Ei oikein päässy elämäs eteenpäin
Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.
Kommentit (167)
jos ihmisellä on ongelmia näköjään ei sitten ketään kiinnosta ees kirjotella just.
Vierailija kirjoitti:
Niin en oikein tiedä miten tässä eteenpäin sitten pääsisi tilanne on aika toivoton.
Maksat velkasi tietenkin. Et pelaa, et juo. Siinä säästää ja rahat riittää.
Hyvä, että myönnät esim. alkoholiongelman. Ehkä joku on jo ehdottanutkin tätä tässä ketjussa, mutta tosiaan esim. velkajärjestelyyn olisi hyvä hakeutua. Kun on saavuttanut pohjakosketuksen, tie on vain ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en oikein tiedä miten tässä eteenpäin sitten pääsisi tilanne on aika toivoton.
Ei kyllä säästä, viimesetki rahat menee palkasta velkojen huom minimilyhennyksiin ei pääomaan kuin vähän
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että myönnät esim. alkoholiongelman. Ehkä joku on jo ehdottanutkin tätä tässä ketjussa, mutta tosiaan esim. velkajärjestelyyn olisi hyvä hakeutua. Kun on saavuttanut pohjakosketuksen, tie on vain ylöspäin.
En pääse velkajärjestelyyn koska olen pelannut, en tiedä mikä se aika on että pääsee, on vakituinen työ kuitenkin, mutta en tiedä miten käräjäoikeus katsoo sen.
Mutta jotenkin tässä on niin iso korko ettei ole järkeä ees käydä töissä, toki pakko käydä ja haluankin, mutta välillä tuntuu ettei pääse elämäs eteenpäin, sitten auto mätänee kohta pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä säästä, viimesetki rahat menee palkasta velkojen huom minimilyhennyksiin ei pääomaan kuin vähän
Maksat isompia eriä sitten. Mikä järki on tehdä älyttömästi velkaa? Olet melkoinen esimerkki holtittomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähä kateellinen muille ihmisille joilla on rahaa ja vaikka uusi auto ja matkustelevat, ovat menneet elämässä eteenpäin ja hoitaneet asioita.
Vaikutat masentuneelta.
Voi olla että olen.
Unohda ne muut jutut ja keskity omaan hyvinvointiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne ees kukaan kirjota mitään niin antaa olla ja heido.
Noniin, nyt annoit jo 15min pohdinta-aikaa sille miten voisit parantaa elämääsi. Bravo!
Voin antaa sinulle tehtävän: mieti huomennakin 15min miten voisit parantaa elämääsi. + Tee yksi tehtävä, se mitä sanoit eli liiku. Muuten voit elää normaalisti.
No onnistuiko ap, teitkö?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotenkin tässä on niin iso korko ettei ole järkeä ees käydä töissä, toki pakko käydä ja haluankin, mutta välillä tuntuu ettei pääse elämäs eteenpäin, sitten auto mätänee kohta pihaan.
Myy se kun siinä on vielä jotain arvoa ja aloita velan lyhentäminen sillä!
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt kuva siitä autosta, hyvä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt kuva siitä autosta, hyvä mies!
En mä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy se kun siinä on vielä jotain arvoa ja aloita velan lyhentäminen sillä!
En todellakaa myy, tarvin sitä elämiseen ja töihin ja kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat isompia eriä sitten. Mikä järki on tehdä älyttömästi velkaa? Olet melkoinen esimerkki holtittomuudesta.
En pysty maksamaan kun ei ole tuloa etkö sitä tajua hitto!! No en ole koskaa oikee osannut rahaa käyttää, nuorena sorruin jo pikavippeihin ja meni luottotiedot, nyt ne on palautuneet mutta hirveästi velkaa.
No suomessa ei auteta vaikka minullakin vakituinen työ ollut jo vuosia, niin ei kukaan auta ja pankki ei auta
Sitten ihmiset ajelee tuola hienoilla autoilla, että mua veetuttaa ja kyllä olen katkera ja ärsyttää. On niin helppoa toisilla elämä!!
No mites tää sivusto näin hiljanen on?
No joo antaa olla sit, maksan velkani piste.
on se helppoa kun hienosto nainen nirppanokka ajelee tuola 30 tuhatta mersulla, mä en ymmärrä. saa olla varmaa 4000 € kk palkka että on varaa tommosee elämää, mä en ymmärrä
Johan palsta hiljeni taas.