Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (992)

Vierailija
881/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa espanjalaisen miehen kanssa 12 v. Maksoin asumisesta vaan sähkön ja veden, joskus ruokia. Mies maksoi matkat ja huvitukset ja asumisen, minä säästin rahaa,palkasta jäi yli. Ihan jokaviikkoista oli kukat ja lahjat, monta ktt vuidessa kalliit matkat, synttärilahjaksi kalliit korut jne..

Se on normaalia monissa muissa maissa paitsi Suomessa. Ystävillä oli ja on sama juttu.

Erosin ja palasin Suomeen jossa yritin tapailla suomalaisia miehiä. Kaikesta pitäisi maksaa puolet vaikka palkkani olisi puolet tai vähemmän miehen palkasta. Mielummin olen yksin. Tiedän että pystyn antamaan paljon miehelle ja tuntuu että muualla naisena olemista arvostetaan eri tavalla kuin täällä. Turha suuttua siitä, tavat vaan on erilaiset.

Miksi tuli ero ja miksi palasit suomeen, olemaan yksin? Jokin ei täsmää?

Vierailija
882/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa espanjalaisen miehen kanssa 12 v. Maksoin asumisesta vaan sähkön ja veden, joskus ruokia. Mies maksoi matkat ja huvitukset ja asumisen, minä säästin rahaa,palkasta jäi yli. Ihan jokaviikkoista oli kukat ja lahjat, monta ktt vuidessa kalliit matkat, synttärilahjaksi kalliit korut jne..

Se on normaalia monissa muissa maissa paitsi Suomessa. Ystävillä oli ja on sama juttu.

Erosin ja palasin Suomeen jossa yritin tapailla suomalaisia miehiä. Kaikesta pitäisi maksaa puolet vaikka palkkani olisi puolet tai vähemmän miehen palkasta. Mielummin olen yksin. Tiedän että pystyn antamaan paljon miehelle ja tuntuu että muualla naisena olemista arvostetaan eri tavalla kuin täällä. Turha suuttua siitä, tavat vaan on erilaiset.

Eli sulla kotih*oralla oli kaikki mitä halusit ja silti otit eron? Kikkelis kokkelis, mitäs läksit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla syitä parisuhteeseen on muitakin kuin raha. 

Eri

Vierailija
884/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Useimmilla syitä parisuhteeseen on muitakin kuin raha. 

Eri

Ei ainakaan tuolla ole. 

Vierailija
885/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla kotih*oralla oli kaikki mitä halusit ja silti otit eron? Kikkelis kokkelis, mitäs läksit? 

Ihana suomalainen mies siellä huutelee. Olin ihan kokopäivätyössä siellä Espanjassa,,samoin mies...

Vierailija
886/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro elämästäni täällä henk koht asioita enempää kuin että eräät asiat Suomessa pakottivat palaamaan. Mies ei saanut töitä Suomesta ja minun oli pakko asua täällä, olimme etäsuhteessa 2 v mutta halusin perheen ja lapsia joten se ei toiminut. Jos eb olisi joutunut palamaan Suomeen varmasti olisin vielä ex miehen kanssa naimisissa. Nyt olen perheenäiti Suomessa joten sen perheen täällä sain.

Vierailija
887/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta rumempaa, vanhempaa, yyhoota yms jotka ovat saaneet miehen maksamaan autot ja talot, eikä vain mitään laukkuja tai matkoja 😂 +vieneet vihillekkin

Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa 😁

Vierailija
888/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan myös ihan oikeisiin töihin menty ennenkin ns. reittä pitkin. Se varmaan Jemmyltäkin luonnistuu sitten aikanaan kokemuksella. 

Tuskinpa Jennyn asenteella mikään työnteko enää onnistuu.

Oletko boomeri? Siis eikö tuo juuri ole työtä mikä hän tekee, plus vielä Tiktok-päivitykset. 

Mistä alkaen sokerideittailustakin on tullut työtä? Entä mitäköhän työtä edellä oleva kommentoija mielestäsi tarkoitti?

Vierailija
889/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Joku leikkihän toi on eikä mikään oikea parisuhde. Lapsena oli kotileikkejä, vähän vastaava juttu tosin koskien suhteilua. Voi olla myös sosiopatiaa.

Vierailija
890/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi. 

Vammaista panettelua. Nainen on aina nuori jollekin. Harva 40-60v esimerkiksi jaksaa jotain 20v:n juttuja. 

Keksikää, kateelliset, lisää paskaa millä voitte yrittää sepitellä itsellenne ja toisillenne, etteikö elämää saisi elää juuri nin kuin haluaa, pitää siitä, ja menestyä juuri itselle ominaisella tavalla.

Toi kateuskortti on jo niin kulunut agrumentti. En näe että tuolla elämäntyylillä menestyy pidemmän päälle, mutta toki jokainen elää niinkuin haluaa. 

Juu ei ehkä

Naisten ei kannata lähteä parisuhteeseen ollenkaan, kun kerran vaihtopenkki häämöttää jo 30-vuotiaana. 

Kaikki naiset siis tavoittelevat miljonäärejä? Jos sanotte niin...

Vierailija
891/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tää parasta ennen päiväs todellisuudessa on? Ensin sanottiin että 30v, sitten 28v, sitten 35v. 

