Ei oikein päässy elämäs eteenpäin
Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmiset ajelee tuola hienoilla autoilla, että mua veetuttaa ja kyllä olen katkera ja ärsyttää. On niin helppoa toisilla elämä!!
No onhan se helppoa kun ei ole tullut kännipäissään mitään pelejä pelattua, kuka normaali edes tuollaista tekee.
Myy romu ja muuta halpaan yksiöön tai vuokraa huone jostain vanhasta talosta.
Mä en kai sit ole normaali.
Niin. Vaikutat erittäin pakkomielteiseltä ihmiseltä, jolla ajatukset junnaavat koko ajan samoja ratoja. Taitaa olla epävakaa persoonallisuushäiriökin, kun mieliala heittelee vähän väliä ja suutut lähes olemattomista.
En tiedä ei olla koskaan tutkittu ja vo
Olen kyllästynyt tähän tilanteeseeni siksi hermot kireellä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää tommosella romulla ajaa. Naiset nauraa.
Oletko katsonut ympärille? Aika moni ajaa vanhalla autolla, osa ruosteisellakin. Ei siinä ole hävettävää eikä sille kukaan naura.
Naurettiin miehen kanssa ääneen. Aikuinen mies ja rämä auto. Ei oo todellista! Lihava, tirsk.
Varmaan vähän tahdosta riippumatonta selibaattia kylkeen.
Maha pullottaen, naisenkaipuu boolsseissa jomottaen naurettavassa autonrämässä.
Älä sano, vielä joku duuni, mitä inhoot?
Äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää tommosella romulla ajaa. Naiset nauraa.
Oletko katsonut ympärille? Aika moni ajaa vanhalla autolla, osa ruosteisellakin. Ei siinä ole hävettävää eikä sille kukaan naura.
Kyllä mua silti hävettää olen jo 40v ja ajaa romulla
Asialle ei voi mitään. Käyn töissä ja maksan velkojani.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua jaksaa joku auto kiinnostaa? Siis se on päällimmäisin asia mikä tulee mieleen kun valitat ettet ole päässyt elämässä eteenpäin?
Samaa ihmettelin, mutta amistasoisille se on tärkeää. Hiekkalaatikkoleikkien vaihe on jäänyt päälle. Nauttisi liikunnasta, aktiivisuudesta jne.. mutta perusukkomeininki autot, viina, metsästys varmaan
En tiedä ei olla koskaan tutkittu ja voi olla adhd add.