Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (993)

Vierailija
901/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää kuinka naisia harmittaa nämä kanssanaiset jotka ovat keksineet helpon tavan rikastua.

Miten tuo muka rikastuu kun koko ajan teroittaa ettei anna pillua? Ilman sitä ei rikastu. 

No katsos hän valehtelee. Ihmettelen että ketjussa on vielä väkeä jotka eivät ole sitä tajunneet. 

Niin kauan, kuin muusta ei olla kerrottu, on hassua olla tuota mieltä. Ja onko silla oikeasti mitään väliä edes? Palsta on kuin varhaisteinilauma: hihii se antaa rahasta hihii...

Palstamiehille vaan on käsittämätön asia kun niiden ajatukset on koko ajan naisten alapäässä ja panemisess

"Kai muuten olet tietoinen, että h uorittelu on KKO:n päätöksellä nykyään viharikos? Eli ei pelkäsään kunnianloukkaus vaan naisvihamielisen agendan vuoksi se on jopa kovempi kuin perus kunnianloukkaus? Pikkuinen."

Tässä ketjussa monta viharikosta. Palsta ei koskaan petä.

Vierailija
902/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan kakkosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaakohan kakkosta?

Ei, kun ei ole intiimiä (ja kaikki uskoo toki tämän :D )

Vierailija
904/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tää parasta ennen päiväs todellisuudessa on? Ensin sanottiin että 30v, sitten 28v, sitten 35v. 

Toinen asia on että ehkä jotkut eivät halua perinteisiä suhteita? Miehet ja naiset. Eikö ole silloin hyvä, että tälläiset ihmiset harrastelevat näitä juttuja keskenäänsä eivätkö sekoile meidän normaaleja parisuhteita haluavien kanssa?

En tiedä mitä yleisesti sanotaan, mutta hyvillä geeneillä ja augmentaatiolla sitä voidaan siirtää.

Vierailija
905/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö, ai että kun saa taas nauraa! Kolmikymppinen on jo hyvää matkaa menossa kohti keski-ikäisyyttä, palstapun keroilla on melkoisia fantasioita, kun itse ovat nelikymppisiä meritursaita!

Mutta sinä nuori varsa elät ikuista nuoruutta.

Vierailija
906/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En siis todellakaan maksa treffeillä kahveja tai muitakaan. Kaikki menee elämisen peruskuluihin. Siksi naisella pitää löytyä pätäkkää jos haluaa minun kanssa treffailla."

Mä en myöskään ole koskaan maksanut naisille mitään, naiset maksaa mulle! -komea mies 40 v

Olet aiis Jennyn kanssa samalla alalla. Kolleega.

Vierailija
907/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on superoutoja. Minä lähenen viittäkymppiä, mutta minulle tulee treffimaailmassa silloin tällöin jotain sponsoritarjouksia 😂. En kyllä ole tippaakaan rahulin tarpeessa tai kiinnostunut. Miksi ihmeessä ne miehet minua siihen houkuttelee, eikä jotain parikymppistä rahapulassa olevaa opiskelijaa? En tajua. Joku tarve koettaa halventaa menestyvää naista kohtelemalla sitä kuin prostituoitua? 

Vierailija
908/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En siis todellakaan maksa treffeillä kahveja tai muitakaan. Kaikki menee elämisen peruskuluihin. Siksi naisella pitää löytyä pätäkkää jos haluaa minun kanssa treffailla."

Mä en myöskään ole koskaan maksanut naisille mitään, naiset maksaa mulle! -komea mies 40 v

Olet aiis Jennyn kanssa samalla alalla. Kolleega.

Onhan noita. Mäkin tunnen yhden miehen joka myy palveluitaan, yleensä kyllä pariskunnille, mutta myös pelkästään naisille.

Vierailija
909/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rikas, ja ostan toisinaan seuraa naisilta. Siihen ei aina kuulu seksiä, mutta usein kyllä. En kuitenkaan haluaisi Jennyä, sillä hän vaikuttaa hyvin kylmältä ja etäiseltä, Myös tämä kohta jutussa :"En tarvitse mieheltä fyysistä kosketusta tai laatuaikaa, koska annan ne jo itse itselleni" panee miettimään, millainen on hänen psyykensä. Jos seksiä ei ole luvassa, olisi seuran oltava muuten hyvin rentouttavaa ja miellyttävää, Jennystä ei valitettavasti tällaista vaikutelmaa saa.  

M43

Miksi ihmeessä olet niin tyhmä että maksat naisesta? Jotenkin vain vajaa ko?  Naisia joita on tuolla jonoksi asti ja sinä heihin laitat vielä rahaa?🤣🤣🤣

Niin kuin joku jo aiemmassa viestissä mainitsi, maksulliselle naiselle maksetaan lähinnä siitä, että hän poistuu kun hänen seuraan

Ja näin toimivat miehet, jotka eivät muunlaisia saa kuin heitä, joista eroon myös haluavat.

Vierailija
910/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko joku niin tyhmä, että kuvittelee, ettei seksiä harrasteta noissa jutuissa? Siis muutkin kuin jenspuli itse, joka täällä valehtelee?

Itse valehtelin,  jopa bestikselle etta mies muka oli kanssani ihan olemisen ilosta kuukausia. Oikeasti irtosi kolmansilla treffeilla. Havetti vaan niin paljon olla nuorena helppo..

Olisko maailman typerin asia hävetä? Vain silloin, jos et haluaisi mut annat silti, ymmärrän nolouden. Silloin häpee itselleen itseään.

Vierailija
911/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Kyllähän jonkun toiset haluaa tilaa raiskatuksikin mutta silti raiskauksista pidetään meteliä

En ihan tiedä, mitä tarkoitat, mutta ei halua. Kukaan. Koskaan. 

Vierailija
912/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä on Thaimaalainen tyttöystävä, jolle kyllä lähetän rahaa silloin kun en ole Thaimaassa. Ei se mua haittaa koska rahaa on enempi kuin uskon eläissäni ehtiväni tuhlaamaan.

Mutta hän ei ole hyödytön, seksin lisäksi mielettömän hauskaa seuraa aina kun siellä oon. Eli pari kertaa vuodessa.

Lisäksi laittaa ruokaa ja siivoaa condon aina.

Vierailija
913/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka koskaan naiset ei näe mitään ongelmaa näissä tämmöisissä missä käytännössä nainen käyttää miestä hyväkseen mutta auta perkele jos jossain joku mies edes miettii naisten hyväksikäyttöä niin olle heti barrikadeilla syyttämässä kaikkia miehiä hyväksikäyttäjiksi....

Mitäs hyväkskäyttöä tuo on, kun miehet vapaaehtoisesti maksavat?? Ymmärrätkö ollenkaan hyväkskäytön konseptia?

Vierailija
914/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Jenny! Antaa kateellisten ruikuttaa, jatka sinä valitsemallasi tiellä niin kauan kuin haluat! 

Pienessä Suomessa tuollainen elämäntapa aiheuttaa kummastusta huomaan. Onneksi muu maailma on erilainen ha sieltä löytyy monenlaista tyyppiä.

Ai kateelli nen siitä että joku ho ra tsu tarjoaa pappa raisille ku sista suol en pätkäänsä. No kyllä! :D

Ensinnäkin opettele lukemaan, toisekseen älä valehtele, ja kolmanneksi myönnä nöyrästi kun joku elää sinua fksummin ja on sinua menestyneempi.

Moikka jenny, yllättävän hyvin osaat kirjoittaa! Auttoiko äiti "nuorta" kolmikymppistä? :D :D

Nyt on väsynyttä...

Vierailija
915/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen piti kertoa asia julkisuuteen ? Hänelle raha tärkeämpi kun se oikea rakkaus. 

Niin?

Vierailija
916/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Onhan Jennylle sopivia miehiä olemassa, joten tarjonta ja kysyntä kohtaavat. Itse en vaan koskaan pystyisi moiseen, koska olen aivan liian tunneihminen. Elämässä pitäisi tapahtua jotain, jossa normaalit tunteet eivät olisi koskaan kehittyneet tai ne olisivat saaneet niin lujaa takkiin, että olisivat kuolleet ja tuollainen laskelmointi olisi mahdollista. En edes pysty kuvittelemaan nukkuvani samassa sängyssä jonkun luotaan työntävän miehen kanssa. Olisihan mullekin ollut nuorena tarjolla mies, joka on nykyään miljönääri, mutta ei kyllä kaduta yhtään, että valitsin rikkaan sijasta rakkaan.

Missä jenny sanoi nukkuvansa näiden miesten vieressä? Hänhän ei just usko romanttiseen rakkauteen.

Vierailija
917/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Lähes kaikki miehet elävät naisten tekemän ILMAISELLA työllä. Nainen tekee kaikki kotityöt, kaiken metatyön, ja silti ei saisi vaatia mieheltä perinteistä roolia? Miksi miehet vaativat akalta nimenvaihtoa jos haluavat modernin suhteen? Rusinat pullasta, hohhoijaa. 

Vierailija
918/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka koskaan naiset ei näe mitään ongelmaa näissä tämmöisissä missä käytännössä nainen käyttää miestä hyväkseen mutta auta perkele jos jossain joku mies edes miettii naisten hyväksikäyttöä niin olle heti barrikadeilla syyttämässä kaikkia miehiä hyväksikäyttäjiksi....

Mitä ihmeen hyväksikäyttöä se on, jos miehet ihan itse ja vapaaehtoisesti haluavat elättää häntä, tietäen mitä hän vaatii ja mitä hän tarjoaa tai ei tarjoa?

Tällä palstalla olen usein saanut lukea, että seksiä myyvät naiset eivät koskaan tee sitä omasta vapaasta tahdostaan, vaan he ovat aina hyväksikäytettyjä. Go figure.

Hän ei myy seksiä, hänhän jutussa juuri kertoo ettei in

"Juu, uskokoon ken tahtoo.."

No joillakin seksi on ainoa, mitä on mielessä. Etenkin muiden harrastama. Sit on myös heitä, jotka tykkäävät muistakin asioista toisissa ihmisissä.

Vierailija
919/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstan miehet lähtisivät heti rikkaiden naisten matkaan ja elätettäväksi, eikä kukaan heitä siitä alkaisi tuomitsemaan.

Ihanko tosissasi ajattelet, että sokerideittailua harrastavia miehiä suorastaan ihailtaisiin? Ihan yhtä laillahan hekin myy itseään kuin naisetkin ja onhan sellainen rehellisyyden nimissä vielä omituisempaa miehen kuin naisten kohdalla, etenkin jos on kyse heteromiehistä.

Vierailija
920/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Jenny! Antaa kateellisten ruikuttaa, jatka sinä valitsemallasi tiellä niin kauan kuin haluat! 

Pienessä Suomessa tuollainen elämäntapa aiheuttaa kummastusta huomaan. Onneksi muu maailma on erilainen ha sieltä löytyy monenlaista tyyppiä.

Ai kateelli nen siitä että joku ho ra tsu tarjoaa pappa raisille ku sista suol en pätkäänsä. No kyllä! :D

Ensinnäkin opettele lukemaan, toisekseen älä valehtele, ja kolmanneksi myönnä nöyrästi kun joku elää sinua fksummin ja on sinua menestyneempi.

Moikka jenny, yllättävän hyvin osaat kirjoittaa! Auttoiko äiti "nuorta" kolmikymppistä? :D :D

Nyt on väsynyttä...

No väsynyt keltainen tussukka tuo onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi