Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi exäsi on exä?

Vierailija
06.09.2025 |

Mikä on syy, että et ole enää exäsi kanssa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli tumma, pitkä ja komea. Luonteeltaan hyvin kiltti. Toimittajan työssä hän kuitenkin matkusteli paljon ja usein vain katosi yllättäen ilmoittamatta. En jaksanut elää sellaisessa epävarmuudessa, aivan kuin exällä olisi joku salattu toinen elämä. Kerran löysin hänen vaatekaapista erikoisen viitallisen puvun ja se oli viimeinen pisara. Ihan kuin olisin yhdessä jonkun vieraalta planeetalta saapuneen kaverin kanssa.

Tumma <- kertoo kaiken oleellisen.

Vierailija
62/76 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikessa rauhassa exäni pyllyreikää. Yhtäkkiä siitä alkoi kuulumaan jotain outoa, kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa. Seuraavaksi polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

Meissä kaikissa asuu pieni homo, sinussa paskahomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tyypillinen jännänainen. Kaunis, seksuaalisesti aktiivinen, nokkela, sosiaalisesti taitava. Mutta hän vaati aivna liikaa draamaa, järjesti tahallaan järkyttäviä riitoja pikkuasioista, tai jopa ilman mitään syytä. Lopulta kyllästyin tähän sillä itse pyrin välttämään konflikteja. Red flagit oli kyllä nähtävillä heti alussa, mutta ihan hyvä suhde se oli suurimmalta osaltaan, ja tiedän että olisin jäänyt jossittelemaan, ellen olisi siihen heittäytynyt.

Vierailija
64/76 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli tyypillinen jännänainen. Kaunis, seksuaalisesti aktiivinen, nokkela, sosiaalisesti taitava. Mutta hän vaati aivna liikaa draamaa, järjesti tahallaan järkyttäviä riitoja pikkuasioista, tai jopa ilman mitään syytä. Lopulta kyllästyin tähän sillä itse pyrin välttämään konflikteja. Red flagit oli kyllä nähtävillä heti alussa, mutta ihan hyvä suhde se oli suurimmalta osaltaan, ja tiedän että olisin jäänyt jossittelemaan, ellen olisi siihen heittäytynyt.

Mun ex (nainen siis) oli kanssa tuollainen, että se alkoi riitelemään aivan järjettömistä asioista ja vaikka keskellä kaupunkia. Sanoin sille monesti ettei alkaisia raivoamaan muiden ihmisten nähden, mutta selitys oli aina sama: ei kukaan kuuntele eikä ketään kiinnosta. Totuus kuitenkin on, että todellakin ihmiset kuuntelevat ja ovat kiinnostuneita toisten riitelystä.

Hän asuu tällä hetkellä valitettavan lähellä minua ja siksi törmäämme silloin tällöin. Hän on raskaana mutta ei kertomansa mukaan tiedä kuka lapsen isä on (tätä en epäile pätkääkään, sen verran paljon hänen oikkujaan aikoinaan näin) ja tupakkaa polttelee edelleen vaikka laskettu syntymäaika on tietääkseni ihan lähiaikoina. Kyllä, olen tehnyt pari lasua.

Vierailija
65/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvin yksinäinen meidän suhteessa. Hän teki ja touhusi omiaan, ei tykännyt yhteisistä eikä suostunut myöskään "pakollisiin" juttuihin.  Minun asiani ei kiinnostaneet. En tiedä mitä hän halusi avioliitoltamme (hän kuitenkin kosi!), erota hän ei halunnut. Eikä halunnut seksiä. En usko että petti, mutta joskus mietin voiko noin miehinen mies kuitenkin olla homo..? Oli näin jälkikäteen katsottuna kummallista aikaa. 

Vierailija
66/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi aina haistella pierujani. Myös julkisesti, jos pääsi vaikka vuoristoradassa tai sovituskopissa paukku. Ärsyttävä mies oli.

Vierailija
67/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti joka pahoinpiteli humalassa. Selvinpäin oli hiljanen ja mukava. Tämän huonon piirteen sai salattua ennen naimisiin menoa. Oli 5 v juomatta ja oltiin 7 v naimisissa mutta ratkes uudestaan ja en enää jaksanut. Onneksi ei ollut lapsia.

Vierailija
68/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex alkoi kiukutella ihan kaikesta, kun hänen firmansa alkoi mennä alamäkeä. Mikään rauhallinen keskustelu ei ollut mahdollista enää. Jossain vaiheessa hän itse sanoi meidän (lasten ja minun) olevan hänelle liian suuri taakka, ja että mielummin asuisi yksin. Siitähän se lähti, ja vauhtia touhuun toi sekin, että en vastustellut. 

Vierailija
69/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kierroksella oma tyhmyys, puutteelliset parisuhdetaidot, lopulta haluttomuus nähdä kumppani jatkamisen arvoisena. Olen pahoillani, oma syyni.

Toisella kierroksella kumppanin pahenevat mielenterveys- ja päihdeongelmat, joihin ei lopultakaan löytynyt ratkaisua.

Vierailija
70/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvin yksinäinen meidän suhteessa. Hän teki ja touhusi omiaan, ei tykännyt yhteisistä eikä suostunut myöskään "pakollisiin" juttuihin.  Minun asiani ei kiinnostaneet. En tiedä mitä hän halusi avioliitoltamme (hän kuitenkin kosi!), erota hän ei halunnut. Eikä halunnut seksiä. En usko että petti, mutta joskus mietin voiko noin miehinen mies kuitenkin olla homo..? Oli näin jälkikäteen katsottuna kummallista aikaa. 

Olen miehenä lähes varma että etiäisesi on oikea. Komistuksesi oli homo. Mieti miten moni hollywoodin kauniista pojista oli ja on homoja.

Vierailija
71/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän työskentelee kansainvälisissä tehtävissä ympäri maailmaa lääkärinä eikä ollut enää aikaa käväistäkkään Suomessa. 

Et ole käynyt kouluakkaan.

Vierailija
72/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei halunnut olla mun kaa. Missään. Milloinkaan.

Kun otin eron, se oli yllätys. Oli kuvitellut meillä menevän paremmin kun en enää puhunut. Itki ja rukoili jäämään. Miksi olisin sen tehnyt? Jäänyt samaan paskaan? Just joo. Ihan varmaan niin. Puheet oli puhuttu.

Vierailija
73/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Elämänhallintaongelmia, mt-ongelmaa, alkoholin käyttöä. Kannustin ja yritin tukea, mutta  tuntui, että alkaa omakin elämä luisumaan samaan monttuun. Toista en voinut pelastaa, pelastin edes sitten itseni. Nykyisin meneee exälläkin jo hyvin, mistä olen onnellinen hänen puolestaan.

2. Pettäminen.

Vierailija
74/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Elämänhallintaongelmia, mt-ongelmaa, alkoholin käyttöä. Kannustin ja yritin tukea, mutta  tuntui, että alkaa omakin elämä luisumaan samaan monttuun. Toista en voinut pelastaa, pelastin edes sitten itseni. Nykyisin meneee exälläkin jo hyvin, mistä olen onnellinen hänen puolestaan.

2. Pettäminen.

Mitäs jos suhde sinuun aiheutti nuo ongelmat exällesi, jos hänellä menee nyt erottuaan sinusta hyvin?

Vierailija
75/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli huomattavasti minua seksuaalisempi ja otti cullia aukkoon toiselta mieheltä ennen lähtöään. Toisaalta hyvä niin, olihan hän myös väkivaltaan taipuvainen ja minä taitav runccari.

Vierailija
76/76 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni alkoi uupua tasaiseen lapsiperhearkeen ja halusi muuttaa keskustaan viettämään iloista citysinkku elämää. Itse hän oli lapsia halunnut, minä en. Nykyään elelen lasten kanssa kolmistaan mukavaa okt elämää kun exä riutuu kerrostalokopissaan.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä