Ei oikein päässy elämäs eteenpäin
Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.
Kommentit (167)
nauttikaa ihmiset on varaa ostaa se 20 tuhatta auto ja maksaa sitä.. kysynpä vaan ootteko rikkaita vai kuinka paljon saatte palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
nauttikaa ihmiset on varaa ostaa se 20 tuhatta auto ja maksaa sitä.. kysynpä vaan ootteko rikkaita vai kuinka paljon saatte palkkaa?
Mulla nettotulot 1900 € kk vuokra 700+ lainan lyhennykset 3 lainaa 700 € kk. ja ruoka ja bensa, ei ole rahaa autoon!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nettotulot 1900 € kk vuokra 700+ lainan lyhennykset 3 lainaa 700 € kk. ja ruoka ja bensa, ei ole rahaa autoon!!!!!!!!
Sä olet itse tyrinyt asiasi. Pärjäisit ihan hyvin, jos sulla ei olisi lainoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 20 tonnin autoa. Ehkä arvo on jonkun 15 tonnia. Ihan riittävä, ja omasta mielestäni hieno. En ole rikas, mutta velaton. Töitä olen tehnyt 15-vuotiaasta saakka, mutta nyt olen vanhemmiten vähentänyt työntekoa.
N56
Vierailija kirjoitti:
on se helppoa kun hienosto nainen nirppanokka ajelee tuola 30 tuhatta mersulla, mä en ymmärrä. saa olla varmaa 4000 € kk palkka että on varaa tommosee elämää, mä en ymmärrä
Sinulla oli lainarahaa käytössä Mersuun, mutta joit ne. Loput pelasit. Nyt ei ole Mersua eikä rahaa. Vain velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se helppoa kun hienosto nainen nirppanokka ajelee tuola 30 tuhatta mersulla, mä en ymmärrä. saa olla varmaa 4000 € kk palkka että on varaa tommosee elämää, mä en ymmärrä
Sinulla oli lainarahaa käytössä Mersuun, mutta joit ne. Loput pelasit. Nyt ei ole Mersua eikä rahaa. Vain velkaa.
No niin tein, mutta pankki ei auta enää yhdistämää velkoja vaikka selviäisin 1 kk maksulla.. mä en ymmärrä miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 20 tonnin autoa. Ehkä arvo on jonkun 15 tonnia. Ihan riittävä, ja omasta mielestäni hieno. En ole rikas, mutta velaton. Töitä olen tehnyt 15-vuotiaasta saakka, mutta nyt olen vanhemmiten vähentänyt työntekoa.
N56
No ymmärrän sulla on jo ikää mä nuori vielä, mutta kallis auto on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA PANKKI EI AUTA MINUA VAIKKA VAKITYÖ.. EN YMMÄRRÄ MIKSEI
Suomessa menee vaa kaikki asiat niin perseelleen ja ei auteta, korkoja vaan peritään ihmisiltä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tein, mutta pankki ei auta enää yhdistämää velkoja vaikka selviäisin 1 kk maksulla.. mä en ymmärrä miksei?
Siks ku sä et oo luotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, voin antaa työsopimuksen ja palkkanauhan pankille jos ei usko, luulisi että sitten laina myönnetään.
Mutta ei voi mitää.. töitä raataa ja maksella korkoja tällästä elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
No ymmärrän sulla on jo ikää mä nuori vielä, mutta kallis auto on
No ei 41-vuotias kyllä mikään nuori enää ole. Meillä on 15 vuotta ikäeroa. Minä olen velaton, omistan asunnon, auton ja pankkitililläkin on ihan kivasti katetta. Uskotko voivasi kiriä samaan 15 vuodessa? Nyt makaat niin kuin olet pedannut. Valittaminen ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa menee vaa kaikki asiat niin perseelleen ja ei auteta, korkoja vaan peritään ihmisiltä!!!!!
Ymmärrät kai, että niin se rahoitusala toimii? Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole. Korkoihin pitää tutustua ennen kuin hetken huumassa ottaa velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, voin antaa työsopimuksen ja palkkanauhan pankille jos ei usko, luulisi että sitten laina myönnetään.
40v, joka ollut vasta nyt vakitöissä pari vuotta ja velkaa parissa vuodessa tehnyt itselleen 45 000e. Kuulostaako luotettavalta? Ihan sama vaikka sulla olis 10 000e/kk tulot.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös yrittänyt 45 tuhatta yhdistelylainaa, eivät myönnä.
Ota yhteyttä oikeusaputoimistoon ja hae velkajärjestelyyn. Saat ainakin velkasi hoidettua lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että en vain saa mitään elämässä. On haukuttu alemman tason mieheksi.
Se on *alimman.
Koska yksikään nainen maailmassa ei ansaitse Allua, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että en vain saa mitään elämässä. On haukuttu alemman tason mieheksi.
Se on *alimman.
Koska yksikään nainen maailmassa ei ansaitse Allua, siksi.
Sori mutta mä seurustelen. Olet kauhea ihminen ja väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös yrittänyt 45 tuhatta yhdistelylainaa, eivät myönnä.
Ota yhteyttä oikeusaputoimistoon ja hae velkajärjestelyyn. Saat ainakin velkasi hoidettua lähitulevaisuudessa.
Niin mikä on osoite asun Vantaalla.?
No olkaa sit hiljaa, heido.