Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ Kultainen 60-luku vko16 *~

09.04.2007 |

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Isotikru

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia: Ok. Salaisuutta varjeli siis Hope. Ja tiedätkö mitä, vaikka minäkin aina höpisen siitä prinssistä, niin IHAN SAMA kumman saisin, kun vaan vauvan saisin. Mutta kyllähän sen kaikki sanomattakin tietää..

Mukavaa päivän jatkoa. Menen jatkamaan ulkoilua!!

wemppa

Vierailija
62/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjoille. Niin, kierto varmaan meni jollain lailla sekaisin, ja menkatkin saattaa km:n jälkeen odotuttaa itseään.

wemppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko olla 13-vuotiaana ja niistä piti repiä kumilaput irti pohjista, niin että niillä pystyi luistelemaan ja kengät olivat käyttökelpoiset korkeintaan kuukauden, kun puupohjat kuluivat puhki.

Se nuoruusmuisteloista, puukkarit ei varmaan sovi ihan pihaleikkikengiksi nelivuotiaalle, mutta " kauppareissukengiksi" varmasti ja onhan se kiinni lapsestakin. Kokemusta ei siis kyllä ole, kunhan höpöttelen sunnuntain ratoksi.

Pinkerton, sulla alkaa olla ihan valmista vauvaa siellä vatsassa, mutta eikö se ollut niin, että sun aikaisemmat ovat menneet ihan reilusti yliaikaiseksi?

Kiitokset kovasti kaikille kannustuksesta, tuhrua ei ole tullut enää ja napukka on pysynyt aika lailla " kovana" , muuten olo on ajoittain edelleen sellainen, että kuukautiset alkavat.

Vierailija
64/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä peukutan sulle huomiseen testaukseen ihan kamalan paljon!!!

wemppa

Vierailija
65/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeinpa muistit, yli on lapsoset menneet... Tuntuu hullulta, että kahden viikon kuluttua saisi syntyä, neljän viikon kuluttua " umpeutuu vuokrasopimus" ja vasta kuuden (siis kuuden!!) viikon kuluttua tapahtuu jotain, jos kaikki menee vanhalla kaavalla. ÄH!

Hyvä että tuhru pois. Menkkatunne voi olla joko sitä itteään tai sitten sitä toista itteään ;) Se on aika hämäävää..... mutta testin jälkeen oomme viisaampia (ja toivottavasti super-onnellisia!)

Minulla pari tuntia itelleni, lämmitän saunan ja lepään. Kuinkahan vallan osaan olla ;)

Vierailija
66/108 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein litran pullataikinan ensi viikonlopun synttärijuhlia varten ja nyt niitä sitten paistelen. Päivällä oli niin kaunis ilma ettei malttanut silloin pullia paistaa. Nyt on sitten taas niin vellova olo. Tiedä sitten kuinka olisi ollut parempi. Aamut ovat tosi hyviä,tuskin edes tiedän olevani raskaana.

Ankkis,hyvältä kuulostaa tuo nipukka-juttu. Siitä minäkin mökillä aloin pikkuhiljaa epäilemään raskautta. Mulla tuo nipukka " avautui" ennen menkkoja muutaman päivän etuajassa ja tässä kierrossa pysyi kovana ja suht ylhäällä. Peukkuja sulle valtavasti.

Ani,mullakin tämä kuuman saunan " oire" on ollut myös noissa km:ssa. Eka raskaudessa kysyin asiaa lääkäriltä ja hän sanoi että se liittyy verenpaineen muutokseen. Mulla on normaalisti tosi alhainen verenpaine,eikä se raskauksien aikana ole huimasti noussut.

Nyt on pakko mennä ettei viimeinen pellillinen pala.

-pietu-

Vierailija
67/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään uutta näin aamutuimaan, puukkareita oon kuluttanut aivan samoin :) Voi nuoruus :) O tempora, o mores! (vai miten se meni)

Tänään neuvolalääkäri. Voi kuinka toivon, että kuulisin ne taianomaiset sanat: " Täällä on kypsymistä jo tapahtunut ja..." eikä " Kiinni on ja pysyy." . PÖH.

Tämä on vähän kuin täti ja ja alkuraskauden oireet jne. Kaikki voi kuvitella ja uskoa tapahtuvan muille, raskauden alkuvuodot, ihmeraskautumiset yms. Niin ne muut synnyttää kolmosen aiemmin, synnytys on nopeampi ja kaikkea. Mutta en minä. Minä kärvistelen yliaikaiseksi ja synnytys on pitkä kuin nälkävuosi ja lapsi nelikiloinen. Jah, jah. Ei varmaan tarvisi narista, kun kaikki on kuitenkin aina mennyt hyvin ja mitään radikaalia ei ole tapahtunut. Ja lapset olen saanut. Tuntuu vain, että se kolmonen menisi helpommin vaunuissa kuin mahassa jo nyt. Ei voi/jaksa/taivu lasten kanssa touhuamaan, siivous (tavaroiden järjestys, lattialta keruu) on yhtä hel***tiä, ei taivu touhuamaan puutarhassa ja ylipäänsä tämän melonin raahaus alkaa jurppia.

Oma napa loisti tässäkin viestissä :) Toivottavasti sen loisto ei sokaise ketään ;)

Vierailija
68/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun aamuinen testi oli kyllä ihan kertakaikkisen nega :(

Lääkäri sanoi, että voi yrittää uudestaan heti seuraavassa kierrossa, mutta täytyy miettiä tässä tätiä odotellessa.

Pinkerton, koita jaksaa. Ehkä elämä on helpompaa kun asettaa maalin suoraan sinne kuuden viikon päähän. Sitten voi yllättyä iloisesti, jos jotain tapahtuukin aikaisemmin.

Vierailija
69/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas salaretkellä netissä työaikana, kun oli pakko tulla lukemaan uutisesi. Kiitos onnitteluista, enemmän kuin mieluusti olisin minäkin onnitellut sinua!! Mutta senhän sinä tiedätkin.

Vierailija
70/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lomapäivää sattui ainakin kelien puolesta hienoon saumaan! Voisin taas ihan tottua näihin vajaisiin viikkoihin ja 5 pv töissä tuntuu ikuisuudelta.. No, kesälomaa odotellessa : )

Ankkikselle pahoittelut! Melkein uskalsin jo toivoa, että kevätaurinko saisi hymyillä uudelle plussalle kultaisissa tänä aamuna..

Ja Pietu oli leiponut pullaa! Tänne asti tuli tuoksut ja vesi kielellä haaveilen ihanasta kahvihetkestä!

Pinkertonille jaksuja, toivotaan että loppuraskaus sujuisi mahdollisimman " keveissä" merkeissä. Itsekin odottelin kolmosta yliajalle ja nelikiloinenhan sieltä tuli.. No, synnytys tosiaan meni nopeesti, oli tulla tyttö hissiin :P

Emmi; sulle ja Tiinuskalle vilkutukset!!

Wempalle onnittelut, kevään lapsi sinäkin!

Nyt pihalle kukkamaata kuopsuttelemaan!

walo

Vierailija
71/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaiklle, jotka toivottelitte tervetulleksi. Vaikka olen ehtinyt lukemaan vain tämän yhden ketjun, alatte tuntua jo ihan tutuilta.

Viime viikon keskiviikko ja todennäköinen ovulaatiopäivä sitten tuli ja meni. Ukkokulta suostui touhuihin kanssani ensimmäisenä iltana erittäin väkinäisesti mutta toisena iltana yllättävänkin kiihkeästi. Kaippa tuo oli tullut siihen tulokseen, että jos tässä nyt aiotaan yrittää, niin otetaan sitten yrityksestä kaikki ilo irti. Masennukseni ja huonosti nukutut yöt kun tuossa pimeimmän talven aikaan veivät minun haluni niin vähäisiksi, että muuta ehkäisyä ei olisi enää edes tarvinnut. Vaan enpä oikein tiennyt, että itkeäkö vaiko nauraa, kun hän marttyyrin elein selitti minulle, että ei hän halua rakastella, kun minä haluan häntä vain hänen siittiöidensä vuoksi! Ensin valittaa, kun seksiä ei heru ja sitten kun minä, kiitos hormooneiden, käyn niin kuumana, että tekee mieli miehen kimppuun loikata heti kun lapset illalla saa nukkumaan, niin sitten sekään ei kelpaa. Asia onneksi korjaantui loppuviikolla ja vaikka asiasta ei ole kauheasti ehditty puhumaan, on jotenkin sellainen tunne, että ehkä hänkin jollain tasolla toivoo positiivista lopputulosta. Eipä kai tuota nyt muuten olisi ihan luonnonmenetelmällä saanut niistä siimahännistään luopumaan.

Lyhyesti kommenttia teille muillekin:

vm69: Toivottavasti finni ei ole tätivaroitus. Minulla molemmissa raskauksissa on iho ollut kuin murrosikäisellä!

Pietu: Onnea odotukseen. Muistan itse ekasta raskaudesta kun kävimme alkuraskauden ultrassa. Se pieni sydämen syke oli niin suuri helpotus. Eka raskauteni alkoi heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja syy ultraan menoon oli se, että en kertakaikkiaan uskonut olevani raskaana! Minulla ei ollut siinä vaiheessa mitään muita oireita kuin testin näyttämä plussa ja poissa olevat mensut.

Ani-67: Onnea työnhakuun. Toivottavasti plussaat molemmissa ;-)

Emmi: Onnittelut uudelle äidille. Olin itse saman ikäinen kuin sinä, kun sain esikoisemme. Minusta tuntui, että äidiksi tuleminen nuorensi minua. Ainakin huomasin, että äiti-lapsi-kerhoissa tulin sujuvasti juttuun itseäni 15 vuotta nuorempien ihmisten kanssa.

Sonjaemma: Tämä sopimus " annetaan mahdollisuus vauvalle heinäkuun loppun asti" on tietysti aikamoista pelaamista minulta. Tiedän mieneni olevan luonteeltaan uhkapeluri, joten vain tälläisellä houkuttimella sain hänet mukaan yritykseen. Heinäkuun lopussa tulemme taatusti vielä neuvottelemaan asiasta. Ehkä yksi syy ajoitukseen on se, että minun pitäisi palata vanhaan työhöni takaisin vuoden vaihteessa ja jotenkin tuntuisi kaikkia kohtaan reilummalta, että tämä lisääntymisasia olisi järjestyksessä siihen mennessä.

Salome: En huomannut, että olisit tähän ketjuun kirjoittanut. Ketjun alun tietojen mukaan vaikutat olevan aika samassa tilanteessa kuin minä. Millä sinä olet saanut miehesi pään käännettyä, vai onko hänellä vielä oma pää?

Nyt täytyy lopettaa. Työt odottelevat tekijäänsä. Teen siis satunnaisia juttukeikkoja, vaikka hoitovapaalla olenkin. Pöydällä odottaa pino papereita oikolukemistaan ja dead line oli jo perjantaina.

t. Ullrike

Vierailija
72/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ankkis, pahoitteluni negasta!! Olin varma, että se oli nyt sun vuoro kertoa plussauutisia. En tiedä mitä lohdutuksen sanoja voisin sanoa..

Pietun pullantuoksu tosiaan tuli tänne asti :) Ihan täytyisi ottaa itseään niskasta kiinni ja tarttua moiseen hommaan itsekin. Kiva että jaksoit leipoa pahasta olosta huolimatta. En olis muuten muistanutkaan tuota saunaoiretta jollet olisi ottanut asiaa puheeksi. Se oli jännä tunne otsalla... se kuumuus. Ei voinut minuuttia kauempaa löylyssä istua. Mulla myös normaalisti alhainen verenpaine, joten syykin lienee sitten siinä. Mutta se meni kyllä ohi, eli löylyistä pääset taas jossain vaiheessa nauttimaan :))

Pinkertonille toivon jaksuja viimeisille viikoille. Ei kait ole kirkossa kuulutettu, että tämäkin beibi menisi yliaikaiseksi. tta kuten Ankkis sanoi, että jos varaudut sinne kuuden viikon päähän, niin nopeampi lähtö synnärille onkin iloinen yllätys :))

Wempalle hyvät synttäripäivän onnittelut :) Eiks se ollutkin se kolkyt ja risat mitä mittariin tuli ;)) Ei vaiskaan... mä ainakin olen aina ylpeenä kertonut oman ikäni... oli se sitten 25 tai 39 :))

Walolla ei tosiaan olisi vapaat voineet paremmille keleille osua :) On se maan tuoksu ihana näin keväällä kun sitä pääsee tonkimaan :))

Mites Senniina sinä voit?? Toivottavasti sait viikonlopun aikana nukuttua. :))

Ja missäs on Elsamarja.. huhuu!!!! Toivottavasti et ole hukkunut töiden alle... :)

Oma olo on yhtä valitusta :( se on nimittäin paha. En tarkoita fyysisesti vaan henkisesti. Olen ollut eilen ja tänään ihan down. En tiedä onko se jotain kevätväsymystä (fyysisesti mua ei väsytä) tai alkavaa neljänkympin kriisiä. Olen havahtunut siihen etten tiedä mitä haluan ja mikä itseasiassa on huonosti. Toisaalta haluan takaisin töihin, kuitenkin haluaisin olla vielä kotona. Vauvaa haluan enemmän kuin mitään muuta, ja sen haaveen toteutumattomuus tekee kaikkein kipeintä mun sisällä.

NO onneksi olette te täällä kenelle voin itseäni purkaa.. KIITOS siitä. :)

Palailen taas!!

ANI

Vierailija
73/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis; pahoittelut negasta!

Ankkis, Walo ja Ani; juu, minä olen henkisesti valmistautunut ja alistunut ajatukselle, että vauva syntyy vasta melkein kesäkuussa. Tavallaan " oma asettamani LA" on 28.5. Siinä on pari viikkoa ekstraa.... Mutta kun tämä arki on hankalaa tämän mahan kanssa, niin aina sitä toivoo....

Ani; mä olen huomannut hiukan samoja aatoksia itsellä. Tai ei _juuri_nyt_ mutta syksystä ja aiemmin tänä vuonna oli sellaista epämääräistä " pahoinvointia" . Tavallaan hain sitä, mitä haluan ja mietin kovasti, voiko tähän-mitä-on tyytyä ja mitkä ovat elämäni ambitiot ja mikä olisi minulle sellainen harraste tai mielenkiinnon kohde, että sitä intohimoisesti tekisin.

puhelin...

Vierailija
74/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille Ja miehelle oikein paljon onnea Tiinuskan johdosta!

Nyt se on Emmilla arki alkanut. Eikös olekkin ihanaa vaikka joskus tuntuukin ettei ihan jaksa herätä keskellä yötä:)Sinulla olikin aikamoinen synnytys. Sait ainakin kokea sen ja myöskin sait Tiinuskan heti rinnalle synnyttyä. minulta se jäi kokematta ja sekös aina välillä harmittaa:(

Meillä ollaan alettu lähestyä sellaista päivärytmiä joskin aina välillä poiketaan siitä ja paljon:) Kyllä se vaan on niin ihana mussukka ja se tuoksu (löyhyttää vauvan tuoksua sinne teille kultaiset). Poika syö hyvin ja kasvaa kovaa vauhtia on jo saanut sellaiset mitat mitä moni vauva on jo syntyessään 3820g ja 53 cm. Meillä oli ristiäiset viikonloppuna, voi kyllä se on ihana kun on mummoja jotka hoitivat kaikki järjestelyt:)

Nyt kiirehdin tuonne ulos kun on niin mukavan keväinen ilma. Kaikille teille kultaiset olkaattekin sitten missä vaiheessa tahansa oikein paljon Peukutuksia ja Onnea!

Teti ja poika 2kk

Vierailija
75/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kiitos ymmärryksestä.. veit jalat... eikun sanat suustani :) Sehän tässä kaikkein eniten ottaa aivoon kun ei osaa tarkemmin määritellä (itselleen tai ääneen) että MIKÄ mättää!! Yksi on tosiaan tuo harrastusten puute, joku sellainen mihin tosiaan intohimoisesti paneutuisi, ilman tietenkään että perhe siitä kärsii. Yksi syy tähän pahaan olooni on " arkinen" yksinäisyys. Muutimme viime kesänä tänne suunnalle Suomea ja kaikki tutut jäi tuonne etelään. Tykkään kovasti olla tytön kanssa kotona, ja esikkokin tykkää että olen kotona kun hän tulee koulusta kotiin. Mutta tämä pihapiiri alkaa olla niin ahdistava (vaikka ihana onkin keinuineen ja hiekkakeitaineen). Kun ei tunne ketään ei ole mitään minne mennä turisemaan ja tyttö leikkimään. Kerhossa kävimme ennen muuttoa, täällä se lähteminen on ollut vaikeeta. Että tämmöstä marinaa... taitaa olla nelikymppisen kotiäidin kriisiä..

Ullrike: hyvä että sait miehen innostumaan peleistä ;) Samaa olen kuule itsekin miettinyt, että kun itse on " himokkaana" niin miestä saa jonkun aikaa houkuttelemalla houkutella.. Ei niistä ota selvää.. HUH! No, toivottavasti tärppi olisi käynyt heti ensiyrittämällä :))

Ja Teti kävi moikkaan kera potran poitsun :) Istun nenä kiinni ruudussa ja yritän epätoivoisesti metsästää lähettämääsi vauvatuoksua. Sehän tätä depisoloa tietty parantaakin :) Ihanaa että teillä on alkanut rytmi löytyä ja poika kasvaa. Hyviä vaunuilureissuja.. näillä keleillä kelpaa lykkiä :)

Taas mä meen...

ANI

Vierailija
76/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: Sun aatokset tuntuu kyllä kovin tutuilta... välillä sitä on aina totaalisen hukassa sen kanssa, mitä haluaa ja sitten ahdistaa.

Pinkerton: Sun ahistus ison mahan kanssa tuntuu myös hyvin tutulta. Minulla kummatkin raskaudet on mennyt todella reippasti yli la:n - ja ne viimeiset rv:t tuntuu pitkiltä kuin nälkävuosi.

Olen joskus miettinyt, että miksi yleensä pitää antaa mitään yhtä päivämäärää, eikö voisi sanoa, että lapsesi syntyy todennäköisimmin näiden neljän viikon aikana (rv 38-42).

ON: Tänään kp 32/n. 32. Ei menkoista vielä tietoakaan. Välillä tuntuu, että olisi menkat alkamassa, sitten taas kaikki sellaiset oireet häviää. En tiedä, onko pelkkää kuvittelua, mutta välillä tuntuu, että rinnat aristaa. Olen malttanut vielä olla testaamatta, mutta tänään taidan sen tehdä... Järki sanoo, että en todennäköisesti ole raskaana, mutta ainahan on toivoa niin kauan kun ei ole tehnyt negatestiä tai täti tullut.

Nyt täytyy jatkaa töitä... Täällä minä huono ihminen töistä kirjoittelen, tulipas sekin paljastettua. =)

Vierailija
77/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset unihiekkakyselyistä! Ei ole näkynyt nukkumattia hiekkapusseineen:-( Tilanne alkaa olla aika kehno, ellei pian ala uni tulemaan. Muuten kaikki ok, Ernesti voi hyvin eikä muutakaan fyysistä vaivaa ole närästystä ja nilkkojen turvotusta lukuunottamatta. Niitten kanssa pystyy kuitenkin elämään. Yleensä olen saanut illalla hyvin unta ja herännyt aamuyöstä, mutta nyt ei tule uni illallakaan. Ei edes päikkäreitä pysty vetämään, kun uni ei vaan tule.

Lähdin tänään töistä 15 maissa pois, kun en enää jaksanut olla siellä. Kotimatkalla joku s:tanan tunari ajoi liikenneympyrästä moottoritielle menevää ramppia mua vastaan!! Arvatkaa säikähdinkö ja tuli kyllä itkukin säikähdyksestä. En edes ehtinyt rekkaria kattomaan, enkä keskaria näyttämään, kun tilanne tuli ja meni niin nopeesti. Kuskin kartturi oli satavarmaan kännissä, kuskikin tod.näk. Just tollasten kusipäitten takia en haluais kolaria ajaa!

Pahoittelut Ankkikselle negasta:-( Anille myötätunnonosoitus, minähän sitä yksinäisyyskeskustelua joskus vuorotteluvapaan aikana virittelin myös. Kaikille muillekin kaikkea hyvää. Minä menen nyt peiton alle.

Vierailija
78/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettämään Wm:lle ison ison synttärihalin ja onnea ja sitten

ison myötätulohalin Ankkikselle negan testaamisesta!!

Senniina mä kerron sille mun parhalle kamulleni (nukkumatille) että vois jättää mut ja Pietun hetkeks rauhaan ja vois ajella sinisellä autollaan sun luoksesi !!

Pietu oli ollut reipas ja leiponut pullaa, upeeta !! Millainen on olotila näin alkavalla viikolla ?

Peltimetsuri tuu heti kertoo testitulos, laitan täältä plussatuulia tulemaan !!

Ani mä ymmärrän sua tosi hyvin, silloin aikoinaan kun olin kuopusten kanssa kotona mulla oli samanlaiset fiilikset ja sitten kehitin ihan omaks jutuks iltaopiskelun josta sitten valmistuinkin tähän nykyiseen ammattiini. Jaksuhaleja, koeta nyt vaan rohkeesti sieltä käsin lähteä kerhoihin ym juttuihin että saa sosiaalisia kontakteja !!

Tiedän joo että helpommin sanottu kun tehty mutta ei sulla ole mitään menetettävääkään, päinvastoin !!

Tetillä ihanaa vauva-arkea !! Vilkutuksia !!

Pinkerton usko pois se vaava voi hyvinkin tälläkertaa tulla ihan ajoissa, jaksuja olotilan kanssa !!

Ulrike oli saanut oviksen hyödynnettyä , ens viikolla päästään sun kanssa piinailemaan... toivotaan että olisi tärpännyt !!

Nyt jatkan taas töitä ja matka jatkuu.. tulin vaan tänne toimistolle safkikselle !!

Isotikru

Vierailija
79/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wempalle,reilu kolmekymppiselle halausonnittelut! Komean sään sait lahjaksi. Meillä varjossa +21 astetta joten ei voi valittaa.

Senniina toivottavasti saat edes nyt iltapäivällä nukuttua. Itse olen kuin " sinne ammuttu karhu" jos en saa kunnolla nukuttua.

Ani voi kun voisi jotenkin auttaa sinua tuon " mökkihöperyyden" kanssa. Joku kiva harrastus olisi kyllä hyvä mutta mikä? Sama mullakin kun ei ole tässä kaupungissa kuin työkavereita ja me ei töiden ulkopuolella juurikaan tavata,poikkeuksena joku saunailta ja niissä olen tosi huono käymään. Yhtään hyvä juttukaveria ei täällä ole. Lenkilläkin saan seuraa itsestäni tai miehestä. Onneksi on tuo työ. Hei,haitko sitä työtä? Sehän olisi varmistus aika monelle asialle,toivon niin.

Minun piti käydä tuon alapään kutinan takia lääkärissä kun alkoi huolettaa. Niinpä,yllätys,ensimmäinen hiiva pukkasi päälle. Kaikki mukavat uudet asiat tulevat sitten tämän raskauden aikana koettua. Huono-olo jatkuu mutta ei ehkä enää ihan niin voimakkaana,tulee aaltoina,välillä olo ihan ok,välillä on pakko mennä pitkäkseen.

Leipomiset jatkuu,nyt uunissa on kakkupohja ja toinen odottaa uuniin menoa. Meinasin tehdä pakkaseen valmiiksi. Huomenna olisi vielä mokkapalojen vuoro. Siis meidän neiti kutsui 18 kaveria joista 9 on luokkakavereita ja loput tämän kadun lapsia. On muuyen perjantai-iltana meteliä talossa. No niinhän se oli viime vuonnakin ja kaikki meni hyvin. Launataina tulevat kummit ja muut vanhukset.

Nyt on mentävä pelastamaan kakku.

-pietu-

Vierailija
80/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä unohdin sanoa peltimetsurille onnea testaukseen. Täytyy tulla illalla kurkkaamaan josko olisit testannut.

-pietu-