Ei oikein päässy elämäs eteenpäin
Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.
Kommentit (168)
Kiva tehdä töitä ja velka ei lyhene ja jää 100 € kk ei ole mitään järkeä.
No antaa olla kukaa ei kirjota mitään.
Perkele maksetaan korkoja. Velka lyhenee 250 e kk
Ikuinen kierre. En saa hienoa autoa.
Hävettää tommosella romulla ajaa. Naiset nauraa.
No sanotaa sanonta elämä.on ja raatamista töissä.
Kaikki on paskaa. Päästäis vaa laskut ulosottoon ja lopettais työt.
Kai mä oon sit masentunut ja mulla ei oikee oo kavereitakaan.
Joo lopetan kirjottelun. Ei tässä järkeä.
Haistakaa kaikki vaikka ihan helvetin paska.
En tiedä miten tätä elämää jaksaa. Tuntuu et kaikki on paskaa. Kaikki kaverit on alkoholisteja ja mun seuraa ei kaipaa ketään. Käyn vaan töissä ja olen yksin.
Emmä jaksa tällästä elämää. Mitä mussa on sit vikana. Yksin ei oo aina kivaa.
Emmä jaksa ketään juoppokavereita!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se helppoa kun hienosto nainen nirppanokka ajelee tuola 30 tuhatta mersulla, mä en ymmärrä. saa olla varmaa 4000 € kk palkka että on varaa tommosee elämää, mä en ymmärrä
Sinulla oli lainarahaa käytössä Mersuun, mutta joit ne. Loput pelasit. Nyt ei ole Mersua eikä rahaa. Vain velkaa.
No niin tein, mutta pankki ei auta enää yhdistämää velkoja vaikka selviäisin 1 kk maksulla.. mä en ymmärrä miksei?
Eihän pankki nyt uudestaan sulle lainaa rahaa jos olet edelliset juonut. Myy se romuauto ja osta Jopo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se helppoa kun hienosto nainen nirppanokka ajelee tuola 30 tuhatta mersulla, mä en ymmärrä. saa olla varmaa 4000 € kk palkka että on varaa tommosee elämää, mä en ymmärrä
Sinulla oli lainarahaa käytössä Mersuun, mutta joit ne. Loput pelasit. Nyt ei ole Mersua eikä rahaa. Vain velkaa.
No niin tein, mutta pankki ei auta enää yhdistämää velkoja vaikka selviäisin 1 kk maksulla.. mä en ymmärrä miksei?
Eihän pankki nyt uudestaan sulle lainaa rahaa jos olet edelliset juonut. Myy se romuauto ja osta Jopo.
Yhdistäisin velat. Mä tarvin autoa sä et nyt ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmiset ajelee tuola hienoilla autoilla, että mua veetuttaa ja kyllä olen katkera ja ärsyttää. On niin helppoa toisilla elämä!!
No onhan se helppoa kun ei ole tullut kännipäissään mitään pelejä pelattua, kuka normaali edes tuollaista tekee.
Myy romu ja muuta halpaan yksiöön tai vuokraa huone jostain vanhasta talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmiset ajelee tuola hienoilla autoilla, että mua veetuttaa ja kyllä olen katkera ja ärsyttää. On niin helppoa toisilla elämä!!
No onhan se helppoa kun ei ole tullut kännipäissään mitään pelejä pelattua, kuka normaali edes tuollaista tekee.
Mä en kai sit ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kai sit ole normaali.
Niin. Vaikutat erittäin pakkomielteiseltä ihmiseltä, jolla ajatukset junnaavat koko ajan samoja ratoja. Taitaa olla epävakaa persoonallisuushäiriökin, kun mieliala heittelee vähän väliä ja suutut lähes olemattomista.
Välillä miettiny miten jaksaa tehdä töitä ollenkaan.