Nainen sitten meinaa ihan tahallaan pilata kolme elämää...Tuli vahingossa raskaaksi ja aikoo pitää lapsen, kaikkien elämä pilalla
Sekä minun, naisen että lapsen. Mun ei kannata enää hakea töitä kun elareihin menis liikaa rahaa, ja saan pelkästään matalapalkkaisia töitä, lapsi kasvaa ilman isää...Nainen pilaa omankin elämänsä mut ei tajua sitä vielä. Kaikki sen oman itsekkyyden takia
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja suoraselkäinen nainen, kun ei taivu läheisten ja yhteiskunnan painostamaan aborttimurhaan. Harmi että miehensä on noin munaton ja selkärangaton.
Sun mielestä on okei EHKÄISYN PETETTYÄ vaan pitää lapsi, itsekkäästi muista välittämättä?
Nainen tahallaan tuo lapsen maailmaan joka kasvaa ilman isää, ja pilaa isän elämän
Sinähän tässä pilaat kaikkien elämän. Kun et osaa ehkäistä.
Matala palkkaisissa töissä elari saattaa olla 77 euroa kk.
Et halua vanhemmaksi. Ja kuvittelet päätöksen pilaavan 3 elämää.
Luultavasti se pilaa vain sinun elämäsi. Jos maksat minimi elarit. Se on alle 200. Ja työttömänä jopa 0.
Vahinkoraskaus.
Miten se ehkäisy?
Ollaan muuten oltu exän kanssa tyytyväisiä vahinkoon ja suunniteltuihin. Lapsi jos mikä, tuo erilaista sisältöä elämään. Kuin mitä yksin jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei koskaan mieti kuin itseään ja omaa parastaan ja niin kuin kaikki narsistit nauttii siittä että pääsee aiheuttamaan ongelmia ja kärsimystä muille varsinkin jos itse hyötyy siittä kärsimyksestä niin kuin tässä tapauksessa korotetut yh tuet ja mieheltä elarit
Joopa joo. Äitisi syytä että sinäkin saatana olet olemassa. Olisit saanut jäädä syntymättä, niin isälläsi olisi parempi elämä. Eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vinku vinku.
Minä olin tilanteessa 20v sitten. Ei siinä mitään miestä oikeasti tarvittu, hyvä vaan että pysyi poissa. Lapsikin on nykyään ihan oikea veronmaksaja tässä maassa eikä mikään vinkulelu.
Eikä se minunkaan elämä pilalle mennyt.
Joten... sinun elämäsi on jo valmiiksi pilalla, joten pysy erossa ja ruuattomassa kolossasi.
Hei ei tälle sarja späämääjälle kannata vastata, korkeintaan poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat narsistisia kusipäitä. M29
Niin on sinunkin äitisi, ja mitä se tekee sinusta, narsistisen kusipään pojasta? Mikäs isäsi on? Onko sinulla isää? Ei?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kovin paljoa pidä siitä, kun isä ilmoittaa, että yhteishuoltajuus ja lapsi on 50/50 kummankin luona, ei elareita.
Ai mulle sopis viikko-viikko huoltajuus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen painostaa yhteenmuuttoon, vauva tulossa, en jaksa lapsiarkea 24/7
Vierailija
04.09.2025 | 18:51
Mitä voi tehdä kun muija raskaana ja painostaa yhteenmuuttoon, mutta itse haluan pitää oman asunnon ja asua yksin. Syy on se että en jaksa perhearkea 24/7, varsinkaan vauva-aikana.
Nyt on sitten lapsi tulossa, ja oon ollu yli 10 vuotta työtön enkä jaksa lapsiperhearkea...Miten saan naisen järkiinsä ja toimimaan oikein?
Vierailija
05.09.2025 | 14:00
Olen kertonut naiselle että ei minusta ole isäksi, mutta silti hän haluaa pitää lapsen? Eikö hän ajattele lainkaan lasta? Tuntuu itsekkäältä hänen kannaltaan.
Ja meillä siis oli harkittu ja sovittu ehkäisy, mutta se petti...
Molemmat olemme 30 ja 40 välissä iältämme
Nainen tuli raskaaksi, enkä usko että
+tän saman tyypin ystävät haluaisi tän spermanluovuttajaksi koti-inseminaatioon luonnonmenetelmällä.
Joillekin sitä sattuu ja tapahtuu. Luulis pikkuhiljaa oppivan.
Ap:lle sanoisin, että elämässä tapahtuu monenlaisia asioita ja niihin on parasta vain sopeutua. Pakenemalla tosiasioita vahingoittaa vain itseään.
Onneksi suuri osa ihmisistä osaa toimia yllättävissä tilanteissa sekä tyylikkäästi että määrätietoisesti. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle sanoisin, että elämässä tapahtuu monenlaisia asioita ja niihin on parasta vain sopeutua. Pakenemalla tosiasioita vahingoittaa vain itseään.
Onneksi suuri osa ihmisistä osaa toimia yllättävissä tilanteissa sekä tyylikkäästi että määrätietoisesti. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se kei
Mummolla oli oikea ote. Ota sinäkin vaan oppia, ap.
Olisiko kellään tuon keiton reseptiä?
Minulta löytyy.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Kiitos!
Netistä löytyy hyviä ohjeita, miten ap. voi itse kastroida itsensä juuresveitsellä, myös partaveitsi käy jos sellainen löytyy. Ole mies ja ryhdy sahaamaan, kaksi kertaa se vain kirpaisee!
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy hyviä ohjeita, miten ap. voi itse kastroida itsensä juuresveitsellä, myös partaveitsi käy jos sellainen löytyy. Ole mies ja ryhdy sahaamaan, kaksi kertaa se vain kirpaisee!
😂😂😂
Sanot että et ole koskaan sekstaillut kys hlön kanssa, etkä vastaa puheluihin enäänkoskaan. Käytännössä koskaan ei haeta kotoa väkisin aseella uhaten tai raahaten mihinkään testeihin ellei sitten alkotestiin rattijuopumusepäilyssä.
Abortti on murha. Aika monta "pilaamista" tai ryssimistä on tehty ennen naisen raskautta. Kun siihen päädytään, on kauheata edes ehdottaa naiselle aborttia eli pienen elämän tappamista. Laita himot kuriin!
Nainen ei koskaan mieti kuin itseään ja omaa parastaan ja niin kuin kaikki narsistit nauttii siittä että pääsee aiheuttamaan ongelmia ja kärsimystä muille varsinkin jos itse hyötyy siittä kärsimyksestä niin kuin tässä tapauksessa korotetut yh tuet ja mieheltä elarit