Miksi nuoret ovat nykyään bussissa ja kävelyllä kuulokkeet päässä?
Eivät tervehdi ketään, vaan ovat uppouteena siihen, mitä niistä kuulokkeista kuuluu.
Kommentit (56)
Jos ympäristö tökkii meluineen, jyrinää ja hälyä. Ja joku kiinnostaa netissä. Paitsi hyvä olisi tietenkin se, että katsoo onko turvallista.
Saadakseen olla rauhassa kaltaisiltasi kyyliltä.
Ne on olleet siitä asti kun walkmanit tuli joskus 80-luvulla. Onko tämä mennyt jotenkin ohi?
Kaltaisellasi vanhalla käävällä lienee mukana veivattava gramofoni.
Mä olen keski-ikäinen, napit korvissa. Työmatkat menevät mukavasti musiikkia kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne menevät helvettiin.
Jo tämä maallinen elämä on helvetti.
Asutko jossain pikkukylässä jos lenkillä pitäisi moikata vastaantulijoita?
Miksi tuntemattomia ihmisiä pitäisi tervehtiä? Niin ei tehty edes minun nuoruudessani 80-luvulla.
Ketä pitää tervehtiä kadulla, kaikkia vastaantulijoitako?
Minullakin on kuulokkeet päässä hyvin usein, kuuntelen äänikirjoja ja podcasteja.
Joutuisi varmaan lanssin kyytiin, jos täällä rupeaisi kaikille vastaantulijoille moikkailemaan :D
Koska musiikkia on kiva kuunnella. Toki podcastit, äänikirjat yms. ovat tätä päivää, mutta arvelen kyseessä olevan musiikki, kun jollakin on luurit päässä; suojaavat korvakäytäviäkin kylmillä ja sateisilla säillä.
Lisähuomio: tietynlainen musiikki sopii tietynlaiseen miljööseen.
Nuoret? Ihan kaiken ikäisillähän nuo on päässä.
Näiden aivot on opetettu ADHD-tilaan jossa elämä on tylsää, mikä on kaikista kauheinta maailmassa, jos kaiken muun tekemisen ohessa jotain äänikirjaa ei moloteta korviin.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret? Ihan kaiken ikäisillähän nuo on päässä.
No ei nyt sentään. Aika harva 60+ ihminen kulkee luurit korvilla. Ap lienee 80+ jutuistaan päätellen.
no kyllä hieman tuota havainnut, himassako ei voi yhtään hoitaa ne some kontaktit, vaan soheltaa jossain somessa kun ulkona liikkuu.
Siksi ettei känny säteile suiraan iholle.
En tiedä ketä tarkoitat nuorilla. Itse teen samoin. 😄