako joku tutkia? Kännyköistä kyllä löytyisi matskua, joillakuilla on kaksikin. Siinä on huonokuntosta sakkia.
No kun ei ole. Stalkkaus on nuorten juttu ja noituus on kaiken ikäisillä. Nykyään meditaatiokeskukset jopa !!!! Aasian gurut pyörittää. Vuosaaressa oli woodoomusiikin festarit wiccanoidilla kokoukset. YouTube Tuska festivaali. YouTube WICCA
Vierailija kirjoitti:
Minua ei saa tarkkailla se ärsyttää minua!
Hei, hei! Nyt minä vilkutan sinulle sinne kameran toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että viranomaiset salakuuntelee ja kaikki tuntuvat tietävän kuka olen.Siksi skitsofrenia diagnoosi.
Jokainen huumemaailmassa elävä täyttäisi skitsofrenian kriteerit helposti, vaikka siellä se on rationaalista ja realitstista arkea. Heitä tosiaan tarkkaillaan. Psyk.sh.
Mitäs kun en käytä huumeita enkä ole edes kokeillut niitä?
Hyvä ettet käytä. Päihteet ovat paskin "lääke" psykiatriseen problematiikkaan. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaan kyllä sairastutaan juuri nuorena. Sisareni oli 19 kun sairastui. Sitä ennen hänellä oli esim. tilanteeseen epäsopivaa käytöstä, ja eli ihan omassa todellisuudessaan. Yöt valvoi ja naureskeli, koki voimakasta pahan olon tunnetta. Lopulta tilanne eskaloitui siihen että vietiin pakkohoitoon. Nykyään on jo lähes 60-vuotias, koko ikänsä eläkkeellä ollut.
Tässä en osaa vastata onko muita kriteereitä, kuin harhaluulot mutta lähinnä vastasin tuohon nuoruuteen kun kirjoitit että olet vasta 20. Se on aika tyypillinen sairastumisikä. Luulisi ettei diagnooseja kevein perustein laiteta. Tämä on vakava psykiatrinen sairaus ja aiheuttaa aika usein työkyvyttömyyseläkkeen, tosin nykyään lääkkeet on kehittyneet mitä ne oli esim. 90-luvulla. Sisareni ei myöskään, edes diagnoosin jälkeen, koskaan tuntenut itseään sairaaksi vaan väitti
Olet ollut jonkun uskonnon kaatumisissa eikö. Käytkö jogassa. Ne nauraa eniten. Huumeissa. Ne myös karjuu.
EI SUN ITSE TARVI KÄYTTÄÄ HUUMEITA KUN JOKU VOI LAITTAA NIITÄ SINUUN. TYRMÄYSTIPPA TYYLIIN.
Haastan koko Suomen Valtion oikeuteen kiusaamisesta minulle on koko ajan valehdeltu ja annettu ymmärtää että minulla on skitsofrenia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole. Stalkkaus on nuorten juttu ja noituus on kaiken ikäisillä. Nykyään meditaatiokeskukset jopa !!!! Aasian gurut pyörittää. Vuosaaressa oli woodoomusiikin festarit wiccanoidilla kokoukset. YouTube Tuska festivaali. YouTube WICCA
Kyllä sulla on selkeästi mielenterveysongelmia.
Noituus ei ole sillä lailla todellista, että vaikka joku kuinka harjottais noituutta ja olis wicca, niin sillä ei ole mitään taikavoimia, eikä se voi noitua tai kirota ketään.
Minusta tulle vielä rikas kun valtio joutuu maksamaan kipurahojs!Minua ei saa edes epäillä kun olen niin hyvä ja kunnollinen ihminen !Parempi kuin muut!
Laivoilla ISKETÄÄN Suoneen niskaan ja sitten tehdään mitä huvittaa . Kyllä naurattaa. Ihan kuin Espanjassa ikään. Onpa hauskaa . YouTube hindu joga kundalin guru . Tää on se hindupuoli. Narkomaanit pyörii myös ruoka avuissa. Virolainen laivaryöstely tyyli tuli Suomeen asuntoihin.
Minua ei saa katsella eikä kuunnella!Ärsyttää!Kantelen Euroopan ihmisoikeus tuomioistuimeen suomalaisten viranomaisten menettelystä!Saatte kunnianloukkaus syytteen ja syytteen vainoamisesta!
Ja erehdyiyte viranomaiset jos luulitte ettei kunniallinen perheeni ole tässä minun puolellani!Lähdetäänkö käräjille?
Vauva-palsta
-Sairaudentunnottomien ja kyökkipsykologien kohtauspaikka.
Kannattaa katsoa noi uudet YLE TV sarjat missä ihmisiin piilotetaan kameraa kuin mikkiä kuin sirukortteja kuin seurantalaiteitta nykykielellä ; PAIKANNUS laitteet , mitä saa ostaa vaikka verkkokaupasta . Niitä voi laittaa vaatteisiin kasseihin mopoihin ja kännykkää voi hakkeroida seurata salakuunnella kuin asentaa siihen seuranta ja paikannin . Kuin hakkerit voi manipuloida kuvia kuin kääntää kännykän kameraa ja kopioida muistitikuille. Et älä jaa kuvia netissä . Teetä paperikuvia. Ja tulosta. Muistitikuille voi kopioida sun laitteet joku toinen ihminen. Kuin kuvasi. Kun kännykässä on sun numero hakkerit hakkeroi sen. Nuoriso kiusaa myös vanhoja ihmisiä. Ikää kun tulee he rauhoittuu. Niiden omat lapset kiusaa sitten heitä. Joku uskonto hullu seuraa ihmisiä ostarilla kun on näitä nähty. Autoissa ne kuvaa ihmisiä myös taksit. Koska autoissa on videokamerat . Ikävää myös busseissa on. Et ole harhoissa tämä nyt vaan on totta. YouTube on videoita kolareista kun autoissa on video kamerat . Jos joku pakottaa seksiin ja seuraa se on rikollinen.
Muutoin olen normaali,vain edellä mainitut harhat,ellei kaikki sittenkin ole totta ja kaikki vain valehtelevat minulle!