Toinen asia on että ehkä jotkut eivät halua perinteisiä suhteita? Miehet ja naiset. Eikö ole silloin hyvä, että tälläiset ihmiset harrastelevat näitä juttuja keskenäänsä eivätkö sekoile meidän normaaleja parisuhteita haluavien kanssa?

Vierailija
892/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kato kun se maksoi vain veden ja sähkön. Sit kun se laittoi jalat ristiin, mies löysi toisen joka maksaa veden ja sähkön, mutta ei pidänyt jalkojaan ristissä.

Suomessa tuota katsotaan läpi sormien, sillä nainen maksaa oman osuutensa pariskunnan yhteisistä menoista.

Vierailija
893/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin syvällinen tai monimutkainen keskustelu Jennyn kanssa tuskin onnistuu.

Vierailija
894/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt hän kertoo elävänsä deittailemalla rikkaita miehiä ulkomailla: Miehet maksavat vuokra-asunnon, illallisia ja kalliita merkkilaukkuja. Usein hän saa käyttöönsä myös deittikumppanin luottokortin". Siinä on on elämä ihan konkreettisesti peppureiän varassa... 🥺

"Miehet maksavat vuokra-asunnon" mistä sattuu ilmeisesti, kun muuttaa jatkuvasti maasta toiseen. Kai sitten kutsuvat kuukaudeksi kerrallaan ja ensi kuussa sitten taas eri maksaja ja koti.  No mikäs siinä jos muuta elämää, esim. ystäviä tai perhettä ei ole niin haluaa ainaa lähteä etsimään onneaan.  Eikä tavaraa, työtä tai harrastuksia niin ei tarvitse oikeaa kotiakaan. 

Vierailija
895/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tän tiktokin videon niin tuli oletus, että tämä neiti on jotain 20v. Varmaan sen takia kun puhui aika lapsellisesti. Ei pahalla, mutta onko tämä joku "rooli" jolla saa katsojia/seuraajia? Vähän sellainen tuli mieleen.

Vierailija
896/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palstan miehet lähtisivät heti rikkaiden naisten matkaan ja elätettäväksi, eikä kukaan heitä siitä alkaisi tuomitsemaan. Jännä seikkailu, värikkäitä kokemuksia. Kaveriporukassa hymyillään kaljatuopposen äärellä ihaillen ja hieman kadehtien.

Koska kyseessä on nainen, reaktiot ovat pääasiassa negatiivisia. Jennyn odotetaan putoavan kovaa ja korkealta. Haukutaan nimillä.

Kuten joku sanoi, naisen odotetaan yhä uhrautuvan koko elämällään ja jos tekee asiat vähän eri tavalla, siitä ei tykätä.

Vierailija
897/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro elämästäni täällä henk koht asioita enempää kuin että eräät asiat Suomessa pakottivat palaamaan. Mies ei saanut töitä Suomesta ja minun oli pakko asua täällä, olimme etäsuhteessa 2 v mutta halusin perheen ja lapsia joten se ei toiminut. Jos eb olisi joutunut palamaan Suomeen varmasti olisin vielä ex miehen kanssa naimisissa. Nyt olen perheenäiti Suomessa joten sen perheen täällä sain.

ja väniset että parisuhde on tasa-arvoinen, myös taloudellisesti.

Vierailija
898/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan myös ihan oikeisiin töihin menty ennenkin ns. reittä pitkin. Se varmaan Jemmyltäkin luonnistuu sitten aikanaan kokemuksella. 

Tuskinpa Jennyn asenteella mikään työnteko enää onnistuu.

Oletko boomeri? Siis eikö tuo juuri ole työtä mikä hän tekee, plus vielä Tiktok-päivitykset. 

Mistä alkaen sokerideittailustakin on tullut työtä? Entä mitäköhän työtä edellä oleva kommentoija mielestäsi tarkoitti?

Ei se olekaan mitään työtä. Hän haluaa vain osan miesten palkasta tekemättä työtä. 

Vierailija
899/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen mukaansa nainen on palkinto, koska nainen haluaa olla palkinto. Hän ei osaa perustella asiaa sen kummemmin."

Tuo on alitajuinen peruspremissi, josta todella moni nainen (ja mies myös) lähtee jonkinasteisesti. Tuo on tasoteoriaa par excellence.

Vierailija
900/992 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä aina joku arabi maksaa jos pääsee päälle paskantamaan.

Eläimiin sekaantuminen myös tosi yleinen fantasia dubain sheikeillä. Jenny saa tunkea elävää lohta sheikin karvaiseen perseeseen ja kameleita imeskellä. 

Taitaa olla ihan oma fantasiasi. Ja kolmen tykkääjän. Kertoo teistä, ei kenestäkään toisesta.

Googleta "dubai porta potty" niin siinä sulle fantasiat. Ihan moni nainen kertoo/varoittaa mitä siellä odotettavissa. Toki joillekin ei ongelma. Eräs "jenny" kertoo että mitä sitten vaikka joutuu pskaa syömään, eläinten kanssa yhteyteen tai sheikin alaikäisen pojan kunhan RAHA! juoksee? Ihan sun Jennysi tapaista ajattelua. 

Internet on täynnä mitä sairaimpia juttuja. Jokainen voi valita sivustonsa oman mielenkiinnon mukaan. Miksi sinä luet tuollaisia sivuja, ei kiinnosta. Joku niissä näköjään vetää puoleensa.