Miksi exäsi on exä?
Kommentit (64)
Klassinen kasvoimme erillemme. Minä muutuin paljon ikävuosien 17-31 välillä, ex ei juurikaan.
Tjaa, sarjapettäjä ei ole millään muotoa mukavaa seuraa.
Siitä aikaa jo kakskyt vuotta,kun erosimme lasten isän kanssa.Hän löysi nuoremman.Lapsillamme ei ole montaa vuotta ikäeroa nuoren äitipuolen kanssa.
En viitsinyt kilpailla toisen naisen kanssa, koska hän oli paljon jännempi.
Ei ole vain yksi exä. En voinut olla aggressiivisen kanssa. Petollisuus myös syy.
- rasvaiset & juntit jutut
- innostui salimasailiusta ihan liikaa; alkoi vahtia myös mitä minä syön hänen seurassaan (itse ihan normaalipainoinen/fitti, ja tykkään mm. karkista, tätä ei sallittu)
- lievä väkivaltaisuus
- sivistymättömyys
Exä halus erota, joten minkä mä sille mahdoin.
Koska hän halusi eron. Onneksi halusi koska hän käytti henkistä ja taloudellista väkivaltaa. En tiedä tulenko koskaan pääsemään kokonaan yli kaikesta. Onneksi on lapset <3
Alkoholin liikakäyttö ja siihen liittyvät lieveilmiöt.
Liiallinen omistushaluisuus ja sen myötä elämäni rajoittamisen yrittäminen.
Oli mustasukkainen ja väkivaltainen alkoholisti. Luojan kiitos uskalsin lähteä. Jos olisin jäänyt olisin kuollut ja haudassa.
nyt takana 30v yhdessäoloa kunnollisen miehen kanssa.
Tuli ilmi, että hänellä oli ollut maksullisia naisia ja muita naisia koko meidän avioliiton ajan.
Ex halusi alkaa elää polyamorisesti.
Ex ex oli väkivaltainen ja joi paljon, humalassa hyvin arvaamaton.
Ex ex ex oli henkisesti erittäin väkivaltainen ja lopulta kipeää tuli myös fyysisesti.
Tässä syitä: aggressiivinen käytös, uhkailu, manipulointi, taloudellinen hyväksikäyttö (jopa varastaminen), valehtelu, pettäminen, liiallinen alkoholinkäyttö ja siitä aiheutuneet muut ongelmat, älyllisen stimulaation ja kiinnostavan keskustelun puute, lasten käyttäminen kiristyksen välineenä, painostaminen seksiin, täydellinen luottamuksen puute. Tässä muutamia syitä!
Järkyttävät määrät pikavippejä. Otti hän.
Rakkaus vaan hiipui johonkin pikkuhiljaa ja lopulta olimme kuin parhaat ystävät jotka asuvat kämppiksinä sen sijaan että oltaisiin aviopari.
Erottiin sitten yhteistuumin, ollaan yhä ystäviä vaikka molemmilla on nyt uudet puolisot.
Ex oli ja on edelleen kerran vuodessa suljetulla osastolla. Siksi.
En oikein enää tiedä. Emme hallinneet koko tilannetta. Piti tehdä vammaisabortti ja kuvioissa oli alkoholi, väkivalta ja joku minua vanhempi ja ehkä kokeneempi nainen. Kaikki meni päin helvettiä ja vieläkin toivon yhä vain että kaikki jotenkin selviäsi. On mahdollista että hän ei tunne minua ja on luonut minusta jonkun ihmisen joka en ole. Olen ihan sama kuin vuosikymmeniä sitten. En tunne muuttuneeni vaan ikää on vain tullut lisää.
Alkoholinkäyttö.