Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuin kävelytreffeihin, vaikka salaa haaveilin romanttisesti illallisesta hienossa ravintolassa

Vierailija
06.09.2025 |

Kynttilöitä, ruusuja, mies ottaisi takkini ja maksaisi laskun... 

Jotenkin en osannut kuitenkaan kieltäytyä ja nyt harmittaa. Sisimmässäni kai jotenkin en usko ansaitsevani muuta kuin kävelyn tai kupin kahvia. 

Miten osaisin torjua miehen nätisti? Tämä juttu ei vain tunnu hyvältä. 

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sinulle on tärkeämpää, se, mitä treffeillä tehdään, vai se ihminen, kenen kanssa menet treffeille?

Varmana ihminen on tärkeää mutta eka tapaaminen kertoo suhteen alusta aika paljon ja how to set the tone. 

Ehkä jotkut naiset ovat harmaata arkea rakastavia lenkki-naisia ja pyytävät vaikka pesemään pyykkiä ekoilla deiteillä. Good for them.

Kyllä Suomi on täynnä tollasia, eikä ne koe sitä arkeansa "harmaaksi". Niille mieluisat tavat viettää miehensä kanssa aikaa voi olla esim. yhdessä sieneen, marjametsään, pitkälle pyörälenkille jonka jälkeen saunaan jne. Kyläily ystävien ja ystäväpariskuntien kanssa on myös suosittu ajanviettotapa maakunnissa, siis ihmiset viettävät aikaa toistensa kodeissa ja kestitsevät vieraita.

Eikä ole sinunkaan tapasi. Molemmista asioista voi pitää, sekä siitä sienestyksestä että ravintoloista, itse asiassa sienestyshän kaupungeissa on hyvinkin keskiluokkainen harrastus. Kaupungissa asuvat sienestäjät hyvin usein ovat hyvätuloisia jotka haluavat ja pystyvät panostamaan hyvään ruokaan, sekä ravintoloissa että myös niistä itse poimituista sienistä tehtynä. 

Luit huonosti. Oli vastaus nimenomaan tuolle joka kirjoitti QueenTalk-tyyppisestä MINDSETISTÄ finglishiä, ei mikään julistus kaupunkilaiset vs. maalaiset... vaan nimenomaan tietyn tyypisten ihmisten kuvaus, ei asuinpaikan.

Niin kaupungissa kuin maallakin asuu tietysti eri tyylisiä ihmisiä erilaisine piireineen, se on selvä. Tässä verrattiin nimenomaan sitä tietyn tyyppistä city-QueenTalk-finglish-porukkaa ja vanhanaikaisempaa elämää maalla viettävää porukkaa. Jälkimmäinen porukka käy tietysti myös ravintoloissa silloin kun kaupunkiin menee, Suomessa ja ulkomailla.

Vierailija
122/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne ruusut laitetaan treffien ajaksi?

Mies antoi kukkia lahjaksi ensitreffeillä, joten ravintolan tarjoilija oli ystävällinen ja toi pöytäämme maljakon. :) En osaa sanoa onko kuinka yleinen tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurintytöille tarjotaan kävelytreffejä ja taskusta pastilli. Näyttäville naisille illallistreffejä samppanjalla. 

Naista kunnioittava herrasmies tarjoaa, tuo kukkia, pitää hyvänä, osaa kuunnella ja keskustella sivistäviä - onneksi oma mies on sellainen ja minä ihan tavallinen naapurintyttö. 

Vierailija
124/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän naisen ulkoilutreffeille juuri siksi, että se karsii kaltaisesi lokit pois. Oletat, että olet maailman keskipiste ja että sinua passataan sekä tarjotaan hieno ja kallis illallinen, vaikka mies ei jumalauta edes tunne sua. Ventovieraan siis tahdot jalkojesi eteen matelemaan. Ei kiitos. Illallisten aika on myöhemmin. Pidän henkisesti tasokkaista naisista.

Vierailija
125/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sinulle on tärkeämpää, se, mitä treffeillä tehdään, vai se ihminen, kenen kanssa menet treffeille?

Varmana ihminen on tärkeää mutta eka tapaaminen kertoo suhteen alusta aika paljon ja how to set the tone. 

Ehkä jotkut naiset ovat harmaata arkea rakastavia lenkki-naisia ja pyytävät vaikka pesemään pyykkiä ekoilla deiteillä. Good for them.

Eikö saisi olla harmaata arkea rakastava? Elämä nyt kuitenkin on suurimmaksi osaksi harmaata arkea.

Olen käynyt saman miehen kanssa sekä kävelytreffeillä että romanttisilla ravintolatreffeillä. Ekat treffit eivät olleet ravintolassa.

Kävelytreffien päätteeksi voi mennä johonkin romanttiseen paikkaan vaikka lasilliselle tai m

Riippuu nyt mitä ajatellaan treffeiksi. En nyt itse miellä, että vielä täysin tuntemattomaan ihmisen ensitutustumisen tarvitsisi tarkoittaa varsinaisia treffejä, kun mistään romantiikasta ei edes ole mitään takuita vielä. Minä ajattelen, että turha sitä vielä ensimmäisellä näkemisellä on ladata kauheasti painetta. Ei sinne toki pieruverkkareissa ole mikään pakko mennä, aivan kuin se olisi sitten se ainoa toinen vaihtoehto. Itse esim. en kulje kaupungilla koskaan pieruissa, vaan sinnekin vähän panostan. 

Se on silti se ainutkertaisen ensivaikutelman antaminen. Toki kalliin ravintolan ja kivenpotkiskelu-kävelylenkin väliltä löytynee monia muitakin vaihtoehtoja, ettei ne kalliit ravintolatreffit ole ainoa vaihtoehto kävelytreffeille.

Olen ollut jo huonoissa suhteissa, niin kyllä nykyään kiinnitän huomiota siihen, että mitä toinen ehdottaa treffitekemiseksi. Jos on "ihan sama, päätä sä" tai kävelylenkki, niin en mene.

Vierailija
126/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia naisia on monenlaisia. Jotkut saavat rahaa, jotkut ilmaisia aterioita...

Jotkut kukkasia, jotkut taksimatkoja...

Varsinkin taksimatka kotiin aamuyöllä on arvostuksen merkki

Vierailija
127/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee taas suomalaisten naisten tason.

Vierailija
128/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän naisen ulkoilutreffeille juuri siksi, että se karsii kaltaisesi lokit pois. Oletat, että olet maailman keskipiste ja että sinua passataan sekä tarjotaan hieno ja kallis illallinen, vaikka mies ei jumalauta edes tunne sua. Ventovieraan siis tahdot jalkojesi eteen matelemaan. Ei kiitos. Illallisten aika on myöhemmin. Pidän henkisesti tasokkaista naisista.

Ja minä karsin sinut pois sillä, että en lähde ulkoilutreffeille... Molemmat tyytyväisiä!

Vierailija
129/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä karsin sinut pois sillä, että en lähde ulkoilutreffeille... Molemmat tyytyväisiä!

Miksi alapeukut? Tuohan on voitto molemmille! 

Vierailija
130/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Jokos tulet, Allu tuonne toiseen keskusteluun laittamaan niitä keskustelujasi joissa nainen ghostaa? Vai vieläkö pihiset kiukusta?

Yhä olen valmis auttamaan sinua naisten kanssa keskustelussa kunhan vain näkisin ne keskustelut ja voisin katsella että missä menee vikaan. 

Ei ole allusta kyse vaan geneerinen ylilaudan jonne tuossa hakee toistolla huomiota.

Vierailija
131/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illallisten aika on myöhemmin? Tarkoitatko ei koskaan? Jos olet parisuhteessa ja menette ravintolaan syömään, niin odotatko silloinkin että molemmat maksavat omansa?

Vierailija
132/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämemajavat taas käyneet kierroksilla!:D

Vierailija
133/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapunkissa ;)

Vierailija
134/134 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos nämä samaa genreä kuin merimursut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi