Suostuin kävelytreffeihin, vaikka salaa haaveilin romanttisesti illallisesta hienossa ravintolassa
Kynttilöitä, ruusuja, mies ottaisi takkini ja maksaisi laskun...
Jotenkin en osannut kuitenkaan kieltäytyä ja nyt harmittaa. Sisimmässäni kai jotenkin en usko ansaitsevani muuta kuin kävelyn tai kupin kahvia.
Miten osaisin torjua miehen nätisti? Tämä juttu ei vain tunnu hyvältä.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinulle on tärkeämpää, se, mitä treffeillä tehdään, vai se ihminen, kenen kanssa menet treffeille?
Varmana ihminen on tärkeää mutta eka tapaaminen kertoo suhteen alusta aika paljon ja how to set the tone.
Ehkä jotkut naiset ovat harmaata arkea rakastavia lenkki-naisia ja pyytävät vaikka pesemään pyykkiä ekoilla deiteillä. Good for them.
Kyllä Suomi on täynnä tollasia, eikä ne koe sitä arkeansa "harmaaksi". Niille mieluisat tavat viettää miehensä kanssa aikaa voi olla esim. yhdessä sieneen, marjametsään, pitkälle pyörälenkille jonka jälkeen saunaan jne. Kyläily ystävien ja ystäväpariskuntien kanssa on myös suosittu ajanviettotapa maakunnissa, siis ihmiset viettävät aikaa toistensa kodeissa ja kestitsevät vieraita.
Ehkä se on sun näkemys ja ei ole yhtään hienompi, vaan harmaampi. Tuollaisen naisen kelpuuttavat miehet eivät kaunista naista tavoittele vaan juuri harmaa lettistä tuvan emäntää.
Kaunis on kaunis missä vaan, mutta siinä olet jäljillä, että tuollaista elämää elävillä se tyyli on usein ns. luonnollinen :)
Eikä tuollaisessa elämässä ole mitään harmaata, se on vain elämää eri elinympäristössä. Sinä annat hyvin yksinkertaisen kuvan itsestäsi, kun et tuollaista perusasiaa hahmota. Toisen silmissä se "kauniin naisen tavoittelu" aikuisella iällä jokun menestyslarpin jälkeen voi olla vähän epätoivoisemman näköistä hommaa, kuin luonnonkaunis ja luonnonkomea nuoripari joilla ei ole vielä mitään - huom: VIELÄ... ;)
Tosin maakunnissa se nuorten parien ensitreffikin on hyvin usein sellainen, että mies hakee naisen autollaan kyytiin ja vie johonkin syömään.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinulle on tärkeämpää, se, mitä treffeillä tehdään, vai se ihminen, kenen kanssa menet treffeille?
Varmana ihminen on tärkeää mutta eka tapaaminen kertoo suhteen alusta aika paljon ja how to set the tone.
Ehkä jotkut naiset ovat harmaata arkea rakastavia lenkki-naisia ja pyytävät vaikka pesemään pyykkiä ekoilla deiteillä. Good for them.
Kyllä Suomi on täynnä tollasia, eikä ne koe sitä arkeansa "harmaaksi". Niille mieluisat tavat viettää miehensä kanssa aikaa voi olla esim. yhdessä sieneen, marjametsään, pitkälle pyörälenkille jonka jälkeen saunaan jne. Kyläily ystävien ja ystäväpariskuntien kanssa on myös suosittu ajanviettotapa maakunnissa, siis ihmiset viettävät aika
Ehkä jos ollaan nuoria ja kauniita. Taidataalailla vanhaa suomi-filmi fantasiaa Tauno Palon ja Ansa Ikosen kuumasta latoromanssista. Kyllä maaseudulla asuu Huutokauppakeisarien tapaisia "white trash isäntiä ja emäntiä", jossa nainen muistuttaa enemmän just tuvan tanttaa kaulimen kanssa. Vrt hyvin pukeutunut city-ihminen joka vaikka meikkaa jne.köy salilla ja huolehtii ulkonäöstään, sekä haluaa enemmän ravintola-treffeille kuin lenkille ja deitin myös näyttävän joltain.
Mies ja kävelytreffit - trollin aloitus vol 8429614832
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan vie nettituttua mihinkään hienoihin ravintoloihin? Eihän siinä kumpikaan vielä tiedä, onko yhtään kiinnostunut toisesta. Mies vie naisen ravintolaan silloin, kun on tosissaan kiinnostunut. Ensimmäisellä tapaamisella kahvit tai kävely ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. Ei kai nyt mitään romantiikkaa voi sellaiseen tapaamiseen liittää, kun ei ole toista vielä ikinä nähnytkään?
Tämä just, ap ei kylläkään kertonut onko kyse ekoista treffeistä nettitutun kanssa, mutta oletettavasti näin. Silloin ei voi valmiiksi tietää synkkaako oikeasti, ja jos ei, niin sehän on pelkästään kiusallista tuijottaa toista pöydän yli koko illallisen ajan. Kahvilla käynti tietysti ihan ok, mutta kövelytreffit on aina hyvä vaihtoehto Ja todellakin, romantiikan aika tulee myöhemmin, jos on tullakseen.
Nyt aloin miettiä, että oliko tämä trolli - voiko kukaan ihan oikeasti odottaa saavansa jotain ruusuja ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Mies ja kävelytreffit - trollin aloitus vol 8429614832
Sellaisia te low effort miehet olette aiheuttaneet
Minä vietän säännöllisesti aikaa sekä maaseudulla, että kaupungissa.
En tunne huutokauppakeisarin läskimiehen näköisiä miehiä, enkä sellaisia naisia. Ulkonäön perusteella eivät taida paljoa lenkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan vie nettituttua mihinkään hienoihin ravintoloihin? Eihän siinä kumpikaan vielä tiedä, onko yhtään kiinnostunut toisesta. Mies vie naisen ravintolaan silloin, kun on tosissaan kiinnostunut. Ensimmäisellä tapaamisella kahvit tai kävely ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. Ei kai nyt mitään romantiikkaa voi sellaiseen tapaamiseen liittää, kun ei ole toista vielä ikinä nähnytkään?
Kyllä minut on viety joka ikinen kerta kun olen treffeillä käynyt. En edes oikein ymmärrä että muunlaisia treffejä voisi olla... Nopeasti on kumppani löytynyt sen pari kertaa kun olen sellaista etsinyt. Miksi edes lähtisin treffeille sellaisen kanssa joka ei minusta ole sen illallisen vertaa kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä just, ap ei kylläkään kertonut onko kyse ekoista treffeistä nettitutun kanssa, mutta oletettavasti näin. Silloin ei voi valmiiksi tietää synkkaako oikeasti, ja jos ei, niin sehän on pelkästään kiusallista tuijottaa toista pöydän yli koko illallisen ajan. Kahvilla käynti tietysti ihan ok, mutta kövelytreffit on aina hyvä vaihtoehto Ja todellakin, romantiikan aika tulee myöhemmin, jos on tullakseen.
Nyt aloin miettiä, että oliko tämä trolli - voiko kukaan ihan oikeasti odottaa saavansa jotain ruusuja ekoilla treffeillä?
Ruusujen antaminen ekoilla treffeillä on ainakin hyvä tapa tehdä vaikutusta! Kukkiahan voi viedä ihan riippumatta siitä, minne on menossa treffeille. Ei tarvitse olla ravintola (itse en edes haluaisi ravintolaan ekoilla treffeillä sen enempää kuin lenkillekään - ainakaan heti tapaamisen alkuun)
Vierailija kirjoitti:
Minä vietän säännöllisesti aikaa sekä maaseudulla, että kaupungissa.
En tunne huutokauppakeisarin läskimiehen näköisiä miehiä, enkä sellaisia naisia. Ulkonäön perusteella eivät taida paljoa lenkkeillä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minut on viety joka ikinen kerta kun olen treffeillä käynyt. En edes oikein ymmärrä että muunlaisia treffejä voisi olla... Nopeasti on kumppani löytynyt sen pari kertaa kun olen sellaista etsinyt. Miksi edes lähtisin treffeille sellaisen kanssa joka ei minusta ole sen illallisen vertaa kiinnostunut?
Oletko käynyt treffeillä nettitutun kanssa, sellaisen jota et ole koskaan aikaisemmin tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt aloin mie
Ruusut, kun tunee on kivempia vastaanottaa. Ehkä hiukan limaista alkuun..riippuu hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta itse en lähtisi illalliselle täysin uuden ihmisen kanssa jo siitä syystä, että en tuntemattomasta voi etukäteen tietää, olenko ITSE kiinnostunut. En haluaisi haaskata minkään viiden ruokalajin äärellä valtavasti aikaa silloin, jos oikeasti mitään kemiaa, kipinää tai edes muunlaista yhteyttä toisen kanssa ei ole tai synnykään. Kokisin siis OMAN aikani haaskaukseksi illallistreffit. Menen sellaisille vasta kun jo tiedän, että haluan tapailla/seurustella. En myöskään halua ekoilla treffeillä syömään sen vuoksi, että jos minua jännittää, en pysty syömään, ja jos toinen osoittautuu kiinnostavaksi, menee ruokahalu jo sen kemian vuoksi. Toisaalta en myöskään halua tilannetta, että joku mauste tai muu tarttuu hampaisiin tms. Omasta mielestäni illallinen ensitreffeillä on kaikkea muuta kuin romanttinen ajatus - eikä minulle romanttiikka muutenkaan tule puitteista., vaan siitä, mitä kahden ihmisen välillä on. Näin ollen kävely tai vaikka R-kioskikahvi on oikean ihmisen kanssa tuhat kertaa romanttisempaa kuin kynttiläillallinen jonkun muun kanssa.
