Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ Kultainen 60-luku vko16 *~

09.04.2007 |

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Isotikru

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tullut paljon tekstiä !! Tetin kuulumisia oli kiva lukea, tetille vielä haluan sanoa, että seuraava vauveli syntyy sitten alateitse :-)) Mutta ihan oikeasti, ymmärrän, että mielessä on harmitus, kun jäi synnytys ' tavallaan kokematta' mutta tärkeintähän on, että poitsu saatiin maailmaan ja molemmat äiti ja vauva ovat hyvissä voimissa.

Wempuskalle onnea onnea onnea .. !!!

Täällä tämä oma olo tuntuu ' todella' nuorekkaalta juuri nyt, valvottu yö takana tai oikeastaan viimoiset kaksi päivää olleet kränä kränää, mutta ollaan koitettu kunnialla hoitaa tehtävä. Kyllä olen näiden päivien aikana oppinut ymmärtämään koliikki vauvojen vanhempia .. Meillä on varmaan ollut masuvaivaa, ja siksi pikkuinen on valvottanut, ja vähän itkeskellytkin, mutta kaikesta selvitään. Eilen mentiin ensimmäisen kerran vaunujen kera partsille ja pidin siellä vajaan tunnin. Meillehän kättäriltä sanottiin, ettei kannata viedä pikkuista ulos, kuin vasta yli 3vkoisena, kun oli niin pieni, mutta viime viikolla oli painoa tullut paljon, joten saatiin lupa aloittaa parvekkeella oleskelu, jos ilma on lämmin. No tällä viikolla tehdään ensimmäinen vaunumatka, jos ilmat sen sallivat.

Mutta ihana tuo tiinuska on, olen aivan rakastuneessa mielentilassa edelleen, ja katsellaan tyttöä ja ihmetellään, onko tuo ihan oikeasti meidän oma nyytti :-))

Meillä aukesi eilen pelikentätkin ;-)) Heh, mä kun luulin, että ei jaksa, ei kiinnosta, hormonit sekaisin jne .. Mutta mitä vielä, tuntuu, että hormonit on sekaisin toiseen ääripäähän ;-)) Niin eihän me voitu pelailla ihan perinteistä, kun on tuota jälkivuotakin, mutta kyllä sitä keinot keksii ... Ja väsymyksestä ei ollut tietoakaan.

Kurjaa tuo Levinian ' hematooma' loppuuko tuo vuoto jossakin vaiheessa, vai onko sitä koko raskauden ajan ? Onneksi Hopella kaikki hyvin !!!

Ja Pietu koita jaksella tuon hiivan kanssa, se on kurja vaiva. Mulla oli myöskin sitä hiivaa, mutta onneksi niin mietona, että ilman lääkkeitä hoitui, raskauden aikana.

Mistäs anin tukka oli tullut kipeäksi viikonloppuna ;-)) Tuli ihan grillin luona istumisen takia ? No hyväähän sitä tekee välillä istuskellakin ja tuulettaa !!!

Ja tuleeko illalla plussa uutisia !!!???

ankkikselle-syvät pahoittelut, todella kurjaa, mutta kannustan jatkamaan ensi kierrosta, vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan !!! Jaksuja !!!

Muuten tiina todellakin imee kaikki kilot pois, paino putoaa humisten, nyt on +10kg jäjellä eli 67kg näyttää vaaka. Ennen synnytystä painoin 82kg ja viikko sen jälkeen oli pudonnut 13kg, saas nähdä miten kovassa nämä 10kg on.

Nyt suihkuun kun tyttökin nukkuu, että jaksaa taas heilua ensi yönä :-))

t. emmi + tiina 12pv

Vierailija
82/108 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teti kävi tervehtimässä. Hieno juttu, vilkutukset ihanaan vauva-arkeen ja pikkuiselle poitsulle. Ihania päiviä on kyllä ollut vaunuja työnnellä, aurinkoa ja lämmintä.

Senniinalle toivotan kauniita unia sinne peiton alle, saisitpa edes vähän levättyä. Hienoa kuitenkin että Ernestillä kaikki hyvin.

Peltimetsurilla jännät paikat! Toivottavasti saamme plussauutisia Kultaisiin. Peukutan täällä niin ettei meinaa kirjoittamisesta tulla mitään.

Voi Ani, tuttu tunne täälläkin tuo selittämätön alakulo. Toivottavasti saisit jostain jotain piristävää uutta elämääsi, uusia tuttavuuksia, upeita kevätpäiviä. Mulla itselläni muuten tässä ihan jees, mutta se että vauvahaave on edelleen vaan haave, meinaa saada mielen alakuloiseksi. Se tuossa rakentamisprojektissa on erittäin hyvää että vie ajatuksia muualle ja tekemistä kyllä riittää, niin, ettei päivisin tahdo muuta mielessä pyöriä. Sitten kun hetkeksi pysähtyy, niin hetihän tuo kuume on mielessä. Sitä on niin hiton malttamaton, haluaisi jo niin olla raskaana. Ja kolme vilkasta poikaa jo pyörii ympärillä... Eikä yhtään vähennä ainakaan vauvakuumetta!

Ullrikelle, hieno juttu että sain isännän pelailemaan oikeaan aikaan. Nyt sitten vaan odotellaan, olisiko täysosuma.

Ankkis, voi itkut negasta! Lohtuhalaukset ((()))

Mitähän muuta. No ei ainakaan omaan napaan liittyen mitään, mikä uutiskynnyksen ylittäisi. Pah.

-minea-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille onnitteluista.

Ihanan aikuinen olo, 38v...

wemppa

Vierailija
84/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen paremmin nukuttu yö takana:-) Silti jäi unet aivan kesken kellon soidessa ja olo on tokkurainen. Jospa tämä nyt tästä kuitenkin edes vähän korjaantuisi. Unettomat varmaan tietää, kun iskee se epätoivo ja pelko jo pelkästään nukkumaanmenosta, kun uni ei kuitenkaan tule. Ei kivaa.

Emmi se oli kaivanut jo pelilaudankin esiin, ihailtavaa!! Itse valuin synnytyksen jälkeen kuin seula muutaman viikon ja halut katosivat muutenkin piiiiitkäksi aikaa. Saas nähdä kuin tämän jälkeen käy, kun tuo isäntä on niin kyltymätön;-) Muutenkin mukavaa kuulla, että vauva-arki sujuu leppoisasti. Muistan kyllä myös nuo iltakitinät, kun ei oikeen mikään tepsinyt. Sitten sitä kanniskeltiin vauvaa ympäri huushollia ja oltiin uupuneita:-)

Peltimetsurin testitulosta odottelin, mutta ei vielä näkynyt. Olispa plussaa!!

Ernesti oli eilen kauhean levoton, kun mulla oli niin huono päivä. Tänään hän viettää näemmä lepopäivää, kun on niin hiljaista.

Röyh. Jatkan töitä.

t. S+E ja huomenna rv30

Vierailija
85/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta kun vaan nopeesti uskallan käydä täällä, niin jatkanpa tänne vanhaan.

Eli menkat alkaa! Se oli mun asiani. Jotain positiivistä kun hakee, niin ainakin kierto ihan normaalin mittainen km: n jälkeenkin.

wemppa

Vierailija
86/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan aika liikuttunut siitä, että nyt jo elätte niin mukana näissä meikäläisen piinapäivissä, vaikka en ole ollut täällä mukana kirjoittelemassa kuin vasta vähän aikaa.

En sitten eilen testannut, mutta ehkä tänään. Tätiä ei ole kuulunut, eikä mitään menkkaoireitakaan ole. Ei kyllä mitään muitakaan oireita liiemmälti. Ehkä sitä vaan haluaa välttyä negatestin tuottamalta pettymykseltä, kun siirtää eteenpäin testausta.

Täytyy myöntää, että työnteosta ei oikein tahdo tulla mitään, kun ajatukset on ihan muualla. Tulen kyllä heti kertomaan tuloksen, jahka saan aikaiseksi testailla. Jos täti ei ehdi ensin.

Emmi: Aika kiitettävää aktiivisuutta! Siis että olit jo pelaillut. Ne on ne hormonit. ;)

Vierailija
87/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltimetsurin kuulumisia pikaiseen kurkkimassa mutta odotellaan....

Wempalle " onnittelut" menkoista. Olisi tärppi ollut tietysti parasta mutta toisaalta varmasti ihana kun kierto palautui normaaliksi. Onnea uuteen kiertoon.

Kuinka ankkiksen tilanne on?

Emmillä oli ihania peli-iltoja jo ollut. Hatunnosto sulle,itsellä ei pariin ekaan kuukauteen edes tehnyt mieli mutta nopeasti ne sitten hormoonit palautui.

Taas lahopää unohti mitä piti sanoa mutta palajan...

-pietu-

Vierailija
88/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo kerran pitkät pätkät ja se hem...ti katosi Matrixiin!!!

No aloitetaanpa uudelleen!

Wempalle myöhästyneet synttärionnittelut! Olitkin käynyt jo kirjoitukseni välillä ilmoittautumassa. Olin jo edellisessä kirjoituksessa työntämässä sua plussajunan kyytiin! Itsellähän kävi sen ekan tm:n jälkeen, että tulin heti uudelleen raskaaksi. No sekinhän sitten osoittautui tm:ksi, mutta silloin tuntui, että tulin helpommin raskaaksi. Odottelin jo sinusta sen toisen tilaston kaunistajaa! Mutta nyt sinulla alkoi uusi kierto ja uusi yritys, onneksi ei tarvinnut pidempään odottaa tädin tuloa!

Senniinakin sai nukuttua paremmin - hyvä hyvä! Tuo on totta mitä sanoit, että kun nukkuu huonosti alkaa pelätä unettomia öitä ja sitten se uni ei ainakaan millään meinaa tulla. Mites närästys, onko jo paha? Minullakin on iltaisin ollut närästystä, vaihdon tavan kahvin pikakahviin niin se ainakin tuntui vähän tuovan helpotusta närästykseen. Taisit ja kirjoittaa aiemmin, että sulla on ja " valtava" maha! Samoin, ihan yläkäyrien yläpuolella huidellaan, viime viikolla mitattiin sf-mitaksi 27!

Pikkaisen alkaa jo menoa muhkeamaha hidastaa.

Emmi Tiinuskaan rakastuneena pyörittää ihanaa vauvantuoksuista arkea! Ja sitä on jo alettu pelaamaan sitä " pip" peliä ;-) No kohta saadaan uutisia uudesta tulokkaasta, se ois upeeta!

Pietulla oli hyviä uutisia ultrasta. Kohta se alkaa pahoinvointi ja väsymys helpottaa ja sitten vaan kasvattelemaan masua!

Iso-Tee, olitkos sinä jo käynyt ultrassa? Sinullahan se oli se valtaisa energiapuuska viime viikolla? Osa siitä taisi lennähtää tänne kun olen nyt vääntänyt perusteellista kevätsiivousta monta päivää! Tänä aamuna otin lenkillekin roskapussin mukaan ja keräsin lenkkipolun varrelta roskat pois, kyllähän noita pussillinen tuli!

Pinkerton painaa menemään tuskaisena mahansa kanssa. Muistan vielä tuonkin, meillä kun esikoinen oli alle 2-vee kun juniori syntyi tammikuussa. Siinä sitä oli pusertamista se syksy kun ison mahan kanssa yritti pukea alle 2-vuotiasta ja saada vielä itselleenkin vaatteet päälle ja kengät jalkaan! Nyt ei ole onneksi puettavia, mutta jännityksellä odotan miten kesästä selvitään jos helteet ovat samanlaiset kuin viime vuonna. Jo nyt muutaman lämpöisen päivän jälkeen meillä kämppä on kuuma. Tänne kun paistaa koko päivän jostain räppänästä aurinko ja asuintilat ovat toisessa kerroksessa!

Ankkikselle lohtuhalit negasta! Odotin niin, että olisit päässyt mukaan plussajunaan!

Ani, kun luin sun " masiksesta" aloin jo kaivaa puhelinta, että soitan sulle ja lohdutan ystävää! Sitten muistin, että eihän me " oikeesti" tunneta! Tunnen niin suurta empatiaa sinua kohtaan, että oikeesti teki mieli soittaa! Täällä on välillä ihan samoja tuntemuksia, kun päivät istuskelen yksin puurtamassa. Vaikkakin tässä on sitten taas ne omat hyvät puolensa, niin toisinaan sitä kaipaa " kahvitunnille" juttuseuraa. Ja sitten taas kaikki ystävät ovat päivät töissä, ei niille voi soitella kesken päivän ihan vaan joutavia turistakseen... Aloitin minäkin muuten uuden harrastuksen, plokin pitämisen. Jos joskus törmäät siihen niin käy jättämässä terveiset! Ja saattaahan se olla, että jonain päivänä pirautan!

Levinia, Hope ei sitten paljastanut teille salaisuuttaan. Hän haluaa pitää teitä jännityksessä loppuun asti. Miten muuten olet voinut, oletko vielä totaalisessa levossa?

Tetin poika sai jo nimen ja muutenkinko teillä alkaa arkirutiinit saada omat uomansa? Nauttikaa poitsun kanssa aurinkoisista kevätpäivistä!

Omanapa voi hyvin! On jo iso (siis ei napa vaan maha). Huukolla oli komeet sykkeet viimeksi ja liikkuu vilkkaasti. Tänä aamunakin heräsi iskän herätyskelloon ja aloitti aamusamban, siinä sai mamman vatsanahka kyytiä! Hemppa oli laskenut 130.stä 109:än, aloitin raudan taas uudestaan ja nyt on jo ollut pirteempi olo. Maha taas on tietysti raudan myötä kovana mutta luumuja koneeseen niin kyllä se vähän siitä pehmenee. Hieman on turvotusta tullut, mutta onneksi verenpaine on pysynyt matalana.

Uusia kultaisia on liittynyt joukkoon! Se on hienoa! Peltsimetsurin plussaa odotetaan tälle viikolle ja Ullrike aloittaa piinan ensiviikolla, peukkuja molemmille!

Nyt välillä taas töitä!

Mukavaa viikkoa kaikille!!!

-valdevina 26+3

Vierailija
89/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, te olette kaikki niin järjettömän ihania ihmisiä että ilman teitä olisin varmaankin alkanut jo narua rasvaan :) Ei vaiskaan, vaikka masiskausia tuleekin niin itsetuhoisia ajatuksia EI onneksi ole.

Kiitos Valtsu empatiastasi :) Tulin jo siitä paremmalle mielelle :) On ihan totta kuten sanoit, että (ne harvat) ystävät ovat päivisin töissä eikä sinne sovi pirautella kun haluaa juttuseuraa. Siksi tämä palsta on (ainakin mulle) vältämätön henkireikä. Ja myös siksi teistä kaikista on tullut ystäviä, vaikkei olla oikeesti tavattukaan. SUlla alkaa myös kolmenkympin ärveet kohta paukkua rikki :)

Voi Peltimetsuri... me odotetaan täällä ihan malttamattomana sun testitulosta!! Ei meitä sovi sitten kauheen kauaa pitää jännityksessä, vaikka itseäsi voisitkin :)) Tuleppa kertomaan jo..... PEUKUTAN!!!

Wemppa: enpä ikinä voinut kuvitellakaan että kenellekkään täällä sanoisin " onnea tädin tulosta" , mutta tulihan sekin koettua. Paljon mieluummin olisin tietysti onnitellut positiivisesta r-testistä :) Mutta hyvä asia on että kierto on palautunut, ja eikun usvaa putkeen vaan ja pelikentät viheriöimään ;))

Emmi: minähän sanoin että tiinuska tekee mammasta hoikan tytön :) Olet sä aikamoinen nainen kun jo ompeluseurakin on avattu ;) Ei olis tosiaan tullut meikälikalla pieneen mieleenkään.. sen verran olin ekasta kipeä ja tokasta vuosin. Mutta jälkitarkastuksen jälkeen (5-6 vkoa synnytyksestä) oli mukava korkata pelikausi uudelleen ;)) Anna tiinuskalle pusu *muiskis*

Senniina: jospa ne yöunet alkaisivat nyt parantua, kun jo yksi yö on ollut parempi.. toivotaan niin. Eipä Ernesti jaksa kahta päivää meuhkata, joten hyvä että lepää välillä :) Mites kauan aiot olla vielä työssä.. mammaloman alkuunko?? Ja vau mitkä viikot.. jo 30!!! Aika tosiaan menee nopsaan!! Hyvä että selvisit pelkällä säikähdyksellä siitä törppökuskista! Kaikenmaailman mömmönkayttäjien takia saa varoa, vaikka itse ajaisi kuinka " nätisti" .

Minea: hyvä että sulla on se raksahomma mikä vähän vie ajatuksia pois tästä kuumeilusta. Pää tässä alkaa pikkuhiljaa pehmetä.. just sen takia, että haaveileeko vauvasta " turhaan" , jos ei enää ikinä tule saamaan vauvaa. En tiiä.. tuntuu että tämä palstailu on omiaan ruokkiman vauvakuumetta, mutta ei täältä voi olla poiskaan, koska sitten pää oikeesti pehmenee ja menee ihan taikinaksi. Huh huh.. menee tää niin vaikeeksi.. ei kukaan vaihtais mun kanssa päätä.. saisi täältä vaihtarina ihan sekaiset ajatukset :))

Pietu: siis kääk.. mitä luin: 18+1 tyttöä samassa tilassa!!! Mä kyllä pokaan ja kumarran sulle tooooooosi syvään ja nostan olematonta hattuani. Teiltä ei tule menoa ja ääntä puuttumaan niiltä synttäreiltä. Mutta ihanaa että jaksat järjestää tytölle juhlat ja leipoa herkkuja. (Eihän me muut täällä edes luultu että meille leipoisit.. eihäääään? ;) )

Ja Pietulle ja Isoteelle.. millonkas alatte laittaa ärveenne viestin loppuun?? Onks joku muu kuin mä joka niin haluaa? :)) pliis pliis pliis..

Kiitos tosiaan teille kaikille, kun olette olleet mukana tässä mun blues-olossa :) Kaippa tämä tästä alkaa jossain vaiheessa helpottaa, nyt tuntuu kuin joku puristaisi sydäntä kasaan.. Mulla ei ole ennen vauvakuume tehnyt fyysisesti kipeää... nyt tekee.

Voikaa hyvin.

ANI

Vierailija
90/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama olo kuin Valdevinalla; meinasin kutsua sut meille kahville maailmaa parantamaan..... mielelläni meinaan minä täällä ihan fyysisestikin jotakuta kahvittaisin ja saisin juoruilla itsekin ;) Olen miettinyt sellaistakin, että monta tuttua on, jotka tuntee ja on tutustunut se takia, että on samanikäisiä lapsia. Mutta kuinka monta ystävää on, että soittavat tai ottavat yhteyttä minun itseni vuoksi; sen vuoksi, että heillä on minua ikävä eikä heidän mahd. lapsilla minun lapsia tai lapsiseuraa..... *pateettista marttyyrikruunun kiillotusta* Surkea sanoa, niin minulla on yksi sellainen ihminen. Hänenkin kanssa on yhteydet vähän jääneet, eri paikkakunnat ja eri tilanne elämässä.

Luulen, että itsellä on ainakin monella tasolla se itsensä tärkeäksi tunteminen kompastuskivenä tai kulminaatiopisteenä. Moni pahoinvointi päätyy siihen, että tunnen itseni yksinäiseksi ja samalla hyödyttömäksi ts. ei-tärkeäksi. " Kauppamatkustajan kuolema" -kirjassa perheen isä oli sitä mieltä, että elämän tarkoitus on olla pidetty. Hän riisti itseltään hengen, koska koki, ettei ollut pidetty (well liked)(tämä on karkean karkea typistys kirjasta!). Minä en allekirjoita ihan tuota, mutta minusta on tärkeää tuntea itsensä hyväksytyksi, arvostetuksi ja tärkeäksi sekä omille lapsille ja perheelle, MUTTA myös perheen ulkopuolisille jäsenille, joille Minulla on merkitystä Yksilönä, Persoonana, Naisena, Ihmisenä. Ei Äitinä, Puolisona, Kokkina, Pyykkärinä. Vaikka nekin ovat tärkeitä, mutta se että minä olen tärkeä itseni takia......

Kiitos vielä kaikille, jotka ottivat osaa viimeisiin viikkoihini ;) *lyllerrän kättelemään jok' ikisen*

Ja WEMPPA; häppi pööstei tu juu, häppi pööstei tu juu!!!!!! *variksellaan se äänikin eli äänellään se variskin*

Vierailija
91/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin notkua vielä 17 arkiaamua eli mammaloma 14.5. alkaen hieman varhennettuna. 30 pv ennen la:ta olis ollut 22.5.

Kelalle just soittelin ja päätös on laitettu postiin. Katotaas pääsenkö minä luukulle riemastumaan vai meniskö kerralla oikein..

Närästystä on hillittömästi, mutta siihen pystyy pikkasen itse vaikuttamaan . Pakkoko sitä holitonta siideriä on iltamyöhään juoda ja suklaakin on oikein omiaan närästyksen hoitoon...Tällä hetkellä tarvittaisiin kaasunaamaria. Onneksi teen kirjallisia töitä (muitakin kuin tänne löpinöintiä..) enkä odota ketään saapuvaksi. *prööööt*

Vierailija
92/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kyyneleet silmissä täällä kökötän... johtuvat Pinkertonin ihanasta sympatiasta ja Senniinan ah niin hulvattoman hauskasta huumorista :)

Pinkerton: kiitos kutsusta :) Tässähän sitä melkein naapurikunnissa asutaan joten joku päivä seison baakkelssipussi toisessa ja pikkulikka toisessa kädessä teitin oventakana :) Ai niin.. ilman koordinaatteja se onkin hiukkasen hankalaa.. Tuo itsensä hyväksytyksi tuntemisen tarpeen sekä kotona että kodin ulkopuolella allekirjoitan minäkin. Johtuukohan tämä lievä arkiahdistus siitä, että tavallaan kaipaa töihin ja sitä kautta sitä kodin ulkopuolella olevaa hyväksyntää. Mene ja tiedä..

Senniina: Totisesti toivon ettei sun tarvii mennä kelan tiskille valmiina väätämään rautalangasta niille asioita. Ja äippälomasi alkaa sitten heti äitienpäivän jälkeen.. mikäs se parempi :)) Toivottavasti närästys menee pian ohi. Holiton sidukka ja suklaa ei ihan kyllä paranna asiaa, mutta hyviähän ne molemmat on :))

Mä tästä taas häivyn...

A

Vierailija
93/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut minultakin Wempalle! Perästä tullaan parin kuukauden kuluttua:)

Emmille, lääkäri sanoi neuvolassa ettei yhteen lapseen saa jättää ei ole kuulema hyväksi lapselle:) Se vaan nyt vielä pelottaa ajatuskin toisesta mutta onhan tässä aikaa se vuosi joka on odotelta ennen kuin voi alkaa yrittämään.

Peukkuja teille jotka piinailette!

Teti ja Emppu

Vierailija
94/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan sekaisin täällä ollaan, nimittäin selkeä plussa pamahti tikkuun. Viiva on kyllä hieman hailakampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä kuitenkin. Mies on vähintään yhtä pihalla kuin minä...

Ei tämä vielä tunnu todelliselta ollenkaan, enkä uskalla edes ajatella olevani oikeasti raskaana. Mulla on kokemuksia sekä tuulimunasta että aikaisesta keskenmenosta, joten nyt sitten vaan yritetään odotella, josko tämä raskaus jatkuu.

Tuntuu muuten todella omituiselta kertoa asiasta edes täällä palstalla. En ole sitä tyyppiä, joka heti plussattuaan kertoo asiasta ystäville ja sukulaisille. Aikaisemmissa raskauksissa ollaan odoteltu aina toiseen ultraan saakka ennen kuin on kerrottu. Senkin takia olen nyt ihan pihalla, kun olen täällä asiasta kertomassa. Jotenkin saa tämän kaiken tuntumaan paljon todemmalta.

Anteeksi todella paljon tämä 100% omanapainen viesti. Kirjoittelen tästä hieman selvittyäni vähän laadukkaampaa tekstiä.

Sinänsä todella positiivista, että tässäkin iässä sitä näköjään voi tärpätä heti.

Vierailija
95/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minä olen kytännyt koko illan:-) Onnittelut ja halaukset peltimetsuri! Sierainta nyki siihen malliin, että plussauutisia tulee! Nyt peukut pystyssä ja pyyntö yläkertaan, että kaikki sujuu nyt hyvin.

Vierailija
96/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli ihan pakko tulla vielä silmät puoli unessa lukemaan peltimetsurin(ja teidän kaikkien muiden) kuulumisia. Valtavan paljon onnea sinulle peltimetsuri plussasta ja pidetään kaikki peukut pystyssä tulevina kuukausina. Kaikki menee varmasti ihan hyvin.

Nyt menen nukkumatin kanssa kauniille yöunille.

-pietu- rv10 tasan

Ai niin ani,pullaa ja kahvia on teille kaikille jotka tulette. Tottakai minä tein niitä myös teille....

Vierailija
97/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi! Tämähän on aivan mahtava palsta, kun vasta toista viikkoa seuraan ja jo pukkaa plussaa kanssasisarelle. Tiedän itse sen epätodellisen tunteen, joka tulee, kun plussa siinä tikussa tököttää. (Minkähän takia muuten yksikään tikkufirma ei ole keksinyt laittaa sitä testiainetta siihen tikkuun plussanmuotoiseksi? Olisi jotenkin söpömpi (jos mahdollista) kuin se pelkkä viiva.) On hienoa, että on tämä palsta, jossa voi heti jakaa tuon ilouutisen.

Meilläkin molempien plussien kanssa odoteltiin todellakin siihen toiseen ultraan asti ennen kuin kerrottiin kenellekään. Äitini tosin arvasi ennen kuin ehdin kertoa. Näytin kuulemma niin onnelliselta.

Ensi viikolla toivon todella voivani liittyä seuraasi. Vaikka ei pitäisi etukäteen kauheasti haaveilla, olen jo suunnitellut, että testaan vasta viikonloppuna kesämökillämme, jos sinne asti pääsen tätiä pakoon. Normaalikierrolla tädin pitäisi saapua keskiviikkona, mutta minulla on omituinen taipumus aina näin keväällä tai alkukesästä pidempiin kiertoihin. Muutamankin kerran olen silloin nuorempana, kun ei kunnollista miestä ollut vierelle löytynyt (mutta niitä kunnottomia kuitenkin aina joskus vieressä vieraillut), hermoillut kesän alussa kun on kulunut viikko ja toinenkin ennen kuin on vuoto alkanut. Vaan nyt siis hermoilen ihan toiseen suuntaan.

Vierailija
98/108 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerkee nyt kirjoittelemaan juuri mitään, mutta pakko oli tulla hehkuttamaan Peltimetsurin plussaa! Ihanaa - onnea ja rutistus!

Pakko mennä jatkamaan kotihommia että pääsee nukkumaan. Väsyttää ihan sikana, ilta meni raksalla...

ps. minä kans haluun ne ärveet Pietun ja Isotikrun perään ;)

-minea-

Vierailija
99/108 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltimetsurille hurrrrrjasti onnea plussasta!!!!! Tämä foorumi on siinäkin mielessä ihana, että tänne voi heti tulla pamiseen iloiset ja suruliset uutiset, joita ei " toreilla ja turuilla" vielä halua kertoa, mutta asiat jotka silti on voitava päästää ulos :)) Hienoa, että tärppäsi heti ekasta kierrosta (näin oletan)!!

Ullriken idea plussanmuotoisesta plussasta (höh.. olipa välkysti sanottu..) on loistava! Se viiva on vähän liian neutraali merkki niin ihanasta asiasta :)

Ja Pietulle ihanat rv 10!!! Just tuota tarkoitin.. ei meiltä sovi kaikkea tietoa pimittää ;)))

Tikut ovat olleet huitsinhemputissa, kuten lupasin. (tiukkaa on tehnyt). Kun ne eivät ole mitään positiivsta lopputulosta tuoneet niin pysyköön nyt kaapissa ainakin pari kiertoa. Tänään on hiukan kutitellut oikealta puolelta, josko sieltä olisi sitten vuoro irrota munis. Viime kierrossahan kun gynellä kävin niin vasemmalla oli se 20mm (joka sitten kipujen knassa irtosikin) ja oikella näkyi muutama pieni, kasvamassa oleva munis. Limat vielä loistavat poissaolollaan totaalisesti (sori tytöt!). Siispä odotellaan miten käy....

Hyvää keskiviikkoa kaikille.. palailen vielä tänään.

ANI

Vierailija
100/108 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltimetsurille paljon onnea plussasta!! Täällä on hyvä kertoa, kun täältä se tieto ei siihen tosi-maailmaan leviä :)

Plussa-testistä; on niitä sellaisia tai ainakin oli hetken(?). Minusta Clearblue:lla oli sellainen, jossa positiivinen tulos tuli plussan muotoon ja negatiivisessa näkyi vain se kontrolli" miinus" . En itse ole moisella testannut, mutta jossain verkkosivuilla olen nähnyt sellaisen testin kuvan.

Tänne ei ihmeellistä. Päivä on alkanut.