Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oikein päässy elämäs eteenpäin

Vierailija
06.09.2025 |

Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ap:sta jo ketjun alussa melko yksinkertaisen vaikutelman mutten viitsinyt kommentoida sitä etten vaikuttaisi ilkeältä...

En kai ole normaali

Vierailija
62/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPISSA ON KULTAA!!!!!!!!!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ekaksi lopetat juomisen ja pelaamisen. Siitä se lähtee pikkuhiljaa. 

Mä tykkään käydä baareis

No eihän sille sitten mitään voi 🤷

Olen tehnyt sitä vuosia

Vierailija
64/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä työterveyshuoltoon ja sano että tarvitset apua riippuvuusongelmiin. Siitä se lähtee. 

No en pelaa enää. Lopetin.

Iltapäivälläkö?

Vierailija
65/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ongelmat tulee kun sä teet asioita. Yritäpä olla tekemättä mitään, niin huomaat että tapahtumien tapahtumat vähenee merkitävästi elämässä. Voit keskittyä niihin pieniin asioihin mitkä tapahtuu ja kontrolloida niitä helpommin. 

Olen siinä vaiheessa että kakkaaminen ja syöminen on ainoa huolenaiheeni. En enää tee enempää. 

Vierailija
66/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehdä jotain asialle?

Vierailija
67/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tehdä jotain asialle?

Kyllä.urheilen. vähennän alkoholia  en pelaa.

Vierailija
68/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ongelmat tulee kun sä teet asioita. Yritäpä olla tekemättä mitään, niin huomaat että tapahtumien tapahtumat vähenee merkitävästi elämässä. Voit keskittyä niihin pieniin asioihin mitkä tapahtuu ja kontrolloida niitä helpommin. 

Olen siinä vaiheessa että kakkaaminen ja syöminen on ainoa huolenaiheeni. En enää tee enempää. 

Mä aina teen ongelmia ja kulutan rahanu

Vierailija
69/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelitilille estot. Korkki kiinni.

Kukaan muu ei sitä työtä pysty tekemään kuin apee. 

Muutaman tyypin tiedän, jotka ovat lopettaneet juomisen. Sitä päätöstä ei kukaan muu tee, kuin henkilö itse.

Vierailija
70/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman tyypin tiedän, jotka ovat lopettaneet juomisen. Sitä päätöstä ei kukaan muu tee, kuin henkilö itse.

Ei se velka silti lyhene vaikka en juo ja pelaa. Menee palkasta jo 700 lyhennykseen maksan 3 eri lainaa ja korkoja paljon.

Vierailija
71/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas Allu. 

Joko pasteat niitä keskusteluja joissa naiset sinut ghostaa? 

Autan kyllä asiasi kanssa, mutta en halua että täällä aloitteet ketjuja joissa tarkoituksenasi on vain päästä haukkumaan naisia.

Katkeruudesta on mahdollista päästä yli.

Vierailija
72/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo elän omaa elämääni näin. Itseppä olen kussut asiani.

Vierailija
73/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Voit valita valittamisen taivoit valita työnteon tavoitteiden saavuttamiseksi. Jos lopetat alkoholin kokonaan, voit varmasti säästää vuodessa satoja euroja. 

Vierailija
74/163 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua jaksaa joku auto kiinnostaa? Siis se on päällimmäisin asia mikä tulee mieleen kun valitat ettet ole päässyt elämässä eteenpäin?

Koska se on mulle tosi tärkeä!!!

Minullekin on tosi tärkeitä omakotitalo, oma rauha, oma piha ja miksei hieno autokin. Täytyy kuitenkin realisoida ja tyytyä siihen mitä nyt on. Lähteä siitä liikkeelle missä nyt on ja tehdä töitä tavoitteiden saavuttamiseksi. Kaikki mitä tekee nyt vaikuttaa tulevaisuuteen.

Vierailija
75/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten alkaan hoitaan asioitani ja maksamaan velkaa.

Vierailija
76/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt hyvä ihminen hankkia apua noihin riippuvuusongelmiisi. Sen jälkeen voit koittaa päästä velkajärjestelyyn tai mene ainakin velkaneuvojalle.

Vierailija
77/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se velka silti lyhene vaikka en juo ja pelaa. Menee palkasta jo 700 lyhennykseen maksan 3 eri lainaa ja korkoja paljon.

Mene velkaneuvontaan. Voit yrittää saada yhden lainan, jolla yhdistää nuo pienet lainat, niin ei mene niin paljoa korkoja.

Vierailija
78/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt hyvä ihminen hankkia apua noihin riippuvuusongelmiisi. Sen jälkeen voit koittaa päästä velkajärjestelyyn tai mene ainakin velkaneuvojalle.

En tarvitse apua koska olen pelaamisen jo lopettanut, alkoholiin olen hakenut apua ja nyt en juo, mutta maksan turhaa korostakin luottokortille 100 € se pitäisi jäädä mulle käteen tai lyhentää sitä velkaa.

Vierailija
79/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene velkaneuvontaan. Voit yrittää saada yhden lainan, jolla yhdistää nuo pienet lainat, niin ei mene niin paljoa korkoja.

Sehän tän tilanteen pelastaiski mutta en saa, kierrän kehää ja maksan korkoja siksi tilanne on epätoivoton ja se vaatisi sitten jopa jo 1000 € isommat tulot mikä on mahdotonta.

Vierailija
80/163 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en oikein tiedä miten tässä eteenpäin sitten pääsisi tilanne on aika toivoton.