Tapasin yhtä puoleksi brasilialaista miestä joka sanoi että suomalaisen naisen on vaikea ottaa yllätyksiä vastaan, kuten suklaata (tuo muuten vaan) jne. Kai on hiukan kulttuurista kiinni. Ja ajoituksesta, haluaisin ruusut ja suklaata vasta tyyliin kun hiukan tiedetään ja ollaan ihastumassa. Lenkkitreffeille ehdoton no, drinkit mielummin tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomi on täynnä tollasia, eikä ne koe sitä arkeansa "harmaaksi". Niille mieluisat tavat viettää miehensä kanssa aikaa voi olla esim. yhdessä sieneen, marjametsään, pitkälle pyörälenkille jonka jälkeen saunaan jne. Kyläily ystävien ja ystäväpariskuntien kanssa on myös suosittu ajanviettotapa maakunnissa, siis ihmiset viettävät aikaa toistensa kodeissa ja kestitsevät vieraita.
Ei kannata suhtautua ylimielisesti muihin, ei sun city-QueenTalkPodcast-Finglish-elämä ole yhtään sen "hienompaa"...
Eikä ole sinunkaan tapasi. Molemmista asioista voi pitää, sekä siitä sienestyksestä että ravintoloista, itse asiassa sienestyshän kaupungeissa on hyvinkin keskiluokkainen harrastus. Kaupungissa asuvat sienestäjät hyvin usein ovat hyvätuloisia jotka haluavat ja pystyvät panostamaan hyvään ruokaan, sekä ravintoloissa että myös niistä itse poimituista sienistä tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi tosi kuuma, sinulle ei olisi mitään väliä millaiset treffit ja missä. Kaikki toissijainen kuten paikka ja ruoka ja juomat treffeillä on merkityksellistä vain silloin, kun treffikumppani ei vedä luontaisesti puoleensa.
Jos hirveästi on kuumetta, niin eikö silloin kannattaisi levätä?
"Ehkä jos ollaan nuoria ja kauniita. Taidataalailla vanhaa suomi-filmi fantasiaa Tauno Palon ja Ansa Ikosen kuumasta latoromanssista. Kyllä maaseudulla asuu Huutokauppakeisarien tapaisia "white trash isäntiä ja emäntiä", jossa nainen muistuttaa enemmän just tuvan tanttaa kaulimen kanssa. Vrt hyvin pukeutunut city-ihminen joka vaikka meikkaa jne.köy salilla ja huolehtii ulkonäöstään, sekä haluaa enemmän ravintola-treffeille kuin lenkille ja deitin myös näyttävän joltain."
Eiköhän nykyään olla lähinnä nuoria ja li havia?
Minä en pidä ruusuja heti alkuunkaan ollenkaan limaisina. Ihmiset on erilaisia, ja minä menisin mieluummin esim. pikku piknikille kukkien kanssa kuin illalliselle ns. hienoon ravintolaan.
Unohdatte myös sen, että toisille esim. luonto ja taide on paljon mieluisammat elementit, kuin illallisravintolat. Ei ole kyse mistään "harmaudesta" vs. ei-harmaudesta. Voisinhan minäkin alkaa arvostelemaan päästä varpaisiin puunattua pintaliitäjää sieluttoman oloiseksi, mutta annan vaan heidän olla sellaisia kuin ovat. Kavereissakin on joitain tuollaisia (QueenTalk-podcast todellakin kuunneltu) ja jätän osan illanviettokutsuista väliin, kun en vaan nauti sellaisesta vibestä. Eikä tämä todellakaan tarkoita, että eläisin jotenkin "harmaasti". Lenkkeilen kyllä, mutta mitään college-housuja tai Adidas-leggingsejä en todellakaan omista - enkä myöskään laittaisi ikinä tekoripsiä tai blingejä kynsiä..
Eipä noista vaihtoehdoista kumpikaan ole mitenkään uniikki tai erityinen. Ravintolailta jopa se stereotyyppisempi. Kävelytreffien päätteeksi mennään yleensä johonkin istumaan ja nauttimaan virvokkeita, jäätelöä tai jotain.
Ehdotus on ehdotus, ei määräys. Voit itse esittää oman ehdotuksesi.