Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROITUS: Älkää hoitako kännissä mitään rakkausasioitanne kuten kosiminen, keskustelut mahdollisista lapsista, abortit, eroasiat jne.

Vierailija
07.09.2025 |

VAROITUS: Älkää hoitako kännissä mitään rakkausasioitanne kuten kosiminen, keskustelut mahdollisista lapsista, abortit, eroasiat jne. Jälkeenpäin voi juoda, ei ennen kuin asiat hoidettu.

T. Besserwisser

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta vaikenee? Oletteko kaikki hoitaneet näitä asioitanne juovuksissa? Miksi pitää noissa tilanteissa olla juovuksissa?

Vierailija
2/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole noin idiootti, että kännissä hoitaa tuollaisia asioita? Miksi pitäisi jälkeenpäinkään juoda? Onko ap alkoholisti? Ei normaalit ihmiset mieti tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä on tullut joskus aikoinaan opittua kantapään kautta. Mutta nykyään olen fiksumpi.

Vierailija
4/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä on tullut joskus aikoinaan opittua kantapään kautta. Mutta nykyään olen fiksumpi.

Kiva että olet fiksuuntuneempi nyt. Se vaan on niin että 'kakki' ovat keksimässä pyörää ihan itse vaikka sen on jo moni keksinyt. Kiva kuulla että joku on viisastunut. Tuliko tilanteista hirveät traumat? Mulle tuli kun partneri hoiteli kaikkia tärkeitä asioita tuttipullo kuvioissa ja äidinmaidon sijasta sitä kirkasta.

Vierailija
5/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei saa eikä tarvitse hoitaa asioita ja siksi olenkin aina kännissä.

Vierailija
6/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Jotkut sekoilevat niin että alkavat hoitaa asioita joita ei ollut tarkoitus hoitaa ehkä koskaan kuten jotkut rakkadentunnustukset.

Vierailija
7/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs kannattaa olla kännissä kun noita asioita hoitaa. voi sitten vaimolle/miehelle viisastella koko avioliiton ajan, että sinä se olet vaan sellainen humalaisen päähänpisto.

Vierailija
8/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että olet fiksuuntuneempi nyt. Se vaan on niin että 'kakki' ovat keksimässä pyörää ihan itse vaikka sen on jo moni keksinyt. Kiva kuulla että joku on viisastunut. Tuliko tilanteista hirveät traumat? Mulle tuli kun partneri hoiteli kaikkia tärkeitä asioita tuttipullo kuvioissa ja äidinmaidon sijasta sitä kirkasta.

Jotkut asiat täytyy elämässä vain oivaltaa itse, vaikka ne olisivat miten yleisesti tiedossa. No nykyään niille tilanteille nauraa vain, kun aikaa on kulunut yli 15 vuotta. 

Vierailija
9/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Jotkut sekoilevat niin että alkavat hoitaa asioita joita ei ollut tarkoitus hoitaa ehkä koskaan kuten jotkut rakkadentunnustukset.

Oletko nyt vuosien jälkeen selvinpäin? Sittenhän voisit tulla kosimaan vai etkö uskalla? Mikä pelottaa. Voin olla kuin variksenpelätin mutta silti tuskin ihan sitä sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi