Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummoni 82v oli kaupassa 25v lapsenlapsensa kanssa ja mummo olisi ostanut kaksi olutta itselleen

Vierailija
05.09.2025 |

Niin ei saanut kun avustajana toimivalla lapsenlapsellaan ei ollut papereita mukana. Voisiko olla jotain kohtuullisuutta? Tiedän et naiset ei osaa huomioida tilanteita vaan tekevät tasan sääntöjen mukaan mut jotain kohtuullisuutta, kiitos!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin ongelma oli taas osalle porukkaa että mummo kehtaakin ostaa 2 kaljaa. Siis jos on 82vuotta elänyt niin eiköhän ole oikeus ostaa joskus pari olutta jos itse mummo niin haluaa. Ei tarvitse tekopyhäillä ja holhota. Normaalia aikuisen ihmisen elämää. Monissa maissa jopa vanhainkodissa saa ruuan kanssa lasin punaviiniä jos haluaa. Suomessa olisi varmasti suuri synti ja häpeä. Se on sitten eri asia jos terveys ei kestä edes yhtä olutta. Moni on kuitenkin yhä ok kunnossa.

Vierailija
102/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää kuinka paljon alkoholihaittoja tämä nykyinen iäntarkistuslaki on ehkäissyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntösuomi rules!!!!!!!

Vierailija
104/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni oli uskovainen eikä juonut alkoholia. Mutta joskus otti korkillisen konjakkia sydänlääkkeeksi. Siis oikeasti vain sen pullon korkillisen verran. Ja se pullo oli vaatehuoneessa eikä esim. Keittiössä. Suuri pahe 😉

Vierailija
105/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvii alkoholia

Ei tarvitsekaan, etkä sinäkään tarvitse juuri sellaista ruokaa, jota sinä syöt, mutta silti sinä syöt sitä. Miksi sinä syöt sitä, vaikket sitä tavitse?

Vierailija
106/106 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista ettei 25-vuotiaalla ole edes ajokorttia mukanaan kun raahasi mumman kauppaan. Ja ajakortti kelpaa kaupassa henkilöllisyyden todentamiseksi. Jos tulivat kahdella bussilla taajamasta niin taatusti olisi ollut lompakko mukana 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan