Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (993)

Vierailija
941/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
942/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketalouden tutkinto, niin eiköhän osaa pelata nämä jutut säästöön kuin perusav-mamma, joka laittaa syrjään 100 e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jyseessä Jenny vai Jenni. Jälkimmäisetkin hyödyntää miehiä ylläpitämään elintasoaan. 

Vierailija
944/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rikas, ja ostan toisinaan seuraa naisilta. Siihen ei aina kuulu seksiä, mutta usein kyllä. En kuitenkaan haluaisi Jennyä, sillä hän vaikuttaa hyvin kylmältä ja etäiseltä, Myös tämä kohta jutussa :"En tarvitse mieheltä fyysistä kosketusta tai laatuaikaa, koska annan ne jo itse itselleni" panee miettimään, millainen on hänen psyykensä. Jos seksiä ei ole luvassa, olisi seuran oltava muuten hyvin rentouttavaa ja miellyttävää, Jennystä ei valitettavasti tällaista vaikutelmaa saa.  

M43

Miksi ihmeessä olet niin tyhmä että maksat naisesta? Jotenkin vain vajaa ko?  Naisia joita on tuolla jonoksi asti ja sinä heihin laitat vielä rahaa?🤣🤣🤣

Niin kuin joku jo aiemmassa viest

Tässäkin on jännä kaksinaisstandardi. Mies voi käyttää maksullisia, mutta ei häntä halveksuta samalla tavalla, kuin sitä maksullista naista. Mikähän siinäkin on...

Vierailija
945/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka koskaan naiset ei näe mitään ongelmaa näissä tämmöisissä missä käytännössä nainen käyttää miestä hyväkseen mutta auta perkele jos jossain joku mies edes miettii naisten hyväksikäyttöä niin olle heti barrikadeilla syyttämässä kaikkia miehiä hyväksikäyttäjiksi....

Mitäs hyväkskäyttöä tuo on, kun miehet vapaaehtoisesti maksavat?? Ymmärrätkö ollenkaan hyväkskäytön konseptia?

eli kun mies nussii jotain 17 vuotiasta niin se ei ole hyväksikäyttöä, kunhan nainen on siinä vapaaehtoisesti?

Ei sitä 17v. sanota naiseksi. Alaikäinen ja teini. 

Jenny on yli 25v. ja pitää seuraa aikuisille miehille. 

Oletko oikeasti noin typerä, vai troollaatko vain?

Vierailija
946/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa itse tajunnut ton nuorena. Olin ihan suhteellisen hyvännäköinen, kai joku olisi munkin unelmia halunnut toteuttaa. Olisin saanut matkustella ja nauttia luksuselämästä, kokea maailmaa. 

Sen jälkeen sitten se duunariukko ja kakarat, ja hauskat muistot :) 

Mitä vikaa puolisossa ja lapsissa? Luksusta voi olla heidän kera myös. 

Vierailija
947/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sugardaddy toimintaa, mitä muuta tuo on?

Ap:n pitäisi kysyä miehiltä (itseltäänkin), miksi ne joutuvat maksamaan naisseurasta. 

Eihän mikään tai kukaan miehiä siihen pakota. 

Vierailija
948/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ttollaan kotirouvaelämän ihanuudesta.

Ap

(Ja muut juustomunapercelit)

Vierailija
949/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pitäisi kysyä miehiltä (itseltäänkin), miksi ne joutuvat maksamaan naisseurasta. 

Eihän mikään tai kukaan miehiä siihen pakota. 

Ainakin omalla kohdallani maksaminen on ihan valinta. Saisin naisseuraa myös ilmaiseksi, mutta vanhemmiten olen tajunnut, että aika on paljon arvokkaampaa kuin raha. En halua käyttää koko iltaa baarissa saadakseni ehkä illan päätteeksi seksiä, kun voin hoitaa koko jutun pois alta nopeasti ja varmasti.

Vierailija
950/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella edesvastuutonta Ilta-Sanomilta julkaista tällaista juttua. Tuo tyttöhän on käytännössä syyntakeeton. Traumatausta paistaa kilometrin päähän ja itsekin puhuu mt-ongelmistaan. Itkettää kun hän kuvittelee että elämäntyylinsä olisi oma valinta, vaikka taustalla on selvästi miesten harjoittamaa hyväksikäyttöä. Toivon hänelle voimia selvittää ongelmansa ja löytää elämäänsä rauha.

Tämä viesti on tyyppiesimerkki sisäistetystä naisvihasta. Olisiko niin mahdoton ajatus, että Jenny oikeasti tykkää elämästään ja NAUTTII treffailumiesten seurasta?

Vierailija
951/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstan miehet lähtisivät heti rikkaiden naisten matkaan ja elätettäväksi, eikä kukaan heitä siitä alkaisi tuomitsemaan. Jännä seikkailu, värikkäitä kokemuksia. Kaveriporukassa hymyillään kaljatuopposen äärellä ihaillen ja hieman kadehtien.

Koska kyseessä on nainen, reaktiot ovat pääasiassa negatiivisia. Jennyn odotetaan putoavan kovaa ja korkealta. Haukutaan nimillä.

Kuten joku sanoi, naisen odotetaan yhä uhrautuvan koko elämällään ja jos tekee asiat vähän eri tavalla, siitä ei tykätä.

Areenassa ohjelma Vegasin gigoloista. Olivat ja elivät siellä, kuin superstarat. Tää maailma on aina vaan kaksinaismoraalinen.

Missä maailmassa gigoloita muka arvostetaan? Tuskin edes Vegasissa ja ihan vaan tiedoksi, ettei se edusta koko maailmaa. 

Vierailija
952/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella edesvastuutonta Ilta-Sanomilta julkaista tällaista juttua. Tuo tyttöhän on käytännössä syyntakeeton. Traumatausta paistaa kilometrin päähän ja itsekin puhuu mt-ongelmistaan. Itkettää kun hän kuvittelee että elämäntyylinsä olisi oma valinta, vaikka taustalla on selvästi miesten harjoittamaa hyväksikäyttöä. Toivon hänelle voimia selvittää ongelmansa ja löytää elämäänsä rauha.

Tämä viesti on tyyppiesimerkki sisäistetystä naisvihasta. Olisiko niin mahdoton ajatus, että Jenny oikeasti tykkää elämästään ja NAUTTII treffailumiesten seurasta?

Ainakin jutun perusteella on täysin selvää, ettei nauti. Puhuu miehistä suorastaan vihamielisesti ja sekin käy selväksi, että hänen oma miesihanteensa on jotain ihan muuta kuin ne miehet, jotka hänelle maksaa, mutta raha ratkaisee.

Vierailija
953/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jutun perusteella on täysin selvää, ettei nauti. Puhuu miehistä suorastaan vihamielisesti ja sekin käy selväksi, että hänen oma miesihanteensa on jotain ihan muuta kuin ne miehet, jotka hänelle maksaa, mutta raha ratkaisee.

Raha ratkaisee, ja miehet itse valitsevat maksaa hänen illallisseurastaan ja kustantaa hänelle kivoja matkoja. Ei se ole väärä tapa käyttää rahaa. Jokainen päättää itse mitä omilla rahoillaan tekee ja kelle niitä lahjoittaa.

Vierailija
954/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa espanjalaisen miehen kanssa 12 v. Maksoin asumisesta vaan sähkön ja veden, joskus ruokia. Mies maksoi matkat ja huvitukset ja asumisen, minä säästin rahaa,palkasta jäi yli. Ihan jokaviikkoista oli kukat ja lahjat, monta ktt vuidessa kalliit matkat, synttärilahjaksi kalliit korut jne..

Se on normaalia monissa muissa maissa paitsi Suomessa. Ystävillä oli ja on sama juttu.

Erosin ja palasin Suomeen jossa yritin tapailla suomalaisia miehiä. Kaikesta pitäisi maksaa puolet vaikka palkkani olisi puolet tai vähemmän miehen palkasta. Mielummin olen yksin. Tiedän että pystyn antamaan paljon miehelle ja tuntuu että muualla naisena olemista arvostetaan eri tavalla kuin täällä. Turha suuttua siitä, tavat vaan on erilaiset.

Minä löysin suomalaisen miehen, joka vei mut espanjaan. Maksaa kaiken ja ostaa lahjoja.

Vierailija
955/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittää, ettei olla intiimisti...

Ihan varmasti väittää. Niinhän muutkin sugarbabet tekevät nykyään, jotta homma näyttäisi hienommalta.

Sitten instaan yhteiskuvia komeiden tuttavamiesten kanssa jotta näyttäisi siltä, että tässä treffaillaan miesmalleja, ei tarvitse antaa seksiä ja miehet vielä maksavat kahvilla istumisesta-

Todellisuudessa rahat tulevat seksin myymisestä.

Vierailija
956/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi 1.0

"Me naiset osataan tehdä rahaa siinä missä miehetkin, me ei olla pelkkä pillu. Alas patriarkaatti!"

Feminismi 2.0

"Tasa-arvo, mutta kyllähän mies on mies ja nainen on nainen, eli vanhat tavat kunniaan kuitenkin"

Feminismi 3.0

"Olen sugarbabe ja mulla on tietenkin OnlyFans, pillun voima on feminismiä parhaimmillaan!"

Vierailija
957/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa espanjalaisen miehen kanssa 12 v. Maksoin asumisesta vaan sähkön ja veden, joskus ruokia. Mies maksoi matkat ja huvitukset ja asumisen, minä säästin rahaa,palkasta jäi yli. Ihan jokaviikkoista oli kukat ja lahjat, monta ktt vuidessa kalliit matkat, synttärilahjaksi kalliit korut jne..

Se on normaalia monissa muissa maissa paitsi Suomessa. Ystävillä oli ja on sama juttu.

Erosin ja palasin Suomeen jossa yritin tapailla suomalaisia miehiä. Kaikesta pitäisi maksaa puolet vaikka palkkani olisi puolet tai vähemmän miehen palkasta. Mielummin olen yksin. Tiedän että pystyn antamaan paljon miehelle ja tuntuu että muualla naisena olemista arvostetaan eri tavalla kuin täällä. Turha suuttua siitä, tavat vaan on erilaiset.

Minä löysin suomalaisen miehen, joka vei mut espanjaan. Maksaa kaiken ja ostaa lahjoja.

Hienoa 💛

Vierailija
958/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen kannattaisi olla provider mies. Vaimolleen ja perheelleen ainakin. Happy wife, happy life.

Vierailija
959/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että palstanaiset tässä myöntävät rehellisesti heidän ihanteensa olevan mies joka maksaa kaiken. Ja heidän haaveensa olevan elämä joka on täynnä luksusta.

Kovin monen palstanaisen tapauksessahan sellainen ei ole tainnut toteutua, siis ihan oikeassa elämässä.

121212

Vierailija
960/993 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen kannattaisi olla provider mies. Vaimolleen ja perheelleen ainakin. Happy wife, happy life.

Provider tarkalleen ottaen tarkoittaakin nimenomaan miestä, joka elättää perheensä eli puolisonsa + lapset. Jennille ne miehet on vaan satunnaisia maksavia asiakkaita, eli Sugar Daddyja. Kertoo erittäin paljon, että hänellä on tarve kaunistella asiaa.