Nainen sitten meinaa ihan tahallaan pilata kolme elämää...Tuli vahingossa raskaaksi ja aikoo pitää lapsen, kaikkien elämä pilalla
Sekä minun, naisen että lapsen. Mun ei kannata enää hakea töitä kun elareihin menis liikaa rahaa, ja saan pelkästään matalapalkkaisia töitä, lapsi kasvaa ilman isää...Nainen pilaa omankin elämänsä mut ei tajua sitä vielä. Kaikki sen oman itsekkyyden takia
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi antaa pelkkää anaalia siihen asti, että haluaa lisääntyä jos haluaa.
Trollotiloo ja 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi antaa pelkkää anaalia siihen asti, että haluaa lisääntyä jos haluaa.
Trollotiloo ja 0/5
No mitä trollia siinä on? Jos ei kiinnosta ehkäisyjä käytellä, niin anaali on silloin hyvä vaihtoehto jos ei lapsia halua. Näistä lisääntymisistä kannattaisi jokaisen keskustella vakavasti suhteen alkumetreillä, että mitäs sitten jos tulee eriäviä mielihaluja esim. lasten suhteen? Eivätkö ihmiset enää mitään keskustele, en kyllä ihmettelisi kun olen joskus koittanut deittailla tinderillä, niin mitään ei osaa ihmiset keskustella. Korkeintaan pari sanaa tai emojispammia.
Tää ei ole mitään naista pannut kuin unissaan.