Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen sitten meinaa ihan tahallaan pilata kolme elämää...Tuli vahingossa raskaaksi ja aikoo pitää lapsen, kaikkien elämä pilalla

Vierailija
05.09.2025 |

Sekä minun, naisen että lapsen. Mun ei kannata enää hakea töitä kun elareihin menis liikaa rahaa, ja saan pelkästään matalapalkkaisia töitä, lapsi kasvaa ilman isää...Nainen pilaa omankin elämänsä mut ei tajua sitä vielä. Kaikki sen oman itsekkyyden takia

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itsekkäitä tuon suhteen, aina. Oma mokansa

Vierailija
2/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käyttänyt kumia, ei tarttis ulista. 

Sinä halusit panna ilman kumia joten kuka se tässä itsekäs on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei saa kritisoida tällä foorumilla. Syy on aina miesten. Ketju poistoon.

Vierailija
4/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinaat pilata kaikkien elämän valittamalla ja lietsomalla kurjuutta.

Lapsi on iloinen asia. Se on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua, saada oma lapsi.

Vierailija
5/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa, nainen saa pitää lapsen jos on tullut raskaaksi. olisit miettinyt ennen kun vetelet ilman kumia. se on lopetettava muutenkin sellainen ylimääräinen touhuaminen ja ala olla isäksi! 

Vierailija
6/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen painostaa yhteenmuuttoon, vauva tulossa, en jaksa lapsiarkea 24/7

Vierailija

04.09.2025 | 18:51

Mitä voi tehdä kun muija raskaana ja painostaa yhteenmuuttoon, mutta itse haluan pitää oman asunnon ja asua yksin. Syy on se että en jaksa perhearkea 24/7, varsinkaan vauva-aikana.

Nyt on sitten lapsi tulossa, ja oon ollu yli 10 vuotta työtön enkä jaksa lapsiperhearkea...Miten saan naisen järkiinsä ja toimimaan oikein?

Vierailija

05.09.2025 | 14:00

Olen kertonut naiselle että ei minusta ole isäksi, mutta silti hän haluaa pitää lapsen? Eikö hän ajattele lainkaan lasta? Tuntuu itsekkäältä hänen kannaltaan.

Ja meillä siis oli harkittu ja sovittu ehkäisy, mutta se petti...

Molemmat olemme 30 ja 40 välissä iältämme

Nainen tuli raskaaksi, enkä usko että jaksan vauva-arkea yms...Nainen on luvannut hoitaa lapsen eikä edes halua elareita, voiko luottaa?

Vierailija

05.09.2025 | 15:50

Olemme molemmat 30+ ikäisiä, ja tapailleet 6 kuukautta. Viime viikolla saimme tietää että naisen pillerit ovat pettäneet, eli ns. vahinko on nyt kyseessä. Minun elämäntilanteeni on tosi hankala lapsen hankintaa ajatellen, enkä ollut suunnittellut sellaista vielä ainakaan pariin vuoteen. Nainen ymmärtää ja sanoo että minulla ei olisi mitään velvoitteita lasta kohtaan, mutta voiko tuohon sanaan luottaa? Nainen siis haluaa selvästi pitää lapsen.

Voisin kyllä sitten tavata lasta myöhemmin kun se pahin ja intensiivisin hoiva-aika on ohi, ja lapsi jo itse kävelee sekä käy vessassa...Varmaan noin 2-3-vuotiaana?

Voinko luottaa naisen sanaan, vai pitäisikö minun alkaa puhua raskauden keskeyttämisestä?

Vierailija
7/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisille oma lapsi on hyvä syy yrittää enemmän, luoda mahdollisuuksia omalle jälkeläiselle,,, ja sitten on palstaulit.

8/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan vaan "tuli" raskaaksi? Jos kyseessä on neitseellinen sikiäminen niin siinähän on pilalla vaan kaks elämää.

Vierailija
9/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei saa kritisoida tällä foorumilla. Syy on aina miesten. Ketju poistoon.

Naisen mielipide mahdolliseen raskaudenkeskeytykseen kannattaa tiedustella ennen kuin jakaa vauvansiemeniään. Suurin osa kertoo ihan suoraan, jos eivät hyväksy aborttia omalla kohdallaan. 

Vierailija
10/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielesi muuttuu, sitten kun näet sen itsesi näköisen pallopään syntyneenä.

Vierailija
11/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielesi muuttuu, sitten kun näet sen itsesi näköisen pallopään syntyneenä.

Liekkö tuolla. Tottunut olemaan itse se vauva.

Vierailija
12/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kovin paljoa pidä siitä, kun isä ilmoittaa, että yhteishuoltajuus ja lapsi on 50/50 kummankin luona, ei elareita.

Vierailija
13/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinku vinku.

Minä olin tilanteessa 20v sitten. Ei siinä mitään miestä oikeasti tarvittu, hyvä vaan että pysyi poissa. Lapsikin on nykyään ihan oikea veronmaksaja tässä maassa eikä mikään vinkulelu.

Eikä se minunkaan elämä pilalle mennyt. 

Joten... sinun elämäsi on jo valmiiksi pilalla, joten pysy erossa ja ruuattomassa kolossasi.

Vierailija
14/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä laahaa muutenkin syntyvyys alhaalla mikä ei ole hyvä juttu! ja nykyajan mies on ärsyttävä kitisiä. ei tässä kenenkään elämät ole pilalla arki vaan muuttuu hiukan. ala kantaa vastuuta kun kerta se on nyt edessä. 

Vierailija
15/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kovin paljoa pidä siitä, kun isä ilmoittaa, että yhteishuoltajuus ja lapsi on 50/50 kummankin luona, ei elareita.

Elareita saattaa silti joutua maksamaan. Eikä mikään oikeusistuin määrää vastasyntyneelle 50/50 sopimusta.

Vierailija
16/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi vahingossa tulla raskaaksi?

Vierailija
17/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

opitpahan käyttämään jatkossa ehkäisyä, jos et lapsia halua ja heteroseksiä harrastat. 

Vierailija
18/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ja suoraselkäinen nainen, kun ei taivu läheisten ja yhteiskunnan painostamaan aborttimurhaan. Harmi että miehensä on noin munaton ja selkärangaton.

Vierailija
19/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi vahingossa tulla raskaaksi?

ehkäisyt ei ole mitään 100% varmoja. ja tämä nykyajan touhuaminen saa loppua muutenkin. 

Vierailija
20/77 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas ja suoraselkäinen nainen, kun ei taivu läheisten ja yhteiskunnan painostamaan aborttimurhaan. Harmi että miehensä on noin munaton ja selkärangaton.

Sun mielestä on okei EHKÄISYN PETETTYÄ vaan pitää lapsi, itsekkäästi muista välittämättä?

Nainen tahallaan tuo lapsen maailmaan joka kasvaa ilman isää, ja pilaa isän elämän