Ei oikein päässy elämäs eteenpäin
Mitäs mä kertoisin. 40v mies olen ja elämä junnannut paljon samassa. Muutama vuosi sit kävi mahtava juttu sain vakituisen työn mutta sitten alko toinen alamäki. Olen vuosia siis juonut alkoholia ja siihen mennyt rahani ja velkaantunut myös. Muutama vuosi sitten alkoi myös peli ongelmat. Velkaa 45 tuhatta ja ei velka lyhene. Auto on täys romu paska. Lapsia ei ole enkä halua. Yritän jotenkin tässä päästä eteenpäin elämäs mutta tuntuu etten pääse. En saa oikein mitään elämässä. Toive ois saada edes joskua uudempi auto, mutta tässä pisteessä nyt vain on.
Kommentit (163)
Tuntuu et olen elämässäni mennyt pohjalle? Mitä tehdä?
No minä on semmoinen asia jota pystyisit parantaa elämässäsi? Mitä pystyisit tehdä heti huomenna?
Vierailija kirjoitti:
No minä on semmoinen asia jota pystyisit parantaa elämässäsi? Mitä pystyisit tehdä heti huomenna?
Laihduttaa urheilla kaljamaha on.
Käyn töissä kokoajan ja tuntuu ettei velka lyhene ollenkaan.
Emmä tiedä miten saada elämä kuntoon? Hävettää ajaa jollain 800 e romulla ruosteisella autolla.
Olen sössinyt pahasti asiani velkaa tullut tuhansia tuhansia euroja lisää
No mä elän tätä omaa elämääni ja mietin isoja muutoksia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaa urheilla kaljamaha on.
Keksi joku konkreettinen juttu mitä teet, et voi laihtua yhdessä päivässä. Onko kiva, että 20-vuotiaat sinua valmentaa mun et ole oppinut vieläkään?
Ei tänne ees kukaan kirjota mitään niin antaa olla ja heido.
Ihmisiä ei vaa kiinnosta jos jollain ei mene hyvin tai on ongelmia elämässä.
Vähennä pelaamista ja ota tavoitteeksi velattomuuden tavoittaminen. Voisit jättää alkoholin viikonloppuihin.
Mikäli pelaat jotain loton tyyppistä, voittomahdollisuus ei ole paljoa sen pienempi vaikka pelaisit vain rivin viikossa.
45 000 ei ole mahdoton velka saada maksettua pois. Olen tuntenut pahemmin velkaantuneitakin. Monilla entisillä yrittäjillä on satojen tuhansien velat.
Voisit ottaa tavoitteeksi vaihtaa auton parempaan kun olet maksanut puolet velasta pois ja saanut säästettyä vähän rahaa uudempaan autoon. Eikö sekin ole jotain, että autosi kumminkin toimii.
Enkä ymmärrä miten ihmiset pystyy ostaa uusia autoja nykyää. Kaikki niin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne ees kukaan kirjota mitään niin antaa olla ja heido.
Noniin, nyt annoit jo 15min pohdinta-aikaa sille miten voisit parantaa elämääsi. Bravo!
Voin antaa sinulle tehtävän: mieti huomennakin 15min miten voisit parantaa elämääsi. + Tee yksi tehtävä, se mitä sanoit eli liiku. Muuten voit elää normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vähennä pelaamista ja ota tavoitteeksi velattomuuden tavoittaminen. Voisit jättää alkoholin viikonloppuihin.
Mikäli pelaat jotain loton tyyppistä, voittomahdollisuus ei ole paljoa sen pienempi vaikka pelaisit vain rivin viikossa.
45 000 ei ole mahdoton velka saada maksettua pois. Olen tuntenut pahemmin velkaantuneitakin. Monilla entisillä yrittäjillä on satojen tuhansien velat.
Voisit ottaa tavoitteeksi vaihtaa auton parempaan kun olet maksanut puolet velasta pois ja saanut säästettyä vähän rahaa uudempaan autoon. Eikö sekin ole jotain, että autosi kumminkin toimii.
Toimii mut täys romu ja hävettää olen jo 40v. Ei velka lyhene. Maksan vain korkoja!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii mut täys romu ja hävettää olen jo 40v. Ei velka lyhene. Maksan vain korkoja!!!
En pysty säästämään. En ole koskaan säästänyt.
Ei taida olla mitään tehtävissä. Velkaa niin paljon ei lyhene ja ajan romulla. Ihana elämä
No ei tänne ees kukaa kirjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saat yhden asian toimimaan niin alkaa tuntua siltä, että elämä rullaa ja muutkin asiat alkavat selvitä. Takapakkia todennäköisesti tulee välillä ja joudut aloittamaan alusta monta kertaa. Huomaat kuitenkin sen olevan joka kerralla helpompaa, ja että kaikesta mitä olet tehnyt on ollut hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saat yhden asian toimimaan niin alkaa tuntua siltä, että elämä rullaa ja muutkin asiat alkavat selvit
Mitähän tuolla tarkoitat?
Tuntuu et eläm ympyrässä elämässäni. Toistan samoja virheitä en opi ja velka ei lyhene.