Suostuin kävelytreffeihin, vaikka salaa haaveilin romanttisesti illallisesta hienossa ravintolassa
Kynttilöitä, ruusuja, mies ottaisi takkini ja maksaisi laskun...
Jotenkin en osannut kuitenkaan kieltäytyä ja nyt harmittaa. Sisimmässäni kai jotenkin en usko ansaitsevani muuta kuin kävelyn tai kupin kahvia.
Miten osaisin torjua miehen nätisti? Tämä juttu ei vain tunnu hyvältä.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin maakunnissa se nuorten parien ensitreffikin on hyvin usein sellainen, että mies hakee naisen autollaan kyytiin ja vie johonkin syömään.
Joo, reppanaukkojen ainoa itsetunnon lähde on ruosteinen Corolla, ei ihme että kaikki laatunaiset häviää ja tyhme mmätkin merimursut saa miehen itselleen.
Juntit ukot painaa jo 20-vuotiaana 150 kg, siinä on hyvä koettaa harrastaa satakiloisen merimursun kanssa sek siä, nitojalla ensin vatsa kiinni rintaan että jotain genitaale ja löytyy :D
Maalla on kyllä hyvin usein tuommoista ja kihinä käykin heti kun tämän faktan joku kertoo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin maakunnissa se nuorten parien ensitreffikin on hyvin usein sellainen, että mies hakee naisen autollaan kyytiin ja vie johonkin syömään.
Joo, reppanaukkojen ainoa itsetunnon lähde on ruosteinen Corolla, ei ihme että kaikki laatunaiset häviää ja tyhme mmätkin merimursut saa miehen itselleen.
Millainen on tyhmempi merimursu verrattuna viisaaseen merimursuun vai onko isoa eroa? :D
Vierailija kirjoitti:
Olin tässä kesällä diplomi-insinöörin kanssa sellaisilla kävelytreffeillä, että kesken kävelyn miehen piti päästä puskapissalle ja juomaksi tarjosi jotain makeutettua kivennäisvettä juomapullostaan. Oli vähän liian arkista tai jopa junttia.
Joo, ei jatkoon.
Hyi😀. Maalais DI? Tiedä silti vaikka sama Di vetäisi Teatterissa kokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ilmeisesti aivan kämäsistä piireistä oikein CITYYN nousseet ihmiset jotka nyt sitten kokee ylemmyyttä kun vähän huolehtivat itsestä ja jopa _ värjäävät tukkaa _
Hohhoijaa,onko noin kateellinen parkatakkia pitävä heinähius?
Lainasitko väärää? Vai kenelle puhut? Jollekin ketjussa kirjoittelevalle parkatakkia pitävälle jolla on ilmeisesti ohut tukka, mutta kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntit ukot painaa jo 20-vuotiaana 150 kg, siinä on hyvä koettaa harrastaa satakiloisen merimursun kanssa sek siä, nitojalla ensin vatsa kiinni rintaan että jotain genitaale ja löytyy :D
Kyllähän normimiehen penis kasvaa sisäänpäin kun tavallisen suomalaisnaisen näkee. Ei sitä normaalia siiderivalasta pysty höylämään kuin 2 promille kännissä.
120kg suomi ukkoako voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan vie nettituttua mihinkään hienoihin ravintoloihin? Eihän siinä kumpikaan vielä tiedä, onko yhtään kiinnostunut toisesta. Mies vie naisen ravintolaan silloin, kun on tosissaan kiinnostunut. Ensimmäisellä tapaamisella kahvit tai kävely ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. Ei kai nyt mitään romantiikkaa voi sellaiseen tapaamiseen liittää, kun ei ole toista vielä ikinä nähnytkään?
Kyllä minut on viety joka ikinen kerta kun olen treffeillä käynyt. En edes oikein ymmärrä että muunlaisia treffejä voisi olla... Nopeasti on kumppani löytynyt sen pari kertaa kun olen sellaista etsinyt. Miksi edes lähtisin treffeille sellaisen kanssa joka ei minusta ole sen illallisen vertaa kiinnostunut?
Oletko käynyt treffeillä nettitutun kanssa, sellaisen
Minä olen edellinen ja nainen myös. Itse en lähtisi tuollaisen nettitutun kanssa ekoille treffeille ravintola illalliselle. Sellaiselle tahdon lähteä vasta, kun tiedän viihtyväni toisen kanssa, jotta varmasti miellyttävä ilta kiusallisen sijaan. Ekalla kerralla pitää ehdottomasti tavata jossain ihmisten ilmoilla, mutta kahvila on paljon parempi vaihtoehto- pääsee huomattavasti nopeammin pois, jos huonosti käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän normimiehen penis kasvaa sisäänpäin kun tavallisen suomalaisnaisen näkee. Ei sitä normaalia siiderivalasta pysty höylämään kuin 2 promille kännissä.
Onko siideri valas samaa gen reä kuin mer imursu?
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, ettei käynyt niinkuin minulle: mies vei minut Pancho Villaan!
Näissä keskusteluissa osuu aina silmään tämä, että mies "vie" jonnekin treffipaikkaan - siis ettekö te sovi yhdessä etukäteen, minne mennään? En itse ainakaan lähtisi tuntemattoman kanssa minnekään syömään sokkona, kun toinen ei tiedä välttämättä ruokavaliostani ja siitä, mistä tykkään. Enkä muutenkaan halua mitään tuollaista toisen täysin ohjailemaa toimintaa. Haluan, että paikka ja aika sovitaan yhdessä. Näin ollen, jos toinen ehdottaisi Pancho Villaa, voisin sanoa, että kasvissyöjälle se on aika haastava, ja voisin heittää vastaehdotukseksi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tässä kesällä diplomi-insinöörin kanssa sellaisilla kävelytreffeillä, että kesken kävelyn miehen piti päästä puskapissalle ja juomaksi tarjosi jotain makeutettua kivennäisvettä juomapullostaan. Oli vähän liian arkista tai jopa junttia.
Joo, ei jatkoon.Hyi😀. Maalais DI? Tiedä silti vaikka sama Di vetäisi Teatterissa kokkelia.
Ne Teatterin kokkelinokkamiehet on aika hoikkia kyllä, ei lihavia. Ja esim. suomenruotsalaisia usein.. mutta in your dreams että luonnonkauniita naisia iskisi jotkut läskit juntit xD
Ja toiset puunaa itseään perse hiessä, että joku pyytäisi ne ravintolaan
"asun kaupungissa" palstaih rakkeella eli asuu jossain 20 000 asukkaan katkerassa käpykylässä, SUUUUUUUUUUUUUURI kaupunki! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan vie nettituttua mihinkään hienoihin ravintoloihin? Eihän siinä kumpikaan vielä tiedä, onko yhtään kiinnostunut toisesta. Mies vie naisen ravintolaan silloin, kun on tosissaan kiinnostunut. Ensimmäisellä tapaamisella kahvit tai kävely ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. Ei kai nyt mitään romantiikkaa voi sellaiseen tapaamiseen liittää, kun ei ole toista vielä ikinä nähnytkään?
Kyllä minut on viety joka ikinen kerta kun olen treffeillä käynyt. En edes oikein ymmärrä että muunlaisia treffejä voisi olla... Nopeasti on kumppani löytynyt sen pari kertaa kun olen sellaista etsinyt. Miksi edes lähtisin treffeille sellaisen kanssa joka ei minusta ole sen illallisen vertaa kiinnostunut?
Oletko käynyt treffeillä nettitutun kanssa, sellaisen jota et ole koskaan aikaisemmin tavannut?
En ole tuo jolta kysyit mutta minä olen. Useamman kerran. Toki tapailen vain tasokkaita ja varakkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ilmeisesti aivan kämäsistä piireistä oikein CITYYN nousseet ihmiset jotka nyt sitten kokee ylemmyyttä kun vähän huolehtivat itsestä ja jopa _ värjäävät tukkaa _
Lainasitko väärää? Vai kenelle puhut? Jollekin ketjussa kirjoittelevalle parkatakkia pitävälle jolla on ilmeisesti ohut tukka, mutta kuka hän on?
Kuivaruoho-tukalla on vissiin identiteetin dysforia jossa ei tunnista itseään kuvailusta. Minkä sille muut voi, maassa asuu kaikenkaisia luihuja hiippareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tyhmempi merimursu verrattuna viisaaseen merimursuun vai onko isoa eroa? :D
Pahoitteluni tästä palstalaisille. Allu suuttui minulle toisessa keskustelussa ja nyt purkaa pahaa oloaan täällä teihin.
Olen yrittänyt pyytää häntä näyttämään keskusteluja joissa nainen on hänet ghostannut jotta voisin auttaa, mutta hän ei "jaksa" niitä laittaa jotta apua saisi.
No olette vieraita toisillenne. Kuinka 'romanttista' on saada ruokaa hampaisiin, ehkä vaatteille ja olla työhaastattelussa vieraan ihmisen kanssa? Ainakin miehelle se on työhaastattelun 1. kierros.
Mielestäni romantiikka tulee sitten, kun työhaastattelut on ohi ja työsuhde on jatkunut pitempään.
Vierailija kirjoitti:
"asun kaupungissa" palstaih rakkeella eli asuu jossain 20 000 asukkaan katkerassa käpykylässä, SUUUUUUUUUUUUUURI kaupunki! :D
Nyt alkaa palstan mielisairaalla vakitrollilla (potijalla) lähteä taas vähän liian sekaviksi jutut. Ehkä kannattaisi käydä välillä lenkillä, niin voisi mielikin tuulettua?
Palstapun keroiden kaapunki on joku savonlinna tai kuhmo, jossa on vuosisadat sukur utsattu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei jatkoon.Hyi😀. Maalais DI? Tiedä silti vaikka sama Di vetäisi Teatterissa kokkelia.
Ne Teatterin kokkelinokkamiehet on aika hoikkia kyllä, ei lihavia. Ja esim. suomenruotsalaisia usein.. mutta in your dreams että luonnonkauniita naisia iskisi jotkut läskit juntit xD
Ja toiset puunaa itseään perse hiessä, että joku pyytäisi ne ravintolaan
Mistä sä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa palstan mielisairaalla vakitrollilla (potijalla) lähteä taas vähän liian sekaviksi jutut. Ehkä kannattaisi käydä välillä lenkillä, niin voisi mielikin tuulettua?
Taisi osua, kaapunki! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivaruoho-tukalla on vissiin identiteetin dysforia jossa ei tunnista itseään kuvailusta. Minkä sille muut voi, maassa asuu kaikenkaisia luihuja hiippareita.
Aaa niin tarkoitit oljen värisiä hiuksia! Nehän on hienot. Ja parkatakkikin sopiva takki, jos on menossa vaikkapa talvella hevosia hoitamaan. Ihmisellä on hyvä olla eri tilanteisiin sopivia vaatteita.
Joo, ei jatkoon.