Suunnitelmissa safarimatka Etelä-Afrikkaan
Onko kukaan käynyt? Parhaat vinkit kehiin. Budjetti on noin 10000 euroa per henkilö.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tota, älä vie rikkaille valkorosvoille rahojasi. Olisiko mielummin Kenia, kilmanjaro, luonnonpuistot, mombasa jne jne. Paremmin lentoja ja kaikkialla puhutaan englantia. Suosittelen Keniaa.
Olen aina haaveillut Etelä-Afrikasta. Ihmisten ihonväri ei merkkaa minulle mitään, EA siksi ok.
Miksi mennä Mombasaan kun voi mennä Leppävaaraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota, älä vie rikkaille valkorosvoille rahojasi. Olisiko mielummin Kenia, kilmanjaro, luonnonpuistot, mombasa jne jne. Paremmin lentoja ja kaikkialla puhutaan englantia. Suosittelen Keniaa.
Olen aina haaveillut Etelä-Afrikasta. Ihmisten ihonväri ei merkkaa minulle mitään, EA siksi ok.
Siellä tulet varmimmin ryöstetyksi. Pahin Afrikan maa tässä. Mutta toivotaan että edes henki säästyy.
Safarin kannalta ehdottomasti parempi Tansania tai Kenia!
Voiko safarilla ampua n e e g e r e i t ä?
Etelä-Afrikan safarimatka voi olla viimeinen matka. Tee testamentti ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko safarilla ampua n e e g e r e i t ä?
Ootko nekrofiili kun tuollaista kyselet?
Kannattaa lukea tämä ketju, jossa on jo aiemmin keskusteltu Etelä-Afrikasta ja kumottu useita trollien valheita:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5823139/etela-afrikka-moderni-menestyst…
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikan safarimatka voi olla viimeinen matka. Tee testamentti ennen lähtöä.
Mun serkku oli safarilla ja jossain tilanteessa joutui pelkäämään tosissaan. En muista enää tarkemmin. (Yöpyivät jossain teltassa, mutta ei tosiaankaan köyhyyttään, sillä ovat monimiljonäärejä. Se teltta vaan oli se juttu siinä safarilla.)
Itse pelkäisin saavani elimistöön loisia, joista ei enää pääse eroon. (Tai vaikka jonkun punkintyyppisen pureman, josta tulee ikuisia ongelmia)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä Mombasaan kun voi mennä Leppävaaraan?
Tiedätköhän ollenkaan missä Mombasa